𝘢𝘴𝘦𝘴𝘪𝘯𝘢𝘵𝘰

101 4 9
                                    

ay yeni kitap geldi 🤭🤭

Kitabı yazma sebebim polisiye okurken aklıma toji gelmesi ve benim de tojiyi polis olarak hayal etmem
hadi go

Karanlığın işgal ettiği uzun yol boyunca ilerliyordum. Çevre yolu olduğundan arabamın farları dışında ışık yoktu bile. İçim içimi kemirirken daha da yüklemiştim gaz pedalına. Gözlerimden istemsizce akan yaşlar durmuyordu. Kesik kesik hıçkırıklarım karışıyordu arabamın sesine.

Mesaim bitmiş emniyetten çıkarken telsizden gelen anons ile şok geçirmiştim. Bir çiftlikte işlenen cinayeti duyurmuştu bu ses. Alışkındım bu duruma. Asıl sorun verilen adresin arkadaşım Nanami'ye ait olmasıydı. Ezbere bildiğim yollar her zamankinden daha kısa sürmüştü. Polis araçlarının kırmızı ve mavi ışıkları ilişmişti gözüme.Arabayı rastgele bir şekilde durdurup hemen indim. Olay yerindeki ekiplerden iki polis memuru beni görünce hemen gelmişti yanıma. Selam bilr vermeden direkt konuya girdim.

Y/n: Nanami nerde?

Memur: Arkadaki ahırda başkomiserim ama görmek istediğinize emin misiniz?

Y/n: Sorunun saçmalığının farkındasın di'mi?

Memur: kusura bakmayın

Konuşurken ahıra gelmiştik bile. Nanami yerde kolları ve bacakları açık bir şekilde bir pentagramın içinde yatıyordu. Ahırın tavanındaki kancalara ağızlarından asılmış ölü domuzlar ise ortamda çok kötü bir koku ve görüntü yaratıyordu.

Her taraf kanlarla kaplıydı adeta. Nanami'ye bakıyordum. Onun bu hâlde olması hâlâ inanılır gibi değildi. Maki'nin sesi böldü bütün düşüncelerimi.

Maki: Nanami Kento 28 yaşında 184 boyunda. Eski bir polismiş. İstifa vermiş.

Y/n: Boşuna anlatmana gerek yok Maki. Biliyorum.

Maki: başın sağolsun

Y/n: Teşekkürler. Nasıl olmuş olay. Bir şeyler buldun mu?

Maki: Maktulün vücudunda bir sürü kesik var. Tırtıklı bir bıçakla yapılmış sanırım ama otopside daha rahat anlarız.
Ölüm nedeni kafadan aldığı kurşun. Bir tür ayine kurban gitmiş gibi duruyor.

Y/n: Olabilir tabii ya da işlenilen cinayeti böyle örtbas etmeye çalışıyorlar

Maki: -lar?

Y/n: Lafın gelişi söylemiştim ama evet katilimiz yalnız olmayabilir. Nanami çok güçlüdür. Onu bu hâle getirmek için çok yapılı, iri yarı olmak lazım ya da birden fazla kişinin parmağı var.

Maki: İyi nokta

Y/n: Etraftan parmak izlerini ve bütün delilleri toplayalım. Otopsi ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi.

Maki: Ben de onu dicektim. Birkaç tane sağlam adam bırakıp emniyete geçicem. Otopsiyi yapmaya başlayayım erkenden.

Y/n: Harika olur. Maki lütfen etrafa iyi bak. Bu...
benim için çok önemli.

Maki: Emin ol çözecez

Y/n: Ben de eve bir bakiyim. Belki işe yarar bir şeyler bulabilirim.

Maki: Tamam kolay gelsin

Y/n: Sana da

O kokunun içinde daha fazla kalmadan kendimi dışarı attım. Civarda tanık olan biri olabilirdi belki. Ekipleri yanıma toplayıp komşularla konuşmalarını söyledim. Zaten Nanami'nin eviyle
beraber üç tane ev vardı.

𝙥𝙤𝙡𝙞𝙘𝙞𝙖 -> 𝙏𝙤𝙟𝙞 𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin