yazar notu : bölümü yazarken başta into it devamında livin la vida loca dinledim sizde dinleyebilirsiniz cocuklar <3
.
.
.
.
turning 17 (2)
5 yıl önce
''Sende dövme yaptırmak ister misin Evan?'' dedi V koltukta otururken. Onun dövmesi bitmişti ve yaklaşık olarak üç saattir buradaydık. V dövmeciye geldiğimizde yaptıracağı dövmeyi seçmediği için bir buçuk saat onun yaptıracağı dövmeyi seçmesini beklemiştim.
''Hayır.'' dedim elimi V'ye kalkması için uzatarak.
''Peki, keyfin bilir.'' dedi elimi tutarak. Dövmeciden çıktığımıza hava kararmıştı. Paris gece daha kalabalıktı. Sokak kenarlarında bir sürü mekan vardı. İnsanlar doluşmuş sohbet ediyorlardı. V'ye dönüp ''Sana içki ısmarlamamı ister misin?'' dedim. Kafasını sallayıp sırıtmaya başlamıştı. Neden bilmiyorum ama garip bir şekilde hoşuma gitmişti.
Sokak kenarındaki herhangi bir mekana girmiştik. Oturup siparişlerimizi verdiğimizde telefonumdan bir titreşim gelmişti. Annem... Paris'e onun için gelmiştim ama geldiğim gibi bir yabancının peşine takılmıştım. Yaptığım pek doğru değildi ama zaten çıkışta onun yanına gidecektim. Yani herhalde.
''Yağmur başladı tam zamanında oturmuşuz Evan.'' dedi V dışarıya bakarak. ''Evet.'' dedim gözlerine bakarken. Gözleri ışıl ışıl parlıyordu. Ve garip bir şekilde büyülüydü.
''Madem sende Korelisin neden Paris'tesin?'' dedim içeceğimden bir yudum alarak.
O da içeceğinden bir yudum alarak ''Kore'den sıkıldığım için.'' dedi.
''Burada kafama estiği şeyi yapabiliyorum. Resim çiziyorum, şarkı söylüyorum, dans ediyorum. İstediğim şeyleri sıkılana kadar yapabiliyorum.''
''Kore'de de bunları yapabilirsin.'' dedim V'ye bakarak. Benimle dalga geçermiş gibi gülümsediğinde ''Yapamam.'' dedi. Ona tam 'Neden?' diyecekken birden ayağa kalktı. Oturduğumuz mekanda Lana Del Rey - Diet Mountain Dew çalmaya başlamıştı ve V şarkıya eşlik ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gorgeous ִ ࣪𖤐 taekook
Fanfictionçünkü ben bir rüyamış gibi görünen kabusum taekook, texting 190923