Selam
Moralim çok bozuk cidden ben bir hata yaptım ve canım yanıyor
Ama uzun zamandır yazmıyorum ve sizi de boşlamak istemiyorum
☯︎
Bilinmeyen numara
Hyunjin sensin değil miHyunjin
Evet benim de kimsin senBilinmeyen numara
Kim olduğumu boşverFelixi rahat bırak o bana ait ve öyle
kalacak onun aklını karıştırmaktan
başka bir şey yapmıyorsun defol artık
güzelimin hayatından seni istemiyorHyunjin
HeoylemiolmuskanziLan siktir git yer mi Anadolu cocugu bak
agliom şuan felixi de bıraktım enayiye bak
amk cattik yaBilinmeyen numara
Sen ciddiye almıyorsun ama ben
ciddiye aldırmasını bilirimFelix benim toz ol yok ol bir şey ol
ama artık felixle bağını kesKafa karıştırıp aldatmaktan başka bir
işe yaramazsın sen pislikHyunjin
Ya taam he heSenle mi ugrascam de git işimiz gücümüz
yok senaryo gereği bilinmeyen numarayla
Felix benim tartışması yapioz amkBilinmeyen numara
Ciddiye al veya alma bu hikayede
hiç bir vasfın yokBaşrol felixle ben, sende ezik çöpçü
Hyunjin
Ne icion la kafa yapmış bayaNeyse oftmokbbhelelelelel
Bilinmeyen numara
☯︎
HYUNJİN
Canım sıkıldığı için chrisle bi bara içmeye gitmeye karar verdik. İkimiz de ultra aşık ultra mega Ali cabbar olduğumuz için içmek iyi gelir gibi gelmişti. Chris gelmeden önce hazırlanmaya başladım. Siyah dasakli bir kombin yapıp hafif parfüm sıkarak ceketimi alıp çıktım.
(Hyunjinin kombini)
Chris arabayla gelmiş ve beni almıştı. Her zaman gittiğimiz bir barı seçmiştim. Bu bar da çok fazla asılan olmadığı için daha rahat geliyordu ve bu yüzden sürekli buraya gidiyorduk.
Arabaya binip chanimmla selamlaştık ve biraz içimizi döktük. Chan cidden seungmine çok aşıktı ama açılmıyordu çünkü seungminin onu arkadaş olarak gördüğünü düşünüp araçlarındaki bağ kopar diye seungmine açılmıyordu. Ne kadar seungminin kendisini sevdiğini ikna etmeye çalışsak da kabul etmediği için oldukça uzamıştı bu durum.
Bense hep aynı şeyleri anlatmıştım. Felix ve Felix. Felix beni kırdı, Felix bana şöyle söyledi, Felixe çok aşığım, Felix her şeyim gibi gibi… hep aynı şeyler işte. Defalarca anlatmayı denedim ama hep susturdu beni. Gerçi haklı, yuvan olan ailen olan kişi beni terk etse ben 5 katını yapardım ama benim meleğim hala saf kalpli ve ne kadar istese de pek kıramıyor beni sert konuşmaya çalışıyor ama sadece çalışıyor…
Sonunda bara gelmiştik ve her zaman ki yerimizi kapıp içkileri söylemiştik. Bir yandan içiyor bir yandan konuşuyor dertleşiyorduk. Bar bugün biraz sessizdi o yüzden barı bir gözden geçirdim ve sarışın bir melek gördüm. BENİM MELEĞİM.
Bana date e çıkacağım dediğinde o kadar üzülmüştüm ki. Meğersem benim gibi kafasını dağıtmak için içmeye gelmiş. Ben onun melek gibi yüzüne dalmışken o sadece içiyor, arada derin nefesler veriyordu…
Gerçekten de aklım almıyordu, ben Felixi nasıl terk ettim? Başka bir şekilde halledebilirdim bunun tek çaresi liaya boyun eyip Felixi terk etmek değildi. Ben o kadar özlemiştim ki onu… kokusunu, kucağımı evi gibi görmesini ve her seferde oraya sığınmasını, şirin şirin gülümsemesini, sürekli evlenince neler yapabileceğimizden bahsetmesini, kariyerlerimizde nasıl şeyler yapabileceğimizden bahsetmesini, dudaklarını, gökyüzündeki parlayan tek yıldızlar olan çillerini, her evimize döndüğünde heyecanla gününü anlatmasını, hazırladığım sürprizlerde ufacık bir şey olsa bile çok duygulanıp beni çok sevdiğini söylemesini… her şeyini. O kadar özledim ki anlatamam.
Ama şimdi yok, şimdi bana aşkın ne olduğunu hissettiren o minik kalbi yok. Ona kalpsiz demiyorum tabi ki, sadece o kalp artık benim için atmıyor, yani yok…
Ben eski bizi düşünürken yüzümden düşen damlaları fark edememiştim bile. Chan hafiften uçmaya başlamıştı ve "hyun gözünden elmas yağıyor toplayıp satalım köşeyi döneriz" dediği anda kahkaha atmaya başlamıştım. Gerçekten bazen her zaman seni mutlu edecek arkadaşlarının olduğunu bilmek çok mutlu ediyor insanı.
Benim kafa da gitmeye başlayınca yavaş yavaş bilincimiz uçmaya başlamıştı. Daha sonrası ise… sanırım daha sonrası yoktu.
Yarın sabah.
Kafam dehşet derece de zonkluyordu. Dün içkiyi biraz fazla kaçırdıktan sonrası yoktu bende. Endişeyle gözlerimi açıp baktığımda kendi evimde olmam rahatlamama sebep oldu. Beni eve Chris bırakmıştır diye düşündüm ama o daha da kötüydü? Çok fazla sorgulamadım ve kendime bir kahve yapıp ağrı kesici içtim.
Dün gece ve sonrası… tanrım beni eve kim bıraktı?!
☯︎
Nabaysunuzz
Umarım iyisinizdir
Ben fark ettim de hyunjin birazcık ayniben umarım ikimizde düzelir feliximize kavuşuruz😝😝
Neyse tubik kaçar 777 yıl sonra yeni bolumde gorusuruzz💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
star of my sky•HYUNLİX
RomanceYanlış anlaşılmalardan dolayı ilişkilerini sonlandırma kararı alan çift, ayrıldıktan sonra ikisi de birbirlerine anlattıkları hayallerini gerçekleştirmişti. Felixin çekime gittiği sahilde eski sevgilisinin hayalindeki minik cafenin tıpa tıp aynısını...