𝘤𝘰𝘯𝘴𝘶𝘭𝘵𝘢

21 2 25
                                    


Sabah tıklanan kapının sesi ile açtım gözlerimi. Toji sırt üstü uzanmış beni de göğsüne çekmişti. Güzel kokusu burnumu doldururken gülümseyerek başımı kaldırdım. Onun da bana baktığını fark etmemle yüzümdeki tebessüm daha da büyüdü.

Toji: Günaydın güzelim

Y/n: Günaydınn
iyi uyudun mu bari

Toji: eh işte

Y/n: Güzel ama kalkmalıyım kapı çalıyor

Toji: Bir şey olmaz çalar çalar gider

Choso: Başkomiserim içeride misiniz

Y/n: geliyorum. Kusura bakma uyuyakalmışım beklettim

Choso: Çay, poğaça, simit falan almıştık taze taze. Yersiniz belki diye getirdim. Maki komiserim çıkmadığınızı söylemişti de.

Y/n: Cok iyi olur gerçekten. Teşekkürler

Choso: ne demek amirim

Tepsiyi elinden alıp masanın üzerine bırakmıştım. Toji de olduğu yerde doğrulmuş oturur pozisyona gelmişti

Toji: Başkomiser odasına servis alsın bizi de ipleyen olmasın

Y/n: aglama be

Toji: alla alla

Kıkırdayıp geri döndü önüne Toji. Ben de koltuğun minderlerini geri yerleştirdim yerine ve oturdum yanına. Sıcacık çay sabah sabah iyi gelmişti. Poğaçalar da fırından çıktığı gibi alınmıştı sanırım. Hem sıcak hem de yumuşacıktı. Çalışma masamın üzerinde titreyen telefonu görünce kalktım ayağa. Olay yeri ekibinden bir polisti arayan.

Y/n: Alo

Sukuna: alo başkomiserim. dediğiniz gibi bütün parmak izlerini topladık ama nasıl tespit edeceğiz çok fazla var.

Y/n: Hepsini tespit edemeyiz zaten kriminolojiye gönderin sistemde eşleşen çıkabilir.

Sukuna: Emredersiniz

Y/n: Tanık var mı ayrıca ihbar eden kişi ne dedi?

Sukuna: Zaten elimizde sadece o var. İhbarı yapan kişiyi ekipler emniyete getiriyor. Onun dışında da tanık yok. Herkes sadece silah sesi duyduğunu söyledi.

Y/n: tamamdır her yeri didik didik arayın.

Sukuna: Anlaşıldı başkomiserim iyi günler

Y/n: Kolay gelsin

Telefonu kapatıp masaya bıraktım tekrardan. Toji söze girdi o anda da.

Toji: Ne diyorlar bulmuşlar mı bir şey

Y/n: İhbar eden adamı getiriyorlar. Bir de işte olay yerindeki bütün parmak izlerini istedim. Açık alan ama olsun.

Toji: iyi yapmışsın. Ayrıca Satoru'ya da haber vermeliyiz.

Y/n: Haklısın söylemeliyiz

Toji: Tamam arıyorum o zaman kendi birimine geçmeden gelsin buraya.

Y/n: Ara ara da nasıl söyleyeceğim ko-

Toji: Biliyorum bebeğim ama mecburuz. Bilmeye hakkı var ve bunu bizden öğrenmesi çok daha iyi olur.

~~~~

Toji: Alo, Satoru.

Satoru: Buyrun benim

Toji: Bizim büroya gel narkotiğe geçme

Satoru: Tamam çay koy aşağıdayım. Simit aldım.

Telefonun kapanmasıyla Toji'ye bakıp iç çektim. Tırnaklarım ellerimi parçalarken  bir el hissettim. Toji yumruk yaptığım ellerimi açmış devam etmemem için kendi elini yerleştirmişti ellerimin arasına. Açılan kapıyla beraber Satoru'nun neşeli sesi yankılandı bütün odada. O neşenin birazdan ağzımdan çıkacak olan sözlerle yok olacağını bilmek daha çok acıtıyordu canımı.

Satoru: prenses sana çikolata aldım.

Y/n: Teşekkür ederim Sato

Satoru: Sen de bok ye pezevenk

Toji: Ay nolur bana da ver ya lütfen

Satoru: Sana başka şeyler verecem

Y/n: host

Satoru: ehe

Y/n: Satoru otursana

Satoru: dur çay söyliyim

Y/n: Sokcam çayına konuşmamız lazım

Satoru: ne bok yemiş olabilirim diye düşünüyorum da hani bir şey de yapmadım

Toji: Nanami

Satoru: ee nolmus Nanamin'e yemeğe mi götürüyor. Kalbim çıt

Y/n: Nanami öldürüldü Satoru

Satoru: ne

Toji: nasıl açıklanabilir inan bilmiyorum ne hissettiğini anlıyorum Satoru. üzgünüm

Satoru: neden

Y/n: Bi bok bilmiyoruz. Delil yok, cinayet aleti yok, tanık yok. Ama sana da kendime de söz veriyorum onu bulucam. Burunlarından getireceğim teker teker

Satoru: o orospu çocuğunu kendi ellerimle öldürmek istiyorum

Toji: öldürsem doymam

Y/n: nasil hissettiğinizi anlıyorum ben de öyleyim ama profesyonelligi elden bırakmamamız lazım. Bizim işimiz adam öldürmek değil o picin en agir sekilde cezalandırılmasını sağlamak. Kendinize gelin siz de.

Toji: haklisin ama-

Y/n: ama falan yok Toji. Seni seviyorum yetkimi kullandırmak zorunda bırakma beni lutfen. Su anda en cok birbirimize ihtiyacimiz var. Nanami de böyle yapmanızı isterdi emin olun.

Satoru: bul onu y/n yalvarırım

Y/n: bulacağız... beraber

  .
  .
  .
  .
  .

Bölüm kısa oldu biliyorum ama sadece gördüğüm bir yorumdan sonra kısa da olsa atmak istedim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙥𝙤𝙡𝙞𝙘𝙞𝙖 -> 𝙏𝙤𝙟𝙞 𝙁𝙪𝙨𝙝𝙞𝙜𝙪𝙧𝙤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin