Evet, bir hikaye daha bitirdik. Daha fazlası için takipte kalın ve spamları engellemek için bol bol yorum yapın lütfen (random olur) Teşekkür ederim. Yanlış bir yer görürseniz lütfen belirtin. ♡
Kendisini hiç bu kadar dağınık, bu kadar harap, bu kadar kirli hissetmemişti.
Jungkook'un parmak uçlarının g noktasına yaptığı sürekli saldırı jimin'in görüşünün beyazlaşmasına neden oldu, zevk midesinin çukurlarında o kadar sıkı bir şekilde kıvrılırken, şiddetli bir şekilde kırılmanın eşiğine gelirken, kafasında kıvılcımlar patladı.
Tam olmak üzereyken, jungkook aniden dışarı çıkıp Jimin'in sırılsıklam amına sert, ıslak bir tokat attığında bu duygu yok olup gitti ve anında yüksek sesle boğulmasına neden oldu.
Jungkook, Jimin'i her zamankinden daha hızlı döndürdü, üzerinde yükselirken onu masasına bastırdı. Parmakları düğmelerini açmaya çalıştı, sonra gömleğini çekiştirdi, dantel sütyeninin içindeki güzel göğüslerinin mükemmel bir şekilde bir araya getirildiği görüntüyle karşılaştı. Sütyenin tokasını açtı, dik göğüsleri ortaya serildi, böylece şişmiş meme uçlarını çekiştirebilirdi, pembe çıkıntıları işaret parmağıyla başparmağı arasında çevirdi. Jimin göğüslerinin okşandığını hissedince kıvrandı, hemen jungkook'un dokunuşuna doğru eğildi.
Jungkook sırıttı, göğsüne keskin bir tokat attı ve Jimin'in yüksek sesle sızlanmasına neden oldu, ardından eteğini yukarı kaldırmak için aşağı indi. Parmaklarını külotunun lastiğine doladı ve çekiştirdi, daha doğrusu soydu, çünkü jimin'in üstündeki kumaş o kadar ıslaktı ki. Sikini boylu boyunca kavradı, nihayet inanılmaz derecede kolay bir şekilde onu kıvrımları arasında kaydırmayı başardı.
"bana sikimi ne kadar çok istediğini söyle."
"öğretmenim," Jimin boğularak sızlandı, "lütfen— lütfen, s-sikini istiyorum."
Jimin'in suistimal edilmiş, şişkin klitorisine vurarak dalga geçiyordu ve diğerinden sadece zayıf bir inleme sesi kazanıyordu. Bu duygu heyecan vericiydi. Jimin'in şimdiye kadar deneyimlediği hiçbir şey ona böyle hissettirmemişti, bu kadar iyi ve doğru hissettirmemişti, bedeni saf istekle bu kadar güzel tepki veriyordu ama zihni ona ayak uydurmakta zorlanıyordu.
O kadar yeni ve o kadar karşı konulmazdı ki beyni ve sinirleri kontrol edilemeyecek kadar hızlı çalışıyordu.
Jungkook'un sikinin kalın başı girişine doğru itildi ve— "ah, bekle, öğretmenim—" jungkook'un kollarını tırmalamaya çalışırken jimin sızlandı, "İ-istiyorum ama bir saniye durabilir miyiz? Korkuyorum."
Yalvarmaları görmezden gelindi.
Jimin'in gözleri, jungkook'un sikinin kalın başının girişine doğru itildiğini hissettiğinde sımsıkı kapandı— "lütfen—" gözlerinde yaşlar birikti, "bekle, bekle—"
İçeri girdiğinde Jimin'in yapabileceği tek şey boğulma ile hıçkırık arasında bir yerde boğuk bir ses çıkarmaktı, aslında bir nevi protestoydu çünkü acıyordu. O kadar acı veriyordu ki, içinde hiç böyle bir şey olmamıştı, bu kadar büyük ve kalın bir şeyin içine zorla girebileceğini, derinlere inip duvarlarına doğru kayabileceğini asla bilemezdi.
"rahatla, jimin-ah." diye mırıldandı, Jimin'in uyluklarının derisini okşarken.
Jungkook'un göğsünü patiledi, içgüdüsel olarak yaşlı adamı kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu ama girişimleri işe yaramıyordu. Bir milim kıpırdamadı, daha da derine doğru ilerlemeye devam ederken Jimin'in kollarını yakalayıp kendi tarafına çekmeye zorladı. Jungkook'un sikinin duvarlarına doğru sürüklenen yakıcı ve kavurucu esnetmesi, Jimin'in onun etrafında sımsıkı kenetlenmesine, amının şekillenmesine yetiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
think i need someone older, jikook (m) ✓
FanfictionJeon Jungkook, korkutucu ve acımasız tavrı nedeniyle herkes olmasa da çoğu kişi tarafından korkulan bir öğretmen. İngiliz edebiyatı dersinde masum bir öğrenci olan Park Jimin şu anda sefil bir şekilde başarısız oluyor.