Iau o imbucatura, si constant ca e delicios,asa ca ma pun si eu sa mananc .
– Imi place. E foarte bun. De unde stii sa faci asa ceva? O intreb eu in timp ce mananc
– De pe internet! Am facut tot ce a scris acolo! Ce ai facut azi?
– Am avut ceva treaba la firma,asa ca am stat mai mult. Imi pare rau pentru ca te-am lasat asa,dar era o urgenta!
– Stai linistit.
– Am vorbit cu mama,si e mandra de mine ca am o iubita ca tine. Te saluta.
– Mersi . Cred. Si eu pe ea,chiar daca nu o cunosc.
– O sa o cunosti maine .
– Poftim? Spune ea lasand furculita jos,si uitandu-se la mine .
– Maine parintii mei organizeaza un bal caritabil si suntem invitati si noi. Vii cu mine.
– Nu am rochie adecvata pentru un bal.
– Nu-i nimic,mergem la firma,il pun pe Pablo sa iti caute o rochie potrivita.
– Bine.
– Super. Mersi. Imi intind mana,punandu-mi-o peste a ei
– Cum sunt ai tai?
– Sunt de treaba. Abia astept sa ii cunosti. A spus ca suntsm un cuplu dragut,si vor sa te cunoasca mai bine.
– Ma bucur. Daca nu o sa le placa de mine?
– O sa le placa . Sunt sigur de asta. Iar daca nu o sa le placa, tu tot vei fi iubita mea. Nu imi pasa. Am propria mea viata de mult timp, si stiu cum sa mandescurc cu sau fara ajutorul parintilor mei.
– Le vei spune ca........ezita putin .
– Ce?
– Ca ....... sunt menajera ta,si in acelasi timp,iubita ta?
– Normal. Asa te-am cunoscut. Nu prea cred ca o sa le pese, din moment ce eu sunt fericit alaturi de tine, si chiar sunt.
– Bine.
– Mersi pentru masa. A fost buna. Ne ridicam amandoi , si incepem sa strangem masa
– Am o surpriza pentru tine. Imi spune Melanie.
– Da? Sa o vad.
– O sa o vezi daca ma duci la tine in cameea.
– Suna foarte bine. Atunci ce mai asteptam? Hai sus.
Si cu asta fiind spuse, urcam la mine in camera, si o las pe Melanie jos,dar ea ma impinge sa ma asez comod pe pat,asa ca ma comformez. Ma asez pe pat,cu mainile incrucisate deasupra capului,si imi astept surpriza.
– Stai exact acolo si nu trage cu ochiul. Ma intorc imediat. Imi spune Melanie,si intra in dressing-ul meu .
– Bine!
Cine stie ce mia pregatit. Hmm... Sper ca e ceea ce cred eu sa fie. Dupa cinci minute ,o vad iesind.
– Iti place? Ma intreaba ea,iar eu fac ochii mari
Unde e lenjeria intima? Asta nu e o surpriza placuta.
Intru in dressingul lui Rainn si trec incet pe langa camasile, cravatele si toate hainele lui care sunt asezate toate la locul lor . Totul arata atat de bine. Camasile de diferite culori si modele, cravatele si ele la fel:unele asezate in cutiile lor alaturi de butoni, iar altele pe umerase. Totul indica putere, ordine,autoritate, si supunerea lui fata de munca , si deva fi acceptat si respectat de cei din jurul lui . Ma duc spre dulapul dorit, si lasand in urma unele lucruri pe care le ador mult, indepartez tricoul de pe pistol, si il iau in mana. Ma intorc si intru inapoi in camera, cu pistolul indreptat spre Rainn.Il vad cum isi face ochii mari la vederea pustolului , iar pe urma se uita la mine.
– Iti place ? il intreb eu cu pistolul indreptat inca spre el .
Rainn se ridica din pat si se indreapta spre mine,dar indrept si mai tare pistolul spre el.
– Stai acolo ! ii ordon .
– De unde il ai ? Ma intreaba Rainn nervos .
– Din dulapul tau care era deschis azi dimineata . Am facut ordine prin camera ta si prin deessing-ul tau, si l-am gasit pur si simplu. Imi place. E un "Beretta 84 F S,de calibru 9x17".
– De unde stii ce pistol este? Ma intreaba el suprins .
– Jacob a avut unul exact la fel, asa ca mia fost usor sa il indentific,ca sa spunem asa.
– Am o iubita care nu sa dat "la o parte" cand mia condus masina, o iubita care stie ce fel de marca este pistolul meu. Ce mai urmeaza? Spune el sarcastic .
Vrea sa imi ia pistolul din mana,dar fac cativa pasi si ma indepartez de el,ajugand in dreptul patului . Ofteaza puternic, si il vad ca sta in acelasi loc, uitandu-se la mine si asteptand sa ii dau pistolul inapoi. Vreau sa ma distrez putin cu el si sa il enervez, lasandu-l sa se infurie.
– Tot nu ti-l dau. ii marturisesc eu , mandra de mine pentru ca nu am cedat.
– Treaba ta. Am o intrebare pentru tine. Buzele lui se ridica usor in sus, formand un ranjet, si ar trebui sa imi dau seama ca ceea ce urmeaza,nu o sa fie de bine
– Care?
– Iti plac masinile puternice, pistoalele. Iti plac si motoarele? Ma intreaba Rainn ridicandu-si o spranceana si venind incet spre mine, dar se opreste la capatul patului , sprijinindu-se de el .
– Pai daca imi plac masinile, normal ca imi plac si motoarele . Ce-i cu intrebarea asta stupida? Eu am un pistol in mana,iar tu ma intrebi de motoare. Voi barbati sunteti foarte ciudati. Spun eu revoltata de reactia pe care o are, si pentru felul cum se compoarta in acest moment .
– Nici voi femeile nu sunteti mai prejos. Tu esti cea ciudata : iti plac motoarele, masinile si pistoalele. Si eu care credeam ca va trebui sa iti cumpar ciocolata , coliere , bijuteri si alte chestii pe care le adora femeile. imi spune pe un ton seducator.
Vreau sa spun ceva,dar ma trezesc aruncata pe pat de catre Rainn .Imi intinde bratele in stanga si in dreapta,punandu-si pe urma mana pe mana mea stanga,strangand-o sa nu ma pot misca,iar cu cealalta isi revendica pistolul mult dorit. Se ridica de pe mine si intra inapoi in dressing , in timp ce eu stau intinsa pe pat,inca socata si uimita. Ah! Nu pot sa cred ca pierd de fiecare data in fata jocurilor lui, si a cuvintelor lui dulci. Se intoarce inapoi in camera,si se aseaza alaturi de mine, dorindu-si sa ma ghemuiesc la pieptul lui,insa eu nu fac asta. Nu acum cand am pierdut din nou. Stie sa isi joace cartile.
– Chiar daca imi plac motoarele, asta nu inseamna ca nu sunt si o fire romantica, care doreste si putina afectiune din partea iubitului ei. Prefer afectiune si timp , in loc de bani si de bijuterii care dispar foarte repede. Nu sunt genul ala. Daca asta credeai despre mine,atunci te-ai inselat amarnic.
Vreau sa ma ridic, dar Rainn ma ia de mana, si ma trage peste el, acum fiind deasupra lui, din nou.
Mintea imi spune sa ma dau jos, insa trupul meu tanjeste dupa cel al lui. Asa ca imi asez ambele maini pe pieptul lui, iar soldurile mele sunt atinse si protejate de a lui Rainn.E ca si cum cineva iti arunca in fata o felie de paine, dupa ce nu ai mancat de cateva zile.
– Eu nu m-am inselat in privinta ta. Imi place firea ta. Imi place fata care nu isi doreste lucruri scumpe . Intotdeauna mi-am dorit o fata care sa-mi impartaseasca slabiciunile, si cu care sa pot impartii ceea ce am! Dupa atat de mult timp , reusesc sa citesc in ochii cuiva sinceritate si iubire.
– De ce m-ai intrebat de motoare? Îl întreb eu, lasandu-mi gandurile cu privire la dragoste deoparte
– Nu stiu...... Poate pentru ca am si eu un motor...
– Ce?
– Da! Nu l-ai vazut?
– Nu, am vazut doar Ferarri-ul si Bmw-ul!
– Probabil nu l-ai vazut deoarece alaltaieri mi l-au adus de la atelier. Am fost astazi cu el. Se intinde putin , si ma saruta usor pe gat, iar pe urma isi pune din nou capul pe pat , si se uita la mine .
– Maine vreau sa il vad!
– Si acum ce are?
– Mai bine maine. Acum am alte planuri. Ii spun eu , si incep sa formez un cerculet mic pe pieptul lui.
Imi ia mana de pe pieptul lui si o duce usor spre buzele lui, sarutandu-ma usor, iar pe urma o pune pe obrazul lui.
– Si eu mi-am facut planuri cand mi-ai spus ca ai o surpriza pentru mine. Cand am vazut ca intri in dressing, am crezut ca o sa iesi.....
– Ca o sa ies intr-o lenjerie intima neagra,nu? ii soptesc eu la ureche .
– Cam asa ceva, dar m-ia placut mai mult sa te vad cu pistolul in mana. Pareai mai puternica , mai sigura pe tine , si iti concentrai atentia cum sa il tii indreptat spre mine.
–Nu e amuzant deloc! Am chef sa fac un dus!
– Poti sa mergi sa faci, dar, doar daca ma iei cu tine!
– Ce smecher esti! Atunci cred ca sunt nevoita sa te iau cu mine!
Se ridica odata cu mine , si ma lasa jos , in timp ce el merge spre oglinda , si se admira in oglinda. Isi baga mana in par si il aranjeaza ca sa para mai salbatic.- Hai ca esti frumos. Baia asteapta.
Vine spre mine , ma ia in brate si ne indreptam spre baie. Deschide usa cu o mana,iar cu cealalta inca ma tine ca sa nu cad. Da drumul la apa fierbinte, iar pe masura ce secundele se scurg,la fel este si cu hainele mele,si cu dorinta.
CITEȘTI
Afaceristul și menajera
ActionIau o imbucatura, si constant ca e delicios,asa ca ma pun si eu sa mananc - Imi place. E foarte bun. De unde stii sa faci asa ceva? O intreb eu in timp ce mananc - De pe internet! Am facut tot ce a scris acolo! Ce ai facut azi? - Am avut ceva trea...