Viki szemszöge:
Ma van az első nap az egyetemen, olyan izgatott vagyok. Este szinte nem is aludtam mert azon gondolkodtam hogy valyon milyenek lesznek az új osztálytarsaim, hogy hány barátot fogok találni. A mai nap van az évnyitó. ÚR ISTEN NAGYON VÁROM!!!! ÁÁÁÁÁ!! Majd fel robbanok nagyon várom már. Lementem a konyhába megreggeliztem ittam egy csésze kávét csak hogy elég energikus legyek (tudjátok a jó benyomás érdekében), majd elvégeztem a fürdőbe a reggeli rutinom felmentem és felöltöztem. Felvettem cipőmet és táskámat felkapva hátamra indultam az egyetemre.Beérve az egyetemre nagy csodalkozásom közepette belebotlottam valakibe. Aki pedig nem más volt mint egy lány szerintem velem egy idős lehet talán osztalytársam is na mind1 majd most beszélek vel aztán hátha még jóba is leszünk.
-Ohh..... Bocsánat!.... Nagyon sajnálom....- szabatkozott a lány hogy nekem jött.
-Semmi baj várj segítek össze szedni a cuccaid.!- mivel hát ahogy nekme jött elejtette a cuccait.- Egyébként szia...Viki vagyok! - mondtam miközben álltunkfel a már összeszedett cuccokkal
-Ó... Szia, én Hanna vagyok! Most kezdem az elsőt és sajna kicsit el vagyok tévedve.- mondta kicsit szomorkásan.
-Óhh hát én is most kezdem az elsőt és énis eléggé el vagyok tévedve!-kis hallgatás után ismét megszólaltam- Nagyere menjünk keressünk valakit aki tud segíteni!-karoltam belé majd kezdtem húzni az épület felé.Beérve az épületbe egy nagy előtér fogadott minket ahol asztalok és székek voltak valószínűleg ez lessz a közösségi rész és az étkező egyben. Az iskola emeletről teljesen be lehetett látni ezt a hatalmas teret. (aki látta az F4 thailand ot az érteni fogja)
Az ámulasunkból 2 lány szakított ki minket aki talán 2-3 évvel lehettek idősebbek.-Sziasztok!-köszöntek kórusban
-Ti biztos az új elsősök vagytok, igaz?-kérdezte az egyik
-Igen!-feleltük természetesen mi is kórusban.
-Én Mira vagyok, ő pedig itt Hanga!-nyújtotta felénk a szőke lány a kezét
-Én Viki vagyok, ő pedig Hanna!-fogtam kezet a szőkével kinek immár tudjuk a nevét szóval Mirával. Hanna is kezet fogott vele miközben én a barnával akit Hangának hívnak is kezet fogtam utána Hanna is követett engem a kézfogásban.
-Szóval lányok ha bármiben segíthetünk nyugodtan szóljatok állunk rendelkezésetekre!-mondta Mira
-Ami azt illeti...-szólalt meg egy kisebb csönd után Hanna- lenne itt valami. Tudnátok segíteni hogy hol van az osztálytermünk illetve egy kicsit eltudnátok mondani mi holvan.?-kérdezte Hanna én meg csak vártam mit mondanak a lányok
-Ami azt illeti..-kezdett bele Mira a mondandójaba- a termetek a mi termünk mellett van, egyébként mi 3.oska vagyunk. Szóval itt a földszinten van a közösségi tér egyben az étkező ahol most állunk. Ha elmentek arra-mutatott a lépcső irányába az ajtóval szemben- ott van a könyvtár mint azt látjátok. Ha meg még tovább mentek ott vannak a szekrények ahova lepakolhatjátok a cuccaitokat. Ott azon a fojosón-mutatott a könyvtárnak nevezett rész balra eső részére- ott van még pár szakterem plusz a fojosó végén öltöző és egy ajtó a tornaterembe. Ha itt felmentek a lépcsőn termek és fojosók vannak. Ott már könnyebb eligazodni. És ott-mutatott a könyvtáros rész jobb oldalán elhejezkedő nagyobb teremszerűségre- az ott a konyha. Van kérdés? Ha nincs akkor mehetünk is megmutatom a termetek.-mondta majd elindult a lépcső felé. Úgy tudtam hogy nem ússzuk meg hogy az emeletre kelljen mászkálni.- Ja és-tette hozzá- az emeleten van az igazgatói és a tanári.- hála égnek legalább ha oda kell menjek nem kell messzire menni.Mikor felértünk a teremhez elváltak útjaink a két lánnyal. Hanna nagyon izgult látszott rajta. Mikor bementünk a terembe szinte már mindenki ott volt a hátsó sorban egymás mellett pont szabad volt két hely azt be is foglaltuk Hannával. Mintha csak nekünk szánták volna.
Mikor bejött a tanár mindenki felállt majd mikor a tanár "foglaljatok helyet" parancsolt mindenki elfoglalta helyét. Majd mindenkit egyesével megkért hogy álljonki és mutatkozzonbe. Így telt el az első óra a második órán lekellett menni a tornaterembe hogy vegighallgassuk az igazgató beszédét majd szerencsés évet kívánjon nekünk ezzel telt az egész napunk ismerkedés, barátkozás nap végén még egy osztályképet is csináltak rólunk. Kb mindenkivel sikerült beszélnem pár szót az osztályban, de persze a kurvák egyik osztályból sem maradhatnak ki, azért velük is váltottam egy két szót de annyi elég is volt erre a 4 évre amit velük kell töltenem.
Hazafelé indulva a sulikapujában elbúcsúztunk Hannával. Mikor elindulás vissza a suliba mivel nagy szerencsétlenségemre benthagytam a jegyzetfüzetem ismét összeütköztem valakivel. Istenem mert szeret mindenki belemjönni? De mikor felnőttem arra a valakire vagy inkább valakikre asszem a a szívem kihagyott egy ütemet. Mivel mikor felnéztem 4 fiúval találtam szemben magamat (és itt még nem is sejtette hogy ez a 4 srác egyszer a legjobb barátja lessz).
-Ömm...B-bocsánat! N-nagyon s-sajnalom!-dadogtam közben a 4 fiú közt cikázott tekintetem. Te jó ég mivan velem miért dadogok?! Pedig nem szoktam ilyen könnyen zavarba jönni. Hátjó mind1.
-Semmi baj! Máskor nézz az orrod elé édes!- mondta egy nálam kb egy fejjel magasabb srác vagy leh még magasabb hiszen én elég alacsony vagyok mindössze 165cm de jó az nem? De na azért ez most mi a szar ez most komoly aztmondta nekem hogy édes mi a fasz.- Mi a neved?-kérdezte ismét a szőkésbarna.
-É-én Viki vagyok!- jajj Viki ez olyan gáz hogy dadogok mi a szar van velem ?!
-Szép neved van!-oké🤨🙄-Én-folytatta mondandóját-Dani vagyok. Ő itt-mutatott egy kicsit vöröses mégis inkább barnás hajú zöldes szemű vele egymagas fiúra-Alex, Ő- mutatott egy inkább már szinte fekete hajú picit alacsonyabb barna szemű srácra-Milán, és legvégül pedig-mutatott egy nála szintén egy kicsit kisebb srácra akinek barna színű haja volt kék szemekkel-Márk.-mondta. Én megcsak némán hallgattam ahogy bemutatja nekem a srácokat. (és itt kezdődött minden)
YOU ARE READING
Több Mint Barátság ~《friendship》~
Teen FictionEgy egyetemet kezdő lány története, kinek életében új fejezet kezdődik. Új osztálytársak Új barátok Új szerelem És egy különleges kötelék 4 fiú és történetünk főhősnője közt. Lessz benne 16/18+ os rész legalább is tervezek a részekben előre jelzem...