Už to budú 6 roky čo je moja babka mrtva.. Umrela vo veku 59 rokov.. Bola príliš mladá na smrť ja viem.. Moja babka tu pre mňa bola 24/7 odkedy som sa narodila bola som na ňu naviazana a nevedela som si predstaviť že o ňu raz pridem ani som nevedela že to je možné hah. Keď som mala 10 rokov tak mi proste rodičia oznamili až na pohrebe že moja babka je mrtva.. Z mojou babkou som bola každý deň... Každý deň 6.12 sme chodili na prechadzky a na kolačik stále na moje narodeniny bola pri mne keď som plakala vždy má utešila a teraz??

Trpim paranojov.. Vidím ľudí alebo ani ľudí nie ktorý tam ani niesu.. 2 roky od toho čo umrela som chodila každý deň na cintorín každý deň a každý deň som tam plakala a dufala som že sa opäť vrati ale opak bol pravdou..

Mam 15 rokov a budem mať nabuduci rok 16 a stále sa nevratila a ani nevrati uvidim ju v nebičku a keď ju tam uvidim tak ju už nikdy neopustim.. Vždy som plakala pri nej teraz plačem sama a v noci že by nikto nevedel že plačem.. Alebo keď som v sprche alebo vonku..
Vianoce bez mojej bábky sú veľmi ťažké už sa nedokažem zo všetkeho tešit ako normálne deti.. Keď som bola dieťa vždy som si pod stromček želala hračku a teraz iba chcem žeby sa mi moja babka vratila a žeby bola už primne.. Máme toľko krasnych spomienok.. Napriklad keď sme sa sankovali a ja som sa skotuľala zo sanok..

Alebo keď sme mali ísť na moje narodeniny do kostola ale my sme išli namiesto toho na kolačik.. Stále bola primne keď som to najviac potrebovala.. Ja keď mam chalana a milujem ho tak ho milujem poriadne tak to boli ale nič neni horšie než stratiť rodinu..

Ale teraz mam Katrin moju skvelu najlepšiu kamaratku troška šialenu ale aj tak skvelu. Mam Sebiho toho môjho večne srandovneho bratranca ktorý hneď vie vykuzlit smiech aj po plači. Mam Erika toho večne uhundraneho starca ktorý realne chodi po 100 rokoch. Mam ešte jeho sestru Elu tota je drza jak taka plištica cipana.

Ešte tu je Klara ktorú poznam už veľmi dlho tota moja večna bojovnička. Potom mam Toma niekedy strašidelneho dementa ktorý si vždy robi jak chce. Ľubim ich strašne. A nikdy neprestanem. Veľmi si ich važim a veľmi mi pomahaju od smrti mojej babky ❤.













Tento pribeh je taký kratky a má iba 1 čast. Je venovaný mojim kamaratom a rodine ❤. Keď to budete čitat tak chcem aby ste vedeli že vás veľmi ľubim ❤. A veľmi si važim čo ste pre mňa urobili ❤

oneshot❤Where stories live. Discover now