Zdjęcia nie są moje, a z internetu. Każde przestawia inaczej naszego głównego bohatera. Niewiem, czy dużo osób go zna, czy nie. Ja go kojarzę, czytałam fajną książkę w której był, tutaj na Wattpad. Polecam ,, Zanim nastanie noc'' Przeczytałam całą i jest mega super.
Znacie inne książki o nim? O Barricadea?Wpierw kim on jest i co robił?
Barricade – Deceptikon pełniący funkcję bojownika i infiltratora. Uczestnik wyścigu o Wszechiskrę oraz Drugiej Inwazji na Ziemię. Partner Frenzy'ego w misjach. Jego bitewne motto to "Karać i niewolić". – chyba każdemu znane.
To on uzyskał informacji od Sama o okularach, zanim miał znaleźć Wszechiskrę.
Jest jednym z największych wrogów Bumblebee.
Zaraz po Saundwave był drugim dowódcą.
Ok, czas na zabawę:
1. Jeśli to ty byś miał zdecydować o jego losie. To co byś zmienił?
2. Wymyśl inne motto, które byłoby na jego drzwiach w formie samochodu napisane.
3. Jakim byłby zwierzęciem?
4. Jeśli byś go spotkał, co byś zrobił albo powiedział?
5. Z kim go sparujesz?
6. Macie jedną moc z żywiołów i możecie połowę mocy przekazać partnerowi. To kim byłby ten partner? Barricade, Bee, Optimus, Ratchet... Itp.
7. Ciebie i Barricadea nieznana energia wysyła do innego wymiaru. Macie możliwość współpracować albo nie. Co robicie?
Gdy się zdecydujecie, odkryjecie, że Decepticony są dobre, a Autoboty złe. Co zrobisz ty i Barricadea? Jak on się do tego przystosuje? W końcu to on był tym złym.8. Jesteś femm lub mechem, czy byś chciał wygrać walkę z Barricadea? ( Oczywiście nie na śmierć czy życie, macie trening i jest walka, kto wygra? ) Jak byś to zrobił, mając tylko jedną super broń. Jaka to by była broń?
9. Wymyśl pseudonim dla naszego ulubieńca?
10. Macie możliwość zmienić jego wygląd? Po metamorfozie, jak wygląda? Kolor, nowa broń, może super dodatki albo strój jakiś?
11. Lubicie go? Od 0 do 10 ile mu dasz ?
12. Kim byś chciał byś jako partner (ale, chodzi o pracę, nie miłosny) Barricadea:
A) Szpiegiem
B) Wojownikiem
C) łucznikiem
D) Medykiem lub naukowcem
E) Umiał byś robić broń i zapatrywał byś was.13. Kim chcecie być dla Barricadea:
A) Przyjaciółmi ( Jak do tego doszło)
B). Wrogami ( dlaczego? Co on zrobił)
C) Mistrzami sztuk walk
D) Zwycięzcami w walkach
E) Przegrywami w walkach14. Macie możliwość tylko wcielisz się w ciało Barricadea i od tej pory byłoby wasze. Żadne inne ciało odpada. Zgadzacie się, czy rezygnujecie z szansy?
15. Czy byś był za Barricadea czy sprzeciw nie mu w wyborach prezydenckich XD ?
Ok, może teraz skojarzenia.
Z czym czy się kojarzy słowo:
Barricadea
Karać i niewolić
Infiltrator
Bojownik
Wszechiskra
Chyba trochę za dużo tych pytań XD i nowa gra skojarzenia, następna gra, która będzie to Zagadki, dotyczące postaci lub różnych robotów i macie może jakiś jeszcze pomysł na grę?
CZYTASZ
Ulubieńcy
FanfictionCoś nowego i na luzie związane z Transformers. Ogólnie różne gry bez stresu i na spokojnie. Żadnych nagród, ale chcę wam umilić czas, a także małe przypomnienie o naszym fandomie Transformers. Gry i zabawa = fajnie spędzony czas.