44.BÖLÜM

18 6 0
                                    

Luca Emily'nin kapısının önündeydi sertçe kapıyı tıklattı bilerek zile basmıyordu.

Kapı ağırca açıldı ama karşısında bir adam vardı.

-Emily nerde?

-Sen kimsin?

-Emily nerde dedim.

-Bende sen kimsin dedim.

Adam çekilecek gibi durmuyordu bu yüzden Luca onu ittirip içeri daldı.

-NE YAPIYORSUN LAN SEN ÇIK EVİMDEN!

Luca adamı duymazdan gelerek salona daldı Emily orada oturuyordu.

Luca'yı görünce hemen ayağa kalkmıştı.

-Luca Bey...

-Ahahha BEY!Bey diyor birde.

Dedi gülerek.

-Lan sen kimsin aloo evime nasıl böyle girebilirsin.

-Jason çıkar mısın evden?

-Ne?

-Çıkar mısın evden?

Luca adama baktı bir süre.

-Yo çıkmasın oda şahit olsun konuşmamıza hatta sevgilin midir kocan mıdır bilmem ama-

-Hiçbiriyim.

Luca şaşırmıştı.

-Jason ÇIK DEDİM!

-Aa Emily şimdi böyle mi olduk dün gece yalarken öyle demiyordun.

Luca resmen şok olmuştu neye uğradığını anlamayarak Emily'e döndü.

-Sen tek gecelik ilişkide mi bulundun?

-Jason çık!

-Aa Luca mı adın bak dün gece bu bir ateşle beni öpüyor ama beklediğimden büyüktü göğüsleri.

Luca hala neyin içinde olduğunu anlamıyordu amacı Emily'i rezil etmekti zaten hiçbir şey yapmasına gerek kalmadan açıkça rezil olmuştu.

-Salak mısın sen ya!Sussana.

-Bana saygılı olsaydın bunları anlatmazdım üzgünüm saygı önemli neyse ben gidiyorum iyi konuşmalar.

Adamın vurdumduymazlığı gerçekten dehşet ötesiydi.

Luca adam evi terk edince Emily'e döndü.

-Sen sen ne pislik bir insan çıktın Emily.

-Bakın Luca Bey ben özür dilerim yani bunlara şahit olmanızı-

-Kes konuşmayı umurumda değil senin seks hayatın.

Emily resmen utançtan domatese dönmüştü.

-Bana bak sen hiç yaptığın şeylerin sonuçlarını düşünmüyor musun ha dün o yaptığın şey nelere mâl oldu farkında mısın gerizekalı.

-Ben ben bundan zevk mi alıyorum Luca Bey.

-Haberleri görmedin mi herkes bizim birlikte olduğumuzu düşünüyor bu nelere sebebiyet verdi haberin var mı Aptal yok tabi.

Luca sinirle arkasını dönüp bir o tarafa bir bu tarafa yürümeye başladı.

-Ben ben bunun bu kadar büyüyeceğini düşünmemiştim.

-Salaksın çünkü artık senin gibi bir insanın Holdingimde çalışmasını istemiyorum sakın sakın birdaha karşıma çıkma anlıyor musun her saniye senden daha da tiksiniyorum.

-NE DİYORSUN YA BEN ZEVK Mİ ALIYORUM SENCE BEN SANA AŞIK OLDUM LUCA HOŞLANIYORUM İŞTE NE YAPAYIM.

-Bana iyi bak laflarımı iyi dinle.

Luca Emily'e doğru yürüdü.

-Sen birdaha benim karşıma çıkmıyorsun adımı ağzına almıyorsun ve bu ülkeden s*ktir olup gidiyorsun ayrıca ayrıca nasıl da seviyorsun böyle bugün beni seviyorsun -ki sevmiyorsun artık- sonraki gün bir başkasının s*kini yalıyorsun sevgi mi bu şimdi?

-Yeter be düzgün konuş karşında bir kadın var.

Luca gülerek bakıyordu aslında acıyorduda.

-Sana acıyorum biliyor musun o kadar acınası bir durumdasın ki yazık yazık senin yerinde olsam ah iyiki değilim bir saniye bile durmaz defolup giderdim tabii sende bu kadarcık gurur var mı onuda bilmiyorum ama.

Luca kapağı koyup kapıya giderken son kez dönüp bir şey daha dedi.

-Ayrıca sana kadın demekte doğru değil senin gibilere or*spu denir genede sen bilirsin.

Luca içini dökmüş rahatlamıştı lafınıda sokmuş daha çok rahatlamıştı geriye sadece bir sigara yakmak kalmıştı...




BROW AİLESİ +15Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin