butik pengantin

2.1K 6 0
                                    

aku terima panggilan telefon dari mira. mira mengajak aku untuk menemaninya ke butik pengantin. disebabkan naim sibuk, mira ajak aku.

aku keluar, menunggu mira turun dari departmentnya. walaupun lain2 department, hari2 boleh jumpa sbb kerja aku dgn mira ni saling memerlukan. sambil jumpa aku ramas ttek dan bontotnya. mira mmbiarkan je.

selepas 15minit menunggu, mira keluar dari lif dan menuju ke arah aku. mira mengenakan blouse labuh, dipadankan dgn tudungnya. kena la dgn kerjayanya sebagai pengurus eksekutif departmentnya.

aku dan mira menuju ke butik pengantin yg tidak jauh dari office kami. selepas parking kereta, aku sempat sentuh pntat mira dari luar blousenya. mira menepis. tkut orang nampak. pdhal dia pun tgh stim. maklum la, dah 3 bulan x kena fuck dgn aku. aku pun lama dh tk fuck, last pun dgn gf aku, si nia 2 bulan lepas.

mira mengenakn baju pengantin, dan berposing depan aku. nampak agak cantik. kena dgn tubuhnya dan ketinggiannya. selepas berkenan baju trsebut, mira nak buka zip belakang baju tersebut tapi tk sampai. mira buka pintu fitting room dan melambai ke arah aku yg berada depan fitting room tersebut.
aku terus masuk ke fitting room, mira menyuruh aku bukakn zip baju. sambil buka zip, aku cium mulut mira. agak lama aku dan mira berciuaman. tgn mira mula merayap ke kote aku, tgn aku pula merayap ke ttek dn bntot mira. selepas beberapa mnit, mira mengajak aku ke rumah sewanya. aku mengangguk. alang2 dah cmnie, baik fuck je.

sampai di rumah mira, kami masuk dan mula berciuman. aku dukung mira ke biliknya. blousenya juga dah diangkat ke paras lutut. aku terus membaringkan mira, mira bukak tudungnya dan mengheret aku ke atsnya. kami sambung berciuman.

aku mula buka blouse mira, dan meramas tteknya dari luar bra. mira mula mendesah. dia kata rindu kote aku. dah 3 bulan tk kena fuck. naim mmg langsung tk pndai fuck, cuma pndai hisap tteknya je.

aku terus buka butang belakang branya. aku terus hisap, mira mula memegang belakang tekukku. sambil hisap aku masukkn tgn ke dlm spendernya dan mncari bijiknya. mira terjerit skit bila bijiknya disentuh. aku mula bermain bijiknya sambil hisap putingnya.

mira mula bukak baju dan sluar aku. dia cari kote aku. nampak sgt kerinduannya tu. aku buka boxer aku dan terus sua kepada mira untuk dikulum. mira tanpa pikir pnjang terus kulum. aku pegang kepala mira, sedap.

aku baringkn mira dan buka spndernya. aku mula jilat bijiknya. mira mengangkang makin luas sambil pegang kepala aku. aku terus jilat bijik dan pantatnya. tk lama kemudian aku terasa ada air keluar dari pntatnya. mira dah capai klimaks pertama.

aku terus tindih bdn mira dan memasukkn koteku dlm pntatnya. mira pejam mata melayan henjutan kote aku. aku terus henjutnya sambil merasa tteknya. makin lama makin laju henjutan aku.

selepas 10mnit, aku menyuruh mira dlm posisi doggy. mira mmg suke posisi ni. aku mula menghenjut mira makin laju. mira dah klimaks kali kedua. aku hampir nak pancut. makin laju aku henjut, beberapa mnit kemudian kote aku pancutt air mani agak byk ke dlm pntat mira. agak lama aku mmbiarkn kote aku dlm pntatnya. kemudian kami berbaring dan terlelap. esok kami akan ke office sama2.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

bff pemuas nafsuWhere stories live. Discover now