KONKURS 1

524 25 195
                                    

Co to za konkurs?
Waszym zdaniem jest stworzenie one shota, w którym zamieścicie minimum 4 sny z mojej książki "Sennik Bts".

Sny wybieracie sobie sami i oczywiście możecie zamieścić ich więcej niż 4 jeśli chcecie. Musicie je połączyć tak aby wyszła jedna historia.

Regulamin, zasady, informacje:
1. Zgłaszacie się na pasku zgłoszeń. który znajduje się poniżej.

2.Wybieracie 4 lub więcej snów i tworzycie z nich OneShota.

3.Ilość słów jest dowolna.

4. Sceny 18+ i przekleństwa są niedozwolone. (Pocałunki i tym podobne jak najbardziej dozwolone)

5. Można w każdym momencie zrezygnować z uczestnictwa w konkursie, ale trzeba o tym poinformować na tej stronie.

6. OneShota publikujecie na swoim profilu i oznaczacie mnie tam.

7. Rodzaj OneShota (w sensie Fantasy, kryminał itp) dowolny.

8. Jeśli chodzi o imię bohaterki, nie używacie mojego niku.

9. Imię bohaterki wymyślacie sami.

10. Błędy ortograficzne nie będą sprawdzane.

11. Do One Shota można wstawiać zdjecia.

12. Gdy będziecie pisać fragment z moim snem nie musicie go przepisywać słowo w słowo, możecie to ująć swoimi słowami oraz dodawać jakieś swoje smaczki.

13. OneShot musi na samym początku zawierać takie informacje jak na załączonym zdjęciu.

14

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

14.Za zgodą wygranych opublikuję OneShoty na swoim profilu w tej książce oraz ich oznaczę.

15. Niektóre małe elementy z snów można usuwać np. Kiedy w moim śnie jest, że biegnę w nocy po chodniku w piżamie i płaszczu od deszczu można usunąć płaszcz lub zamiast piżamy mogą być zwykłe ubrania.

16. Można zamienić postać czyli gdy w moim śnie jest jakiś człowiek bez imienia, jakiś kolega czy tajemniczy zbok można go zamienić na jakąś postać np, Jimin, Jin, Namjoon itp.

17. Sen może się urwać i wrócić później.

18. Regulamin może ulec zmianie.

■□■□■□■□■■□■□■□■□■■□■□■□■□■

↪ZGŁOSZENIA↩✨

Termin oddania pracy: do 25.03.2024.

■□■□■□■□■■□■□■□■□■■□■□■□■□■

Uczestnicy:
1. wafel_szuginista
2. wiczka_army
3. Br00wni3_Felixa
4.3--ARMY--3
5. twoja_1milosc
6. Wojownikara5
7. akaENGENE
8. Lora9724
9. SugaBuga111

Nagrody:

Miejsce 1.:
•Promocja profilu na mojej tablicy.
Ogwiazdkowanie przeze mnie szystkich książek.
• 1 długi, specjalny rozdział Talksów bts dla tej osoby.
• 1 rozdział reakcji Bts (Temat reakcji wybierasz ty) (nie zgadzam się na tematy 18+)

Miejsce 2:
• 1 krótki, specjalny rozdział Talksów Bts dla tej osoby.
Ogwiazdkowanie dwóch wybranych przez outora/autorkę książek.
1 rozdział reakcji Bts. (Temat reakcji wybierz ty) (nie zgadzam się na tematy 18+)

Miejsce 3:
Ogwiazdkowanie przeze mnie jednej wybranej książki przez autora/autorkę.
1 rozdział reakcji Bts. (Temat reakcji wybierz ty) (nie zgadzam się na tematy 18+)


Od miejsca 4 w dół:
Każdy kto wziął udział w tym konkursie dostanie ode mnie po jednej reakcji, jednego członka Bts.
(Temat reakcji i członka wybierasz sam) (Nie zgadzam się na tamaty 18+)

(Rozdziały z talksami i reakcjami zostaną opublikowane w książce "Fajne Gówna z bts")

Wyniki Konkursu powinny pojawić się
1.04.2024

A tu zostawiam wam koszyk na wszelkie pytania ➡ 🧺

Życzę wszystkim powodzenia i miłej zabawy! 💜

🥇Konkursy🥈Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz