Gösterme teşhir etme arzusunun tatmini

18 6 4
                                    

I phone  ların  en önemli özelliği fotograf ve video özelliği stabilitesi ios işletim sistemi, Buna karşılık sizi kazıklar.  Aslına  burda telefondan ziyade görme ve gösterme arzusunun tatmin edilmesi 1nci önceliktir. 2ncisi stabilite  3ncüsü prestij 

Chat siteleri aslında iphone ile gelişti. , NEDEN  Facebook erkeklere kaldı INSTAGRAM KIZLAR TARAFINDA ,instagram iphone logosunu çok iyi kullandı   FOTOGRAF kendini göstermeyi kullandı.

kadınların hemen hepsi TEK TAŞ  YÜZÜK PIRLANTA sahibi olmak isterler . Nil karaibrahimgilin TEK TAŞ yüzük şarkısı bile vardır. Hep birşeyler isteme onu ele geçirme herkeste var ama kadınlıkta yapmaktan çok herkese bunu yaptırma  arzusu daha fazladır.  Dişiliğini kullanır ,ağlar üzülür, iphone aldırmak için ağlayan erkek bulamazssınız. .      Iphone kullanan bir kız  Android işletim sistemine ters kalır. gene alsa alsa Iphone alır yani uyuşturucu gibi bağımlılık yapar. Aslında karbon degersiz bir atom heryerde bulunur yani tektaş aslında para etmez geri çevirirseniz,altın para eder sadece.

1-  İlk iphone  almanın sebebi  :)  Bugün herkesin ben bundan nefret ediyorum dediği SEXTING  YAPMAK  idi , kameranın iyi olması   Cinsel organlarını en iyi gösteren  kamera iphona  aittir çünkü arka kamerası makro çekebilir.APPLE   İphone   bunun nerede kullanıldığını çok iyi bilir  vajina  çekimi  yapılacağını düşünerek  size bakan kamerayı makro modunu  iyi ayarlar.   Yani  iphone vajinaya duyarlı bir kameradır.     Bunu hiçbiriniz belki bilmiyordumnuz ama ögrendiniz . Aynı şeyi diğer telefonlarda yapın  Yakın çekimde FLU BULANIK  çıkar. Günah kavramı öğretilmiş sizin telefonlara.   Peki neden böyle  ? Diğer kameralarda 9-32  açıdan insan yuzune netlenme alogartması  kullanılırken  ,iphone da vajinaya ve penise odaklanma  vardır.   Adamlar telefonu imal  derken  çok göstermişler   :)  git bunu göster ama net oslun demişler . Aynen öyle. denemeyin  :)

2-  Karşındakinin ne yaptığını görme gözetleme. Kadınlık içgüdüsünde başkaları ne yapıyor dedikodu spor haber   gibi ihtiyaçtır. Sırf  Dışarıyı gözetleme zevki yüzünden ev değiştiren kadınlar vardır ön caddeye kimin gelip geçtiğini görmek onlara soru sormak için yola bakan daireden kiralar.  İlgi ihtiyacı  ama Kızlarında Penis görme ihtiyacı olamdıgını söyleyemeyiz   en iyi gösterende  İphone dur   :)    Müslüm Gürsesin şarkıları gibi damardan  

3- Prestij . bütün diğer kzılara hava atmak ve kim iphone aldı almadı bunları takip etmek .aslında  yeni porselen diş taktıran bir kız kimin porselen diş taktırdığını tv de sokakta butun herkeste  merak etmeye başlar. Bu  Prestijdir. IPHONE almış aldırmış kendine dedirtir. Kendisi alsa bile SEVGİLİSİ IPHONE ALMIŞ  dedirtir.  diğerleride istemeye başlarlar.  

Çok tuhaf ama kadın  eğer İphonunu kırarsa  Kendi özgüveninide kaybeder. o kadar teknolojiyle bütünleşmiş i kadınlık  İphonu düşürüp kırınca   Bütün güveni sarsılır.   Bunun adı  DİŞİSEL TEKNOLOJİK BAGIMLILIKTIR

4_Stabilite  bunu konu etmedim aslında  evet bu telefonu almak için en büyük sebeptir.   E kardeşim  şimdi  ben iş adamıyım şeyimi mi göstermek için aldım. bunu kastetmedim zaten  E taylandda pattayada çok iş adamı gödüm ben Stabilite önemli diyorum :)      iş adamı ucuz telefon kullanmaz  iphone kullanır prestij bir kere nasıl porche ferrari  .açtımı konuşucaksın . işlerin adamı   lafım sana değil.  bu bir deneme yazısı sonuçta . işin adamıysan  kadın erkek açısndan bak bir kere.

Ha siz şimdi yoo o sadece telefon ben fotograf çekmek sanat kültür için aldım , İnsanın iç dünyası ile dışa aktarımı farklıdr. 

O kadar televizyoncu habercci hayvan gibi kameralarla video fotograf çekiyor. Birer Iphone alsalar halbuki ağırlık kalkacak. Ya  DSLR fotograf makinesi alanlar hepiniz  alın bir Iphone.  Her sene kameraya 2000 tl lik temizlik toz alma parası veriyorlar. Bir iphone alsalar biterdi.  Ama bildikleri vardır herhalde. 

GENELLEME YAPMIYORUM  AMA BU BÖYLE OLMUŞ OLABİLİR Mİ ? sorusuna cevap bulamadığımız takdirde insanların alt tabanında  bunlar vardır  ve olmaya devam edecektir.

Ne yani şimdi ben evli kadınım göstermek için mi ayfon aldım diyorsun, Hayır böyle demedim. ama  neden alınıyorsun ki (  O sen değilsen bu kadar hassas olmaman gerekir) Bahsettiğim kişi sen  değilsin sadece insanın içindeki  konuşulmayan tatmini  açığa çıkardım. .  

Bu yazıyı okuduktan sonra  o kişi ben değilim diyorsan zaten sen değilsindir bende bunu acaba böyle olabilir mi diye yazdım,  siz hiç varsayım yazısı duydunuz mu ? bu o işte  . psikolojide  kitap olmadan önce varsayım yaparsın sonra deney sonra kitaba cevirirsin. Burası watpad ve ben herşeyi yazarım kardeşim 

 Burası watpad ve ben herşeyi yazarım kardeşim 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 08, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

iphone daki gizem nereden geliyor ?Where stories live. Discover now