Perkenalan Watak tertentu ..
Si BC- Botak chin
Si M1 - mangsa pertama
Si M2 - mangsa keduafyi aku pelajar kv , SVM1 SEMESTER1 KOHORT23 kiranya baru masuk la , setiap hujung sem mesti akan ada exam akhir .. nak di jadikan cerita masa tu exam amali , kami perlu kuarantin di dewan makan aspuri (asrama perempuan) untuk menunggu giliran buat amali .. aku mmg agak rapat dengan perempuan kos lain selain kos aku .. selepas ambil
kehadiran , aku ajak kawan perempuan aku kos foodproccesing nih duduk setable sebab nak membawang . tiba tiba dia cerita dengan aku yang si M1 (kos landscape) cerita dekat circle dyorg dia kene paksa hisap kote dgn si BC (kos mekanisasi) dkt tandas surau asrama a few week ago . aku dengan terkejut nya diam mendengarkan cerita dia sebab actually masa awal awal aku kenal si BC tu lagi aku mmg syak dia nih something sangat .. tapi aku takde la sampai tiba tiba nak tegur dia cakap "eh kau gay ke" takde la smpai mcm tu 🥲 tapi suspicious jugak aku sebab unexpected gilerr cerita kat aku and also she said "cerita nih bdk laki bru kau sorg je thu" aku lagii la mcm terkejut beruk .. selang sebulan habes exam ada that one night pelajar aspura (asrama lelaki) perlu stay di surau selepas solat isyak berjemaah sebab warden buat spotcheck mengejut .. kami beratur mengikut dorm .. aku beratur sebelah dgn si BC then teringat cerita tu , semua masih sebok takut dengan spotcheck .. aku randomly ajk dia borak then aku ckp nk tny something .. dia pun oky je suruh aku teruskan pertanyaan aku .. aku bisik dkt telinga dia "betul ke kau paksa si M1 hisap kote kau ?" si BC terus cuak dan tarik aku duduk jauh dari orang and dia terus explain panjang lebar ..BERSAMBUNG...
YOU ARE READING
Botak Chin 🫶🏼
Romancekisah aku dengan lelaki yang di gelar "Botak Chin" di asrama , bermula dengan aku tolong dia selesaikan kes dia buat project dan kantoi kepada aku buat project dengan dia .