pertunangan mira

3K 4 0
                                    

aku hadir ke majlis prtunangan mira, iaitu bff aku dgn kawan aku. Naim. mereka berkenalan melalui aku. tapi Naim tak tahu hubungan aku dan mira lebih dari bff. kami siap brhubungan bdn lagi.

first time aku brhubungan bdn dgn mira, masa form 4. masa tu mira bercinta dgn budak sekelasnya. tapi disebabkan bf dia masa tu tahu aku dan mira bff, so dia tk kisah mira kluar dgn aku masa tu.

masa tu aku ajak mira pergi ke kedai buku, kononnya nak cari buku. pdhal lebih kepada nak jejalan je. mira yg sllu dduk rumah terus on bila aku ajak. masa ni kami ke kedai buku tepi jalan je. mira mengenakn tshirt putih, sluar slack hitam dan berkasut. aku pula pakai sweater putih, sluar slack hitam dan berkasut. kalau tgk dari luaran, mcm kami loving couple sbb sdndon. tmbahan mira kalau kluar dgn aku, dia akn selit tgn dia kt lengan aku, alang2 couple. aku dan mira setuju nak berkawan mcm couple. so smpai sekarang la mcmtu.

ok jom cerita cmne aku boleh dpt bdn mira. selepas kluar dari kedai buku, mase tu hujan lebat. aku dan mira sama2 basah. aku ajak mira ke rumah aku, sbb rumah aku mse tu tkde orang. mira setuju je sbb dia tk fikir pape mase tu. so smpai di rumah aku, aku ajak mira ke bilik. sruh keringkan baju. mira ikut belakang aku.

sampai di bilik, aku buka sweater aku dan sluar aku. aku capai tuala. aku hnya berboxer. lepas aku keringkn bdn aku, aku hulur tuala pada mira. mira fkir 2-3 kali nak salin baju. sbb dia akn berkemban je nnti. tkde baju lain dh.

disebabkan kesejukan, mira capai juga tuala dan buka baju sluarnya, lepas tu dia terus buka bra dn spndernya letak ampaian dlm bilik aku.

aku tgk spnder dan bra mira bleh tahan. ttek mira pun bleh tahan besar. sambil keringkan baju, aku dan mira berborak dlm bilik. aku ajak mira baring di katil. mira segan tapi aku heret dia ke katil. aku dah knci pntu sesiap. mira baring dan mengadap ke arah aku di tepinya. dia kata tk pernah sebilik ngan laki, aptah lagi keadaan cmtu. aku ckp tkpe, aku kn bff kau. mira gelak je.

aku tk tahu kiteorng trlelap pkul brpe. aku trbngun sbb bnyi hujan lebat. aku tgk mira tdur smpai trbuka tualanya. aku ambk kesempatan untk tarik tualanya. disebabkan aku msih berboxer, aku londehkn boxer aku. aku mula hisap ttek mira. dia trjage dn pgang rmbut aku. dia mndesah. 'sedap yank, lagi.' aku terus hisap putingnya. 'lagi yank. sedap sgt'

selepas aku gomol tteknya. aku turun ke pntatnya. aku mula jilat bijiknya. mira mengangkang dan menarik rmbut aku. 'ahhh, sedapp yank. fuck me please'. mira mula kluar air. aku naik ke bdnnya dan terus gesel kote ke pntatnya. aku mmg dh lame impi nak romen dgn mira.

slepas beberapa kali aku gesel, aku msukkn kote tpi sempit. mira pernah bgitahu dia nak sgt sex tapi tknak dgn bf dia. takut jadi pape bf dia lari. so skang aku la rasmikan dara dia. beberapa kali aku try akhirnya masuk ke dlm. sedap giler kemutan.

'ahh, yank, sedapp' henjutan aku makin laju. agak lame aku meenghenjutnya. akhirnya aku pncut di perut mira. aku yg first time fuck nie pun nasib tk trpncut dlm. aku dan mira terus tdur dlm keadaan bogel.

- habis flashback. aku tgk ibu Naim menyarungkan cincin ke jari manis Mira. Naim senyum tgk tunangnya. aku pun bahagia.

sebenarnye minggu lepas mira call aku, ajak jmpe. tapi di rumah sewanya. disebabkan dia dk sorang, aku sllu kluar masuk sbb ada knci pendua. minggu lepas aku fuck mira sblum dia balik kampung untk bertunang. selain rumah sewanya, di office juga kami pernah fuck. dan kadang tu dlm tndas train juga kami fuck. giler betul. bila tk tahan sgt mmg tk pduli dh tempat.

mira bagitahu, jgn berubah even aku dan dia dah berkahwin dgn orang lain. nak fuck dtang jmpe je. aku stju n deal ngan dia mcmtu. mmg bff betul.

bff pemuas nafsuWhere stories live. Discover now