altıncı bolum

46 4 28
                                    

Evet arkaddaskaleim şimdi cisid bir konuşma yapacağım BU KİTABİ BENİM SİNİF ARKADASLARİM OKUYO AMK😭 ben şizofren değilim valla nisa yazdiruyo zorla😓

Halil sabah Özkan'ın kollarında uyanmıştı. Bundan daha harika ne olabilirdi. Onun kolları cennet kadsr güzeldi.(tovbehasa) Halil onu izlerken yaptığı hatalarin en güzeli olduğunu biliyordu.(agatamamenasiksensin)
...

Halil okula geldiğinde hala ağrısı vardı(ozkanguzelsikmis).Sirasina oturdu ve Azra ile konuşmaya başladı."Azra bak şimdi söylediklerimi tekrar et",Azra "Tamam". "Taylor" Azra"Taylor" Halil"the music industry" Azra"Bok"(azraadamsintassaktanyuruyemiyosun.)

Halil iyice sinirlenmişti(babamyinekudurtmus).
Kantine inip kendine kahve almaya gitti.Sonrasinda gorsugu şey karsiswnda aşırı sinienmisti çünkü rahim Özkan'ın gotune yapışmıştı yine. "Dersinden en yüksek notu alıp got edicem lan adam seni" dedi.

Sinirle merdivenlerden çıkarken yanlislikla edebiyatciya çarptı. Edebiyatçı " Yağmuru gordunmu" dedi. Halil evet hocam asagidaydi dedi.(hocamyagmuruneyapacaksn🤭)

Halil derse çıkmıştı ve çok sınırlıydı. "Bir sekilde bu rahimden kurtulmam lazım" dedi. Dönerin rahime asik olduğu biliyordu. Aralarını yaparsam kurtulurum dedi.
(yeniship:rahim💘doner)

Halilin şimdiki dersi din kulturuydu ve Ferhat hoca gelmemişti. Halil sukurler olsun dedi ve oturdu. Ozkanla o olaydna sonra(sikisme) çok konusmamiardi. Derse zemana gireceğini gösteren çizelgeyi bulduğu için dersinin boş olduğunu gördü ve nedne yanına gimeyeyim dedi.

Halil Özkan'ın yanına gitti ve"merhaba☺️" dedi (AGA BABACİK DEMEYİ UNUTUYON HALİL AYİB).
Ozkan onungorunce sevinmisti. Halil ona iyi geliyordu. Birlikte bir ders boyunca konuştular fakat unuttukları birsye vardı. Alman kız onları dinlemiş ve sevgili olduklarını anlamıştı😱(Alman kız🐍🐍🐍)
(agasizsimdiyarakkebabyemedinizmi)

Halil okul cikisinda yurda doğru yürürken arkadan bir kız geldi. La bu tip ne amk dedi içinden🥰
Kız gelip Özkan ile yattığını biliyorum ve konuşurken sizi cektim eğer ondan ayrılmassan bunu tarikata gösteririm dedi😨😨😨
Halil şok olmuştu ve" vay aminisiktigim sen bizimi izliyorsun lab" dedi. Kız hayatın iki dudgaimin arasinsa onu seviyorsan ondan vazgeç dedi. Halil mecruben tamam dedi ve Alman kızın yanında Özkanı aradı."Ne yapıyorsun?" dedi. Özkan "sarma yiyorum sen?" dedi. Halil "Afiyet olsun Özkan ayrilakmi" dedi. Özkan'ın sarmasi ağzında kalmıştı.
"Neden?" dedi. Halil" olmuyor yurumuyo bu ilişki ben sana aşık degilmisin" dedi.🥺

Özkan ne yapacağını bilemeden halim yüzüne telefonu kapadı. Alman kız aferim işte böyle ol bir daha barisirsaniznsana böyle bir şans bile tanımam dedi. Alman kız sürekli Özkan'ın gotunun dibindeydi ve her tenefus birşeyler konuşuyordu. Amk koroda desen değil, müzik aleti claiyo desne değil, e konuşuyonuz amk. Hayatını anlatıyor desek hayatı Mustafa kutlu romanı olsa yine biterdi şu zamana kadar AMK ne bu sohbet. Halil şimdi farketmistiki alman kız Özkan'a aşıktı ve onu istiyordu.
...

Özkan ağzında kalan sarma ile dönüp ileriye baktı. Gözünden bir damla yaş akti. Gitmemeliydi. Gidemezdi, kucuk bebesi birakamazdi onu🥺😭
...
Ayrılmalarının üzerinden bir hafta geçmişti ve okul tatil olduğu için Halil onu görmemişti. Özkan halim gittiginden beri sadece ağlıyor ve sorguluyordu. Duyduğu tek şey billie holidaydi. Ne aramalara dönmüş ne çalan kapilari açmıştı. Bebeği gittiğinde hayatının en kotu gününu yaşamıştı. Onunla yatmak yerine gitmesine izin vermeliydi biliyordu. Onu istiyordu. Onu sonsuza dek istiyordu. Ve ona istediği yerde sahip olmuştu. Fakat şimdi o gitmişti.
...
Bir hafta sonra Halil sınıfa girmişti ve ilk dersi uyuya kaldığı için kaçırmıştı şimdiki ders ozkanindi ve ne yapacağını bilmiyordu. Onun gözlerine bakamazdi. Onu birkaio gitmisken yaoamazdi. Özkan sınıfa girdiğinde buluştu gözleri ve ikisinede yaralar açıldı imkansizligin kursunundan.

Özkan onu gördüğü an boğazı dugunlenmisti bu yüzden bilerke onu görmezden gelerek sınıfa Günaydin dedi.(hocamguntamaymamistasize)
Halil onun onu görmezden gelmesine dayanamiyordu ama ne gelirdi elinden. Ders boyu onu izledi ama Özkan ona asla bakmadı. Sonsuza dek böylemi gidecekti yani. Olmaz dedi. Ona bunu yapmam dedi ve Alman kızı öldürmeye karar verdi😱🔪🩸

Çıkışta alman kıza bulusalim dedi. Ama bilmediği birşey vardı ki Özkan ayrılığın sebebini arastirmajnicin onu takio edecekti. Halil alman kizi inşaatlık alana çekti ve" Seni yüzünden gozlerime bile bakmıyor. Herşey senin yüzünden beni onunla ayirlmam için tehdit ettin. Nedne çünkü ona aşıksın dimi dedi. Alman kız aşığım ve evet tehdit ettim ve sende şimdi susmak zorundasın çünkü ikinizi birden yakarım dedi. Halil ise ben ondan ayrılamam bu yüzden sen hayattan ayrılacaksın dedi. O sırada olan biten hersyei duyan Özkan oraya doğru koşmaya başladi. Halil alman kızın boğazına yapistnve duvara yasladı. Tam boğazını keseccekken Özkan geldi ve elini tutup bıçağı uzak bir yere fırlattı. Özkan'ın geldigini goten Halil ona doğru sarıldı ve ağladı. "Özkan geçti küçük bebeğim ben artık yanındayım dedi. Alman kız bayilmisti.(geberoc)
Halil ise " özür dilerim babacığım uwu🥺👉👈😓😭🙈 dedi.(iyamkbabacigimneya)

Özkan alman kıza gerekeni yapmış ve onu okukdan gondertmisti elindeki kanitlarida sildirmisti kız okuldan gitmişti. Halil ile Özkanı artık kimse ayiramazdi....

evet arkaddaskalarim senin yazdığın kitabın amına koyayim diyebilirsiniz çünkü ne yazdığımı bende bilmiyorum😞 neyseyilinyazarikacarbb💋

Ask-i Gay✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin