Když jsme přistáli, zavolala jsem si taxíka. Znala jsem sestřinu adresu a tak pro mě bylo lehké se k ní dostat. Než jsem ale zazvonila na její zvonek, který stál jako dalších čtyřicet u poštovních schránek přidělaných na domu, vytáhla jsem si z vaku cigarety a jednu si vložila do úst. Zapalovačem jsem si jí zapálila a v klidu si kouř vtahovala do plic. Nakonec jsem nedopalek hodila na zem a rozdrtila ho podrážkou svých tenisek. Přisunula jsem si kufr k sobě a zazvonila jsem na zvonek, na kterém stálo Emily Green. Než jsem se nadála otevřely se dveře vedle mě a v nich stála zářící Emily. Vysoká blondýnka v bílém tričku a volných šedých teplácích.
„Lottie!" vykřikla nadšeně a začala mě objímat. Kdyby měla větší sílu tak mě udusí. „Ahoj Em." Špitla jsem jednoduše a následovala jí do výtahu. Emily stiskla tlačítko do sedmého patra a poklidně se opřela o stěnu výtahu. „Jak si se měla?" zeptala se stále s úsměvem na rtech. Už mě celkem děsilo to její neustálé usmívání a nadšení. Byla prostě jiná.
„Ale šlo to." Utrousila jsem a falešně jsem se usmála. „Mimochodem, musíš poznat mého přítele, je dokonalý." Zakřenila se jako nějaká patnáctiletá panna a zachichotala se. „Určitě bude stejně skvělý jako ty." Špitla jsem a usmála se. Všechno to samozřejmě byla lež, ve které jsem už od narození vynikala. Když jsem vystoupili z výtahu Emily odemknula hned první byt, který stál před výtahem. Byl hodně malý ale jí to nejspíš stačilo.
„Nebydlíš s přítelem?" zeptala jsem se a položila jsem kufr na zem. „Ne, má byt blízko u své práce." Usmála se a vzala můj kufr do ruky. Hned jsem si odvodila že její vztah není nic velkého protože tohle byla jedna z nejobyčejnějších výmluv proč nebydlet se svým partnerem.
„Tady je tvůj pokoj." Usmála se a zavedla mě do malé ložnice. Byla zbarvená do světle modré barvy. Povlečení, stěny, obrazy, skříň. Všechno bylo v různých odstínech modré barvy. Hodila jsem kufr vedle postele a sedla si na ní. Konečně jsem byla bez toho...prostě Gala. Nemohla jsem ho vystát a teď jsem od něj měla na dva týdny klid. V letadle jsem napsala textovku Liamovi, mému šéfovi v baru kde dělám, že si beru na dva týdny dovolenou. On to nějak neřešil, protože to za mě zatáhne Daniele.
„Lott, nebude ti vadit, když se ještě stavíme na jedné oslavě?" Při slově oslava měla moje sestra na mysli párty. Nevěděla jsem sice co od ní čekat ale ne jsem zase říct nechtěla. „Měl by tam být i Harry." Dodala ještě, načež jsem si logicky domyslela jejího přítele. „No, klidně." Souhlasila jsem nakonec.
„Tak já se jdu připravit." Vyjekla nadšeně a vyběhla z mého pokoje. Otevřela jsem svůj kufr a začala si dávat hromádky oblečení do skříně. Chvíli jsem se ještě rozhodovala co si sebou vzít na tu oslavu ale nakonec jsem zvolila černou krajkovou podprsenku, přes ni černo-bílý volný svetřík, světle modré kraťasy s vysokým pasem a černé podvazky které zeštíhlovaly mé nohy.
Byla jsem se svým vzhledem radikálně spokojená a tak jsem si jen hřebenem projela mé dlouhé, hnědé vlasy a do uší si dala kruhové náušnice. Dokončila jsem to lehkým pudrem, řasenkou, rudou rtěnkou a tužkou na oči. Ještě jsem si obula tenisky a do ruky si vzala kabelku. Vyšla jsem ze svého pokoje a uviděla Emily. Očividně jsme měly naprosto odlišné představy o oblečení na párty. Byla oblečená do světlé růžového trička s dlouhým rukávem a modrých, očividně sepraných džínů a bílých tenisek. Její vlasy byly svázané do vysokého culíku a na tvářích se jí leskl růžový pudr.
„Jdeme?" vyplivla jsem trochu jedovatě načež se Emily ošila. Podívala jsem se na sebe ještě do zrcadla, které stálo v předsíni a upravila si svetr tak aby vynikala má tetování. „Jasně." Dodala přiškrceným tónem a vydala se ze dveří.
***
Mé přání se vyplnila a oslava vypadala tak jak jsem doufala. Byl to obyčejný klub plný lidí díky čemuž jsem si musela oddechnout jelikož od Emily člověk nikdy neví a tak jsem se bála aby mě nepřivedla na nějakou dívčí sešlost stejně naivních holek jako je ona. Naštěstí se opravdu ukázal bar přeplněný lidmi takže jsem si mohla spokojeně oddechnout. „Támhle je Anne!" vykřikla najednou Emily, tak abych í slyšela a pak ukázala na box plný lidí. Chytla mě rychle za ruku a táhla k boxu ve kterém seděly tři lidé. Jako první jsem zaznamenala drobnou blondýnku, hodně podobnou mojí sestře, která držela v ruce lahev s pivem. Okolo jejího krku byla ovinuta ruka jakého si chlapce s černými, na krátko střiženými vlasy. Kousek od nich seděl kluk s hnědými, kudrnatými vlasy které měl převázané černým šátkem. Vypadal dobře, vlastně hodně dobře. Díky jeho černému tričku mu byly vidět tetování na pažích. Nejdřív zaregistroval Emily načež jen protočil nenápadně oči a pak jí věnoval krátký polibek. Emily si sedla vedle něj a jeho pohled se přemístil na mě. Prohlédl si mě od hlavy k patě a potichu vydechl. V jeho kalhotách se začala rýsovat velká boule. Uchechtla jsem se a věnovala mu úsměv.
„Lidi tohle je moje sestra Charlotte." Představila mě Emily a pokynula mi abych si sednula. „Lottie, tohle je Anne, moje nejlepší kamarádka," ukázala na blondýnku načež jsem se na ní usmála. „tohle je Ian, její kluk a můj spolužák." Ukázala na Iana, kluka vedle Anne. „a tohle je Harry." Zachichotala se a vlepila Harrymu další polibek. Nevypadal zrovna spokojen, vždy když se k němu Emily nahnula pro polibek nebo když o něm mluvila se nepříjemně ošil. „Dojdu si pro něco k baru." Vykřikl Harry abychom ho všichni přes hlasitou hudbu slyšeli. „Asi si taky pro něco dojdu." Vykřikla jsem taky, ale né tak hlasitě proto jsem pro jistotu ukázala na bar aby mě Emily pochopila.
Když jsem došla k baru Harry byl lokty opřený o linku pultu a čekal na své pití. Postavila jsem se vedle něj hodně blízko aby zaregistroval mojí přítomnost. „Lottie, že?" přesvědčil se načež jsem jen přikývla. „Jednoho Jacka." Objednala jsem si u barmana a pak se znovu otočila k Harrymu. „Jak může být tak kurdsky dokonalá holka jako ty, sestra takový pipky jako je Emily?" zasmála jsem se, hodně nahlas přičemž Harry vytvaroval své rty do úsměvu. Naklonila jsem se k jeho uchu.
„To víš, kouzlo osobnosti." Zašeptala jsem těsně u jeho ucha a jazykem si zvlažila rty. Pak jsem vzala do ruky skleničku se zlatavou tekutinou a vrátila se do boxu k ostatním. Harry mě následoval a nakonec si opět, neochotně sednul vedle mé sestry.
ČTEŠ
Infidelity (CZ)
ChickLit"Nevěra je mrcha ale jsou lidi kteří se v ní vyžívají." Charlotte Greenová má podle všeho hrozný život. Její matka jí dohodila kluka o kterého by si neopřela ani kolo ale on jí hrozně miluje. Charlotte si proto dává oddech od svého přítele a vydává...