Patrica(ana karakter):
Ben Patrica 16 yaşındayım aslında dışardan göründüğün gibi soğuk biri değilim ta ki sevdiklerimi elimden alana kadar o zaman herşey raydan çıkar.Ben sevdiklerime çok değer veririm.Bir kişinin canı bile bende önemli o yüzden hiç kimse sevdiklerime zarar veremez ama 2013 2.ayın 5'inde ben bir canımı kaybettim.O kişi ablamdı,cinayet yurdu dediğim yurtta öğrenciydi ve odasında ölü cesedi bulundu o günden sonra hayatım renkle doluyken simsiyah bir hayata dönüştü artık ben eski Patrica değilim,çok şey değişti o günden sonra ben intikam alma yoluna doğru ilerledim sıcacık kucaklardan inip sopsoğuk bir intikam yoluna düştüm.
Jessica(Yan karakter):Jessica;
Ben Jessica 17 yaşındayım ben çok neşeli,mutlu ve deli dolu bir kız iken soğuk,gizli ve intikamcı bir kıza dönüştüm ama bunu ben istemedim bunu o berbat görünümlü "İNSAN" adı verilen cani katiller istedi.Neden mi katil diyorum çünkü 2013 yılının 2.ayının 6'sında Pellaoun yurdunda 11.odada abimin kanlı cesediyle karşı karşıyaydım,o gün hayatımın berbat bir günüydü o gün gece karanlık odada saatlerce ağladım.Ertesi sabah yağmurlu,şimşekli yıldırımlı bir günde evde tek başımaydım ama sıkıntı şu,saat 11'di ama sanki gece 2-3 gibi karanlıktı hava.3 gün boyunca evde tek başıma aç ve susuzdum...
Tinna(Yan karakter):Tinna(yan karakter)
Merhaba ben tinna ben 17 yaşındayım, ben jessicanın kuzeniyim micheal abinin ölmesi jessicayı ne kadar etkilediyse benide o kadar etkiledi.Bu intikamın arasına bende karıştım nede olsa oda benim abim sayılır.Neden suçsuz yere öldürülür ki suçluysada suçu ne?O yüzden bunun intikamını alacağız ama bu intikam öyle kolay olmayacak ÇOK ACI olacak o zaman başlayalım;)...
YOU ARE READING
CİNAYET YURDU
ActionBi yatılı okulda patrica, jessica,tinna sevdiklerini kaybettikleri için birlik olup intikam almak için çalışmalara başlarlar