Chapter 1

121 0 0
                                    

Trigger Warning: Gore and Blood

Blood gushed out of Lucifer's chest. By this point, he had stopped responding, but was still breathing; 𝘱𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘪𝘭𝘺. He was well aware- conscious of everything around him. He felt the pain of every hit; every time, aware of the feeling he forced upon himself: not to scream, not to cry. He continued to breathe heavily, trying to distract himself from the physical and emotional pain he was feeling. He forgot how many months this had been going on- how many years. He had lost track of time completely, whenever he was in that room at least. Blood poured down from his body; that body which was torn apart. 𝙒𝙝𝙚𝙣 𝙙𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩?

𝘐𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 was 𝘰𝘶𝘵 . 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯𝘤𝘭𝘶𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 an𝘥 𝘉𝘢𝘳𝘣𝘢𝘵𝘰𝘴. 𝘞𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘓𝘦𝘷𝘪𝘢𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘔𝘢𝘮𝘮𝘰𝘯'𝘴 𝘢𝘳𝘨𝘶𝘮𝘦𝘯𝘵. 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘵𝘩𝘦𝘮- 𝘢𝘧𝘳𝘢𝘪𝘥 𝘰𝘧 𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳𝘢𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 of Lord 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳'𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥. "Shh, it's fine." 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘴𝘢𝘪𝘥, "Just let them be." 𝘏𝘦 𝘭𝘦𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘢 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦. 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢𝘧𝘢𝘳. 𝘏𝘦 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰'𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴. 𝘙𝘦𝘢𝘭𝘪𝘴𝘪𝘯𝘨, 𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘦𝘵 𝘨𝘰, 𝘣𝘶𝘵 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘰𝘯. 𝘍𝘰𝘳 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘰𝘯, 𝘧𝘦𝘢𝘳 𝘰𝘷𝘦𝘳c𝘢𝘮𝘦 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘵𝘪𝘨𝘩𝘵𝘭𝘺 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘋𝘦𝘷𝘪𝘭𝘥𝘰𝘮. 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘩𝘰𝘸 𝘱𝘰𝘸𝘦𝘳𝘧𝘶𝘭 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘸𝘢𝘴. 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘰 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮. 𝙇𝙪𝙘𝙞𝙛𝙚𝙧 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝘿𝙞𝙖𝙫𝙤𝙡𝙤 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙙𝙤 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙨 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨. "What's wrong?", 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘦𝘥. "It's nothing, Lord Diavolo, I j-." Diavolo had interrupted. "I can tell when you lie. 𝗟𝘂𝗰𝗶𝗳𝗲𝗿." 𝘈 𝘮𝘦𝘯𝘢𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘱𝘱𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨 𝘱𝘳𝘪𝘯𝘤𝘦'𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘮𝘪𝘴𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰. 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘴 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘦𝘪𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘋𝘦𝘴𝘱𝘪𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘴, 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘦𝘳𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘪𝘴𝘵𝘳𝘶𝘴𝘵 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘧𝘦𝘭𝘵. 𝘏𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘈𝘴𝘮𝘰𝘥𝘦𝘶𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘴. 𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘈𝘴𝘮𝘰𝘥𝘦𝘶𝘴 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘵𝘦𝘢𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘹𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘵𝘶𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘦𝘭𝘴𝘦. "What are you so excited about?", 𝘚𝘢𝘵𝘢𝘯 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. " Nothing much," 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘈𝘴𝘮𝘰𝘥𝘦𝘶𝘴, 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘮𝘪𝘳𝘬. 𝘏𝘰𝘸𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘯𝘴𝘵𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘦𝘮𝘣𝘢𝘳𝘳𝘢𝘴𝘴𝘮𝘦𝘯𝘵, 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳𝘸𝘩𝘦𝘭𝘮𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘧𝘦𝘢𝘳, 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘴𝘵 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰 𝘸𝘰𝘳𝘦 𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘦𝘯𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦. 𝘌𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦, 𝘓𝘶𝘤𝘪𝘧𝘦𝘳 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘋𝘪𝘢𝘷𝘰𝘭𝘰; 𝘿𝙞𝙖𝙫𝙤𝙡𝙤 𝙝𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩.

Blood Sheds | Lucifer Angst | Obey MeWhere stories live. Discover now