1

4 0 0
                                    

Manusia...
Tanah asal usulnya,
Maka berdirilah kamu diatasnya,
Dengan rendah hati dan tunduk,
Janganlah kau mendongak dan berbangga,
Kerana semuanya sementara....
Diatas bumi yang besar namun kecik disisinya,
Terlihatlah seorang hamba,
Yang disanjung tinggi,
Dihormat,
Namun Hina disisi-Nya,

"Aku dengar barang dah sampai"
Katanya pada sesoarang di telefon bimbit. "Dah boss tinggal tunggu boss official kan je hehe" jawab manusia disebalik itu.Lelaki itu tersenyum dan memutuskan panggilan tersebut lalu bergerak memasuki tempat duduk belakang keretanya,"Pelabuhan.." kata dia dengan nada bongkak pada pemandunya dihadapan,"Baik tuan" pemandu tersebut menyahut.Setibanya dilokasi,lelaki itu keluar dari kenderaannya dan membetulkan pakaian suitnya,beberapa orang lelaki muda yang sedang merokok bergegas memadamkannya dan menyalam beliau.Satu persatu dari mereka yang sudah bersalam berdiri dengan selari membentuk satu jalan menuju sebuah kontena merah yang besar.Lelaki itu berjalan ditengah barisan "anjing-anjingnya" itu lalu berhenti dihadapan kontena tersebut.Tiba² seoarang lelaki berkata dari atas kontena tersebut,"Tuan Arian *tersenyum* sampai pun ingat taknak tengok barang",lelaki bernama Arian itu pun ketawa "Kenalah tengok barang Joe kalau tak mana tau bagus tak bagus" Kedua lelaki tersebut ketawa lalu yang bernama Joe membaling kunci dan disambut oleh Arian.Dia membuka kontena tersebut dan tersenyum melihat lebih 50 orang wanita yang sedang terduduk dalam ketakutan dan kelaparan sambil menyembunyikan wajah merekah disebalik lutut dan tangan mereka.Arian yang tersenyum dengan kejamnya melihat satu persatu dari wanita² itu."Darah muda nampaknya semua" kata Arian kepada Joe sambil tertawa."Muah, *mencium tanganya* gua dah cari yang baik punya,barang mantap,body putih,bawah pun ketat lagi beb wa cakap sama lu" ayat yang keluar dari mulut hinanya itu.Arian melihat satu persatu dari wanita-wanita itu,kemudian dengan ajaibnya satu insan telah menarik perhatiannya.Berkulit putih dengan mata yang bulat,berbadan ramping bak semut,rambut yang serabai sedang terduduk menyembunyi dalam keadaan takut,mata yang sembam akibat tangisan yang keluar ibarat air terjun tanpa henti."Hey kau!kau keluar sini" jeritnya dengan lantang.Tapi wanita itu tetap duduk dengan keadaan takut."Kau tarik dia,tapi jangan bagi dia sakit,bawak dia melutut dekat aku" kata Arian kepada "anjingnya".Lalu diheretlah wanita itu yang memberontak dalam ketakutan sehingga sampailah dihadapan lelaki hina itu."Bila aku panggil elok² kenapa taknak datang hmm?..." nadanya perlahan tetapi menakutkan bagi wanita tersebut.Arian memegang dagunya lalu dilihatlah setiap inci dari wajahnya."Lawa sial kau ni..aku nak pegang kau" lalu dia mengeluarkan telefon pintarnya dan memanggil seseorang."Hello Mr.Tanaka,I just want to say thank you for the package,the girls were hot and in good condition,my "HD PROJECT" will be a success but there is one thing i want to say.." dia berkata kepada orang disebalik itu."Your most welcome Arian,you are my favorite client all the time,yes what is it?" dijawab oleh lelaki bernama Tanaka itu."There is this one girl that caught my attention with the code 010 on her arm,so...i think i wanna keep her just for me you know shes hot so maybe she will be my little "toys" you know what im saying" dia berkata sambil tersenyum sinis,"I will pay double Mr Tanaka but she will be my property" dia berkata seolah wanita itu hanyalah sebidang tanah yang dibeli,lalu dipijak dan sering bertukar tangan.Mr Tanaka ketawa "So you wanna take her as your girl to fuck huh? okay i accept it so RM200 million just for that girl,ouh and her name is Lily,she is my favorite dancer,so many boys want to fuck her rough but nobody manage to it so shes virgin,goodluck then".Arian melihat ke arah wanita itu "Lily huh? don't worry Mr Tanaka she will not be able to refuse me" Arian mematikan panggilannya dan memegang peha wanita itu yang hanya dilindungi sehelai kain skirt yang senipis kertas itu,"So Lily,aku akan buat cadangan yang terlalu baik untuk kau,iaitu sama ada kau ikut aku balik,dengar arahan aku,hormat aku,dan buat apa sahaja aku nak,aku akan layan kau baik and even kau nak apa pun aku bagi tapi..." tanganya menyelak skirt tersebut dan memegang bahagian tepi dari kemaluan Lily yang kedudukannya sangat dekat dengan kemaluannya "Kalau kau taknak,aku akan buat kau sama macam budak2 dekat dalam kontena tu,so,apa pilihan kau" dia tersenyum ibarat iblis tanpa hati perut.Lily terdiam,harga dirinya dipermain dan ditendang seperti bola di padang "Saya....saya pilih pilihan pertama.." dia berkata sambil menitikkan air mata setitik demi setitik lalu mengalirlah ia seperti sungai.Arian ketawa "Good girl" diusap pipinya "Dah jom balik,barang semua kasi prepare malam ni jugak launch,budak perempuan ni bawak balik rumah aku,ingat ye aku taknak calar luka atau lebam,kalau aku tau ada,kau bayar balik harga dia" dia berkata pada "anjingnya".Maka diturutlah kata-katanya dan pulanglah Arian ke syurganya.Didalam perjalanan,Arian tersenyum sambil memikirkan apa yang hendak dilakukan kepada wanita bernama Lily tersebut.Sesampainya dirumah,wanita bernama Lily itu telah disediakan dengan dua pengawal dihadapan pintu rumahnya.Mereka berdua pun masuk ke rumahnya dan bergerak menuju kebiliknya Arian."So,kau akan tidur sini dengan aku,ada pape bantahan?" Lily hanya menggelengkan kepalanya,"Memang pelacur semua dengar arahan je ke atau korang memang bernafsu?" Arian ketawa "S-saya b-bukan pelacur" Arian berhenti kemudia tertawa kembali,dia mendekat kepada Liliy dan menggenggam punggungnya "Kau bogel atas pentas tunjuk kat orang ko punya bawah lepas tu kau kata kau bukan pelacur" Lily cuba memberontak tapi Arian terlalu kuat "S-saya terpaksa,s-saya diculik" Arian ketawa "Padan muka kau perempuan memang layak dan takde hak untuk berkuasa kat bumi ni kau tahu?" Lily menangis " Tapi Allah ada hak ke atas kamu!" apabila Arian mendengarnya maka dicampaklah Lily ke atas katilnya "Mana?mana Allah bawak keluar sini!sekarang aku akan rogol kau sekeras-kerasnye kita tengok Allah tu boleh tolong kau atau tidak!" mulut biadabnya itu mencaci nama baik Allah dan membuka bajunya.Kemudian,satu persatu baju Lily dikoyak dan Arian berada diatas badanya "Allahu Akbar..." kata Lily dengan tangisan apabila dia terpaksa merelakan diri.Teresak-esaklah tangisan dia sambil membaca ayat kursi,namun tanpa disedari dia ditanpar keras oleh Arian "Patutnya kau mendesah bodoh!! kau pergi nyanyi buat apa!!" tengking Arian namun ia sedikit pun tidak menggoyahkan bacaan Lily.Maka berterusanlah malam tersebut dengan Arian memperkosa Lily yang tak berdaya itu.

---berlanjut---

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Takutlah kamu kepada-Nya,
Tangislah kamu kepada-Nya,
Janganlah bazirkan air mata kerana hinaan,
Kerana yang hina adalah perbuatan bukan kata²,

-maksud-

manusia yang menghina orang lebih hina dari yang dihina,kerana perbuatan mereka menggambarkan apa yang mereka katakan

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Between Love Or LustWhere stories live. Discover now