1. kapitola - Chicago čeká!

19 2 1
                                    

Pane bože mami! Do čeho si mě to zase navezla?!

Sedím tady v obýváku s tím, snad největším tupčem na světě a poslouchám jeho žvatlání o jakémsi projektu, který zrovna v práci dělá. Co je mi sakra po tom? Kdybych mohla tak už se odsuď pakuje ale to bych mu, podle mé matky, zlomila jeho srdíčko. Rozešla bych se s ním, jenže to by mě pak matka vyškrtla z její závěti, takže nemám moc na vybranou. A hlavně když jsem s ním začala chodit tak jsem byla celkem slušně na mol tudíž se divím že si toho nikdo nevšimnul. Motala jsem se po celém pokoji a všichni se na mě usmívali jak magoři. Moje rodina je víceméně dost divná.

Můj táta byl feťák ale jsem za to ráda jelikož byl z naší rodiny nejnormálnější, a pak je tu máma která je ta typická stařenka i když je jí teprve 40 let. Nakonec je tu ještě moje mladší sestra Emily, je to tak divná osoba, je jí dvacet a měla jednoho kluka za celý svůj život. Je to taková ta klasická uťapaná naivka o kterou by si hezký kluk neopřel ani kolo. Ještě že já taková nejsem. Uff.

„A nakonec..." začal něco opět mlít Gale když v tom mi zazvonil telefon. „Počkej miláčku." Zastavila jsem ho tím nejfalešnějším hlasem i úsměvem a sladce jsem se usmála. Vyndala jsem telefon z kapsy a podívala se na volajícího. Emily. Potichu jsem si povzdechla ale nakonec jsem hovor přijala.

„Ahoj Emily." Pozdravila jsem stejně falešně jako před chvílí Gala.

„Lottie! Tak ráda tě slyším." Vykřikla nadšeně. Protočila jsem oči ale dále jsem jí poslouchala. „Víš napadlo mě jestli by si za mnou nechtěla přijet do Chicaga, třeba na týden."

„Ehm, no..." už, už jsem se chtěla vymluvit na hodně práce a takové blbiny okolo toho ale při pohledu na Galův nadšený obličej mi došlo že bych se ho takhle mohla na chvíli zbavit. „ráda přijedu." Dořekla jsem nakonec. Emily nadšeně vypískla tak že to bylo dost hlasitě slyšet i přes telefon.

„Zítra tě tu očekávám, sestři." Řekla ještě nadšeným hlasem a ukončila hovor.

„Lásko, pojedu na nějakou dobu za Emily do Chicaga." Oznámila jsem mu a jen pohlédla na jeho zničený výraz. Chtěla jsem protočit oči v sloup ale věděla jsem že na mě upřeně kouká tudíž jsem se k tomu radši neodvážila. „Miláčku, to je škoda. Bohužel nemůžu jet kvůli práci s tebou." Řekl sklesle Gale, načež jsem se jen v hlavě začala radovat. „To nevadí, snad to ty dva týdny bez tebe vydržím." Pípla jsem a jemně ho pohladila na tváři a pa mu lípla malou pusu na tvář.

„Jdu si sbalit věci." Oznámila jsem mu a vytratila se v naší ložnici. Otevřela jsem skříň a začala se hrabat v poličce o které jsem věděla jen já. Byla hezky schovaná před Galem jelikož v ní byli mnohem žhavější kousky než jsem nosila před ním. Před ním jsem byla ta milá holčička která nekouří, nepije ani nefetuje. Gale ani neví že mám tetování nad zadkem, na stehnech ani na ramenech. Když už jsme u nich jsem na ně pyšná. Nad zadkem mám vytetováno černým písmem LOVE COCAIN, na jednom rameni mám křídlo a na tom druhém růži a na stehnech mám jakousi směsici růží, kostí a dalších věcí. Nedivím se že to Gale neví, jelikož jsme vždy zůstali jen u líbání za což jsem moc ráda.

Do černého kufru jsem naskládala ty nejútlejší tílka, nejkratší kraťasy a pár kousků spodního prádla včetně podvazků. Potom jsem přibalila hygienickou taštičku a byla jsem sbalená. Do vaku na záda, který jsem sebou často nosila jsem si přibalila ještě čtyři krabičky cigaret a nějaké časopisy.

Vydala jsem se se sbaleným kufrem do obýváku. Gale seděl na pohovce, v ruce držel rohlík se šunkou a při tom něco hledal na počítači. Přišla jsem k němu a vtiskla mu sladkou, a falešnou, pusu na rty. „Uvidíme se co nejdříve miláčku." Sladce jsem se usmála a pak naoko zamrkala svými hustými řasami. Gale se na mě ještě prosebně podíval ale já to nebrala v úvahu. Musím si od něj oddechnout. Před naším bytem v centru jsem si zastavila taxík a nechala se odvézt až na letiště. Tam jsem si narychlo koupila letenku do Chicaga a nastoupila do letadla.

- Čau, takže je tady moje první story! Doufám že se vám bude líbit...

Vaše Lovie :*

Infidelity (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat