3

86 8 0
                                    

- Domnișoară Black! Treziți-vă!

- De ce dracu tragi atât de mine! Lasă-mă! am spus fara sa deschid ochii si fara să-mi pese unde na aflam sau ce căutam acolo.

Din nou vocea aia sâcâitoare ma indemna sa ma trezesc si mâinile alea aspre ma strângeau de braț in speranța ca ma voi trezii. Am început sa înjur in mintea mea iar apoi am deschis ochii ridicându-ma rapid in șezut.

O lumina alba si puternica ma izbit aproape orbindu-ma. Nu vedeam nimic din cauza ei, asa ca am început sa ma frec inconșient la ochi. Cand in sfârșit am reușit sa deschid ochii mai bine, am zărit in fata mea 2 bărbați îmbrăcați in alb din cap si pana in picioare.

- Unde naiba sunt? Si voi craieselor, cine sunteți?

- Calmați-vă domnișoara Black..sunteți la spital.

- Calmează-te tu, prințesă! m-am restul la el. Zi-mi ce dracu caut aici!

- Acum doua zile, va adus o vecina de-a dumneavoastră inconstienta. A-ti fost găsită pe jos, langa intrarea in parc.

- Si tu vrei sa spui ca nu m-am trezit timp de 2 zile?

Nici nu a apucat să-mi răspundă ca m-am repezit să-l întreb de deștepții mei de acasa.

- Adam si Vanessa unde sunt? am întrebat repede fara sa respir.

Tipul in halat alb sa uitat cateva secunde la mine, apoi la celălat bărbat in alb..si și-a dus instinctiv mâna la gura uitându-se parca confuz la mine, neștiind ce să-mi spună.

- Vanessa e..moarta, a fost îngropată azi , iar Adam..a murit si el in urma unei supradoze.

Am simțit cum imi cade tot cerul in cap. Continuam sa cred ca visez, sau ca ăștia doi ma mint..dar tote speranțele mi s-au spulberat cand in camera au intrat doua persoane. O femeie si un bărbat care doreau sa semnez niște acte pentru a putea revendica moștenirea lasat de aia doi.

- Ce cacat moștenire mi-ar fi putut lasa mie drogații aia? am spus indignata.

Femeia mi-a întins o foaie si am început sa citesc in sila rândurile așternute acolo.
Am rămas cu gura căscată cand am cazut penultimul rând.

" 10 milioane de dolari "
De unde sa fi avut aia atâția bani, cand tot ce aveau in buzunar se duceau pe droguri.

I.N.V.I.C.T.U.SUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum