Upah menunggu

1.3K 13 0
                                    

Sebaik  Rahman keluar dari bilik selepas 'merawat' Diah,Ella sedia menunggu di ruang tamu dan menegurnya."Amboi lama juga ni,macama mana Bang dia tu? " mungkin betul orang yang buat tu memang target suami nya sebab dengan saya okey je nampak normal" balas Rahman."Kalau gitu tak payah buat urutan untuk nya lah ya, boleh buat untuk saya pulak "ujar Ella." Saya pun tak payah nak urut body,buat urutan untuk puki jer" usik Ella lagi.

Selepas minum air yang di hidangkan oleh Ella,mereka pun bergegas naik ke tingkat atas menuju bilik tidur utama. Rahman yang masih rasa kehangatan terus membuka pakaian  nya dan juga seluar jean yang dipakai ."Abang nak rihat lagi ke,saya boleh tunggu" ujar Ella." Okey lagi, regular customer kena jaga,layan selagi mampu" jawab Rahman."Tahu tak per,kesian pussy I ni,takut dia kempunan tadi " balas Ella pula.Rahman terus duduk bersandar di kepala katil dan memerhati Ella yang sedang membuka pakaian nya. 

" Abang nak Ella buat boboi bagi dia cepat sikit UP" tanya Ella." Okey juga tu,dia pun dah biasa dengan tangan Ella "balas Rahman.Ella yang telah berbogel itu mula mencium dan mengusap batang punai Rahman yang masih nampak lesu itu dan dengan perlahan mencium dan menjilat kepala nya. "Amboi cepat nya dia bangun "usik Ella sambil mengelus batang punai itu." Dia dah kenal dan serasi cepat lah mesra dan bersedia"balas rahman sambil menarik Ella rapat kepada nya .Tangan kiri nya memaut bahu Ella sambil tangan kanan nya bebas meramas dan meraba buah dada Ella.

"abang tenguk makin kembang punggung Ella ni"'Ujar Rahman sambil meramas punggung Ella ."Mana tak kembang asyik kena balundengan Abang" balas Ella." Alah jangan lah buat lupa paling tidak seminggu sekali kita main kan,kadang kadang lupa pulak Ella ni masih bersuami,risau pulak nanti kalau dia balik,tenguk punggung bini dia dah lebar selambak dan lubang bini dah longgar "sambung nya lagi.

" Kalau dia nak balik nanti,sebulansebelum tu kita stop lah main,nanti lubang Ella ketat lah semula.cuma tang punggung tu mungkin ambil masa ,cakap lah itu perubahan hormon sebab dah lama tidak di guna" ujar Rahman sambil ketawa." Ish pandai ajer abang bagi jawapan,kalau dia ta percaya camana? soal Ella." Tak per ada masa lagi, mulai sekarang Ella kena duduk atas atau kita buat secara doggy kalau kita main supaya punggung tu tak kembang asyik kena kengkang " jawab Rahman yang buat Ella pun ketawa.

" Dah boleh main ke bang,nampak macam dah keras ajer baby abang ni," soal Ella sambil menggosok gosok batang punai Rahman."dah okey itu,boleh lah Ella naik sekarang"jawab Rahman sambil mereka mengubah posisi.Rahman mula berbaring dan Ella terus mengikat rambut nya membuat tocang seperti ' cowgirl'.Sebelum meneruskan acara,mereka berpeluk dan berkucupan sebagai pemanas badan .

Ella kini  mula meletakan punggung ny Adi atas perut Rahman sambil  memasukkan punai Rahman ke mulut pussy nya.Rahman turut membantu meloloskan kepala punai nya memasuki pintu pussy Ella .Agak mudah batang punai Rahman merobos masuk ke laluan dalam pussy Ella yang sudah becak . " sedap nya bang,jolok lagi  Bang" suara Ella bagai merayu. Rahman  membuat jolokan ke atas bagi menimbangi henjutan oleh Ella. Ella pun makin ghairah dengan mengayak ayak punggung nya.

Rahman juga mula meramas dan memeras buah dada Ella yang bergoyang goyang mengikut ayunan tubuh Ella. Seberapa ketika Ella mula mengerang kuat dan melajukan henjutan sebelum dia menjerit mencapai klimaks.Dia terus merebahkan badan nya di atas dada Rahman melepaskan lelah klimaks.Dia seterusnya merebahkan tubuhnya dikatil dan menelentang untuk menanti giliran Rahman menaiki nya.

Rahman segera mengambil posisi untuk meneruskan permainan dan melunaskan tugas nya kepada Ella .Tanpa berlengah Rahman 'mengepam' pussy Ella yang masih mengeluarkan cairan yang membolehkan batang punai Rahman bergerak laju dan membuatkan pussy Ella bekerja lebih untuk mengurut dan mengemut batang Rahman. Ella makin kuat mengelupur  dengan teknik permainan Rahman yang menggerakkan kepala punai ke semua sudut pussy bagai jentolak mengorek tanah .   

Akhirnya Rahman melepaskan beberapa das pancutan ke dalam pintu rahim Ella .Dia membiarkan batang punai nya untuk terus di kemut dan di urut oleh Ella yang juga mahu mencapai klimak kedua nya yang menyusul seketika kemudian. Kedua dua Ella dan Rahman rebah keletihan dan bila Rahman telah segar dia lihat Ella masih tertidur.Sebaik sahaja dia keluar mahu berangkat pulang Diah ada di ruang tamu sambil tersenyum." Hebat abang ya,turut turut buat rawatan ,kalah doktor pakar tau,nanti dua atau tiga minggu Diah bagi tahu Kak Ella untuk buat appointment dengan Abang,"No problem,Abang balik dulu yer,kirim salam kat Ella"ujar Rahman sambil mencium Diah yang sedia menanti untuk di kucup. 

    

                    

B.15 Yang Dekat Yang Rapat 2.0 #Where stories live. Discover now