Bună ! Totul a început cu 3ani în urmă ! O ieșire cu niște amici pe afara , ma făcut sa cunosc un băiat , ce mai apoi ...sa dovedit a fi cel ce o sa i-l iubesc !
Daca imi aduc aminte bine , era 20 August 2011...si eu eram pe la un bar cu niște prietene ! Ma sunat un prieten mai apoi si mi-a spus sa ies pana afara pt ca vroia sa ma vadă , trebuia sa fim împreuna , dar mie imi plăcea de el mai mult ca un prieten !
Eu am ieșit imediat ,am așteptat vreo 4-5 minute si a apărut si el cu o mașina neagră , au coborât 7 Baieti din mașina aceea ! A venit Ionut si ma salutat si ma pupat pe obraz , apoi au venit si ceilalți 6 crai 😂😂❗️
Pe 2-3 ii cunosteam de pe Facebook , sau ii mai văzusem ...
Dar pe ceilalți , nu ...deloc ! Nici nu imi pasa , atunci eram mai timida si mai indiferenta , eram mai copila si nu vroiam un iubit !
Dupa ce am făcut cunoștința cu cei 6 crai ...am intrat in bar , si atunci unul din ei a venit la mine si ma întrebat daca doresc sa beau ceva cu el , si eu am dat din cap aprobator , fiind politicoasa ! Atunci am vorbit pentru prima data !
-" Eu sunt Bogdan , am făcut cunoștința afara , am venit cu Ionut si cu băieții ! "
- "Da , cred ca imi amintesc ceva , vreau o cola !"
- " Usor Draga mea , nu la lua așa tare ca ma pierd ! "
-" Știi ceva , cred ca m-am răzgândit , nu mai vreau sa beau nimic cu tine!"
Atunci am dat sa ma ridic si ma prins de mâna si mia spus ...
-"Stai Draga , nu mănânc oameni , e plăcerea mea sa beau ceva cu tine!"
-" La mine deja nu mai este plăcere drăguțul , cu aburelile astea las-o moale , nu ma impresionezi păpușă! "
-" Ce zodie esti ? " , ma întreaba el !
-" Scorpie , de ce te interesează ? "
-" Eu sunt leu , mersi de întrebare ! "
- " Nu te-am întrebat eu nimic , numi pasa ce esti tu ! "
- "Inteleg de ce esti așa de rea , esti scorpie ! Nu ar trebui sa fii așa cu mine , nici măcar nu ma Cunoști !"
- "bla-bla-bla bla-bla-bla ...sunt cum vreau !!! Nu-ți place cum sunt , poți pleca ! Fat-frumos ! "
El a început sa râdă ușor , si nu sa mai auzit nimic timp de câteva minute , stăteam, Ne uitam unul la celălat si râdeam ! Atunci , plictisita de fază , m-am ridicat si am spus :
-"Făt-Frumos , eu cred ca am terminat aici , ma duc la Baieti , tu ma plictisesti "
-"Figuranto ! " , a spus el ...ma enervat maxim , si i-am răspuns !
-"Dom'le , daca nu-ți convine poți pleca , si nu imi cânta tu mie melodii noi când nici măcar nu ma cunoști , du-te dracu' daca eu sunt figurantă !"
-"Mă faci ră râd , esti doar o copila , frumusica , bună si figurantă , si crezi ca mie Mi-ar pasa de tine ?"
-"Du-te dracu , nu-mi pasa daca îți pasa sau nu de mine , eu nu's figurantă deloc , daca eram figurantă nu mai acceptam sa vorbesc cu handicapați ca tine ! Du-te dracu de bou !"
-"Usor păpușa , ca faci riduri daca te enervezi ! Si de când o copila ca tine are tupeu sa vorbească cu mine așa urat ?"
-"Vobesc cum vreau cu Handicapații , nu imi spui tu mie cum sa vorbesc , mai ales ca mai nou sunt si "figurantă " ...vorbesc cum vreau ! Pa , idiotule !" , m-am ridicat de la masă si am plecat ! M-am dus la Ionut si la ceilalți Baieti , iar la ceva timp a apărut si el si a început să-și dea aere de "bărbat" ...
-" Copii nu au voie sa stea cu noi la masă , ar trebui sa fie la nani lângă mămica lor la ora asta ! " , a spus el !
-" Nici prostii nu au ce caută la masă cu nou Baieti , ar trebui sa fie la o scoala , sau măcar sa se închidă undeva , sa nu mai consume oxigenul meu " , i-am răspuns ! Apoi a dat el sa spună ceva , dar a început sa cânte o melodie " Guess Who- decât să minți " , era melodia mea preferata , si am început sa o fredonez , era si melodia lui Bogdan preferata si a început si el sa o fredoneze ! Auzindu-ma pe mine cum cântam , sa dus si a închis melodia ! Eu m-am ridicat de pe scaun si am întrebat cine a închis ...apoi sa auzit un răspuns de undeva din spatele meu!
-"Eu am închis! Parca ți-am spus ca copii ar trebui sa fie acasa la ora asta , la nani ! Și daca tot cântai , măcar cânta sa auzim cu toții !"
-"Eu nu cant când spun prostii ! Să mă pupi la copila idiotule ! ", i-am răspuns , a început sa râdă , toată lumea se uita la noi , el sa apropiat de mine si a spus :
-"Cântă ! E melodia mea preferata ! "
, eu am rămas blocată pe moment , apoi mi-am revenit si i-am spus !
-"De când bărbații ăștia mari , asculta melodii de copii mici?? , e melodia mea preferata boule " , si am început si eu să zâmbesc ușor si sa ma uit in ochii lui !
-" Off , ce copilă prostuța esti !"
-"Du-te si lăsă-mă , scutește-mă cu prezenta daca tot sunt "prostuța " , vezi ca ma Orbești cu înteligenta ta "
-" Vobeste frumos tu copilo !"
-"Nu mai vorbi tu cu mine daca tort sunt copilă , si lasă-ma in pace , nu vreau sa te mai cunosc ! Văd ca esti prost de puți !" , toți au început sa râdă si sa dea fel de fel de comentarii , dar la un moment , simt ca ma atinge cineva de sâni si spune:
-" Uitati Baieti , au si copii niște țâțe , si imi comentează mie , si se dau Smecheri in fata mea ", eu i-am luat mâinile , i-am spus :
-"Du-te dracu de retardat , sa ma pupi undeva , sa nu te mai atingi jn Viata ta de mine handicapatule , mie scârbă de tine javro!" , mi-am luat telefonul de pe masa si am plecat !
Am aflat de la o prietena ca Bogdan atunci abia venise din străinătate , fusese plecat pe la mama lui de vreun an si de aceea nu i-l Cunoșteam ! ...Dupa vreo trei zile m-am întâlnit cu o prietena si i-am povestit ca am întâlnit un băiat si ...i-am povestit toata faza de la bar si ea a început sa râdă la mine , era iubitul ei!Era iubitul celei mai bune prietene al mele ...si el se dăduse la mine ! Bine , ea nu știa asta , am decis sa nu ii spun si sa țin in mine ...pentru ca la ceva vreme imi trecuse așa zisa ură , care o aveam pe el
si era totul bine si frumos !