ch 1 (first meeting)

438 24 1
                                    

Awle ahmasa in he story hi keimah idea aw, chuan hei hi hyunlix story tur a nia mahse ka thlak leh ta ni i han tan ang

                        🏠

Mark pov :
Ka pa nen chuan car a tang chuan kan chuk a kan hma lawk a in lian pangai tak lam chu ngawi reng chuan kan pan zui nghal a , kan thleng chuan ka pa chuan boor bell chu a hmet ri a (beep, beep, beep.  Tiang chuan a ri ah ngai mai rawh u ) rei vak lo hnu chuan mu la valai tak tur hmel fai vak mai chuan kawngka chu a rawn hawng a "eh , inlo thleng der a ni maw " a ti a ka pa chuan "nia hei tih tur a awm tawh chuang lo a kan rawn hma phah a nih hi " a ti hngal bawrh² a .
    
                           🛋️

Inchhung kan luh chuan sitting room lam ah chuan kan thu a "Mark i ni ang ti raw Lalvenpuii ka nia i nu tur ka nih hi aw " ti in kanukrawn tur chuan min be nghal bawrh² "nia ka pa'n a sawi nasa che lawm"
ka ti ve hngal a, rei vak lo ah chuan kapa nen choka lam an inbe hrang lawk a chumi chhung chu ka phone chu ka khal mial² , chutia ka phone ringawt a ka riru ka lo seng lai chuan sitting room lam pa thawm ka hria kapa te maw tia ka en chu ka thilhmuh a vang chuan ka meng kawk mai mipa a ni a mahse a sang lutuk lo a sam a eng a chal hmasam a nei a hoodie oversize a ha a , a hnuai a short pant a ha bawk, knee socks a bun a air Jordan  pawl a bun bawk a hmel paqh a tha hle ka hmui chu ka liak hlup a .
"tunge i nih a"  a ti a ka harh zawk ka lu chu ka thing a , " i la hre thuai ang " tih chawh in ka chang



End of  chapter  a tawi in ti maithei a min lo hrethiam dawn nia , he story  hi ka note a ka ziak hmasa a mahse school ah ka theih nghilh a vang in dung ang tak pawn ka ziak tam thei lo a min lo hre thiam hram dawn nia 🙇🏻‍♀️

My Stepbrother / Mizo BL  Where stories live. Discover now