Probudila jsem se. Hlava mě bolela a nemohla jsem si na nic vzpomenout. Co jsem večer dělala a s kým jsem byla? No nic, pomyslela jsem si, prostě se seberu a půjdu domů. Třeba si časem vybavím, co se dělo.
Trhla jsem rukama, že se zvednu, ale nešlo to. Prudce jsem otevřela oči. Tma. Něco mi zakrývá výhled. Vypadá to jako šátek. Škubla jsem i nohama, avšak ani to nebylo nic platné. Byla jsem k něčemu připoutaná.
Cítila jsem, že jsem nahá, protože mi byla zima. Chvěla jsem se, jak zimou, tak strachem. Kde to sakra jsem?! A kdo mě tu drží? Co jsem včera dělala? A jak se dostanu pryč?
Najednou cvakla klika a já uslyšela hluboký mužský hlas, který odpovídá jinému muži. Oba dva se očividně bavili o mně.
"Tak tady ji máš. No, není to kus ženský?"
"Není špatná, jen jestli to v posteli umí, to je hlavní."
"Neboj, Williame, včera jsem ji vyzkoušel. Je dokonalá. Přesně pro tvého synovce."
"Tak dobře, hned zítra si ji vyzvednu, zatím ji nějak obleč a uprav."
Co jsem to právě slyšela? V hlavě mi létalo nejméně milion myšlenek, ale ani jedna mi nepomohla zjistit, co se to děje. Začínala jsem se bát. Opravdu bát.
Ahoj!
Je to můj první příběh, takže vote a komentář mě určitě potěší. :3 A doufám, že se vám to zatím líbí. Mám psát dál? Co myslíte? :D