Massage Room

43.9K 275 25
                                    

Ragini: - "Hukummmm pl.pleaseee tezzzzz chodiyeeeeee meri chut ka saarraaaa pani nikal.l dijeye please Hukum"

Listening Hukum his eyes darkened with lust, possession and obsession. While other Rathod's eyes too darkened they removed their kurta and reached near her and circled around her, caging her in between them.

Bhagwant (darkened eyes): - "Kya boli firse bol?" said still fingering her slowly.

Not getting any reply from her Rawal slapped her ass little harder and said

Rawal (scary tone): - "Kutiya wo kuch puch rahe h na jawab de"

Ragini: - "Hukum plea.assee tezzz chodiye."

Bhagwant (gritting his teeth): - "Ha meri randi m hu tera Hukum sirf or sirf tera Hukum... bhale hi tu mere bete s shaadi karegi lekin patnii hum 5cho ki hogi, aaj s or abhi s m tera bada Hukum hu. Tu mujhe bade Hukum bulaegi samjhi or hum 5cho k bachcho ko janam degi." said while finger fucking her fast and furiously and meanwhile Digvijay was rubbing her chut and

.

.

.

.

SHE SQUIRTED, squirted on the face of Chitranjan who was looking at her chut very intensely.


While Chitranjan wiped his face and start licking his finger staring right through Ragini's eyes, while she was breathing heavily as she just rides out her high and catching her breath.

Chitranjan: - "Mmmmm eske chut ka pani to badi meetha h mn krta h ki bss eski chut hi chatta rahi or y pani nikalti rahe" said while going close to her "bol meri kutiya ese hi mujhe apni chut ka paani pilaegina zindgi bhr"

Ragini: - "Ji zaroor" said while staring back into his eyes with full confidence.

Chitranjan: -"Ji Kya?" asked while grabbing her boobs into his rough hand which fits perfectly as they were made for them only.


Ragini was looking confused as she didn't get what he was saying so she squeezed them harshly while pulling her nipples.

Chitranjan: - "Koon hu m ab tera?" asked harshly while clutching her hairs and pulling her towards himself

Now Ragini getting it said

Ragini: - "Ji Hukum."

Chitranjan while patting her cheeks said: - "Bilkul sahi magar m tera JETH JI HUKUM hu."

Arjun: - "aur m JETH JI SA HUKUM"

Digvijay: - "aur m CHOTE JETH JI HUKUM"

Rawal: - "aur tu mujhe HUKUM bulaegi"

Digvijay: - "lekin jb tu hmse chudegi to baba k alawa hum sbko Hukum bulaegi or baba ko bade Hukum samjhi?" asked while cupping her chut harshly.

Ragini: - "Ji chote jeth ji hukum" said while breathing harshly because of her grip on her chut.

Rawal: - "aur ek bt hamare alawa tu kisi or mrd ko hukum ni bulaegi chudte wakt samjhi" while kissing her harshly, while she nodded vigorously as this was too much for her.

Her boobs getting roughly sueezed by Chitranjan chut is getting rubbed harshly by Digvijay while finger fucked by Arjun and kissed by Rawal.

Bhagwant: - "Rawal tujhe lagta h ki esme enti takat bachegi ki y kisi or s chud sake? jitna hamare lund eski pyaas bhujha skte h kisi or k kr paege kya? or wese bhi din raat to y hm pacho s hi chudti rahegi to kesi or k liye wakt hi kaha hoga" at last said while laughing loudly.

Rathod's Daughter-in-lawWhere stories live. Discover now