7

73 9 1
                                    

duzyazi boluumm!! Duygulari ve olaylari daha detayli anlatmak istedigim icin boyle, duzyazida cok tecrubeli degilim beklentilerimizi yukseltmeyelim sakiin🚨Taehyungun su halleri de ogrenelim🌬️

-

Taehyung'un ağzından.

-bilinç akışı

Havanın soğukluğu inadıma gibiydi. İnsanlar ısrarla mont giymiyordu. Acaba hava mıydı soğuk olan, yoksa kafamın içindekiler mi?

Annem çabuk üşür, iyi bakıyorlar mıdır acaba? Kışın kestane yemeyi çok severdi. Kestane veriyorlar mıdır, ama soba üstünde pişmiş olması önemli.

İstedikleri miktar azalmıyor anne. Her şeyimi alıyorlar, ne zaman biteceğini bilmiyorum. Ama ben yapmadım biliyorsun değil mi? Babamın suçuydu hepsi.

"Vante."

Arkamdan gelen sesle irkildim. Tabiiki de Ian. Benimle arkadaş olmaya çalışıyor gibi. Üzgünüm Ian, hayatımda arkadaşa yer yok.

"Ne o? Beni yendiğin günü düşünüyor gibisin."

Alaycı gülüşümle konuştum. "Şuan düşüneceğim son şey sensin." Kırılır mı acaba? Yani hayatında bir yerim yok ama herhangi bir insan bana böyle dese üzülürdüm. Gerçi, herkes benim gibi hassas değil. Büyük ihtimalle umursamıyor.

"Şaka bir yana, dalgınsın. Beni istemediğini biliyorum ama bu da benim en gıcık özelliğim işte. Dayanamıyorum konuşmadan."

Gerçekten anlayamıyorum. Israrla kovuyorum ama asla beni bırakmıyor. Onlardan biri olduğunu düşünmeme zorluyorsun beni Ian.

Ne diyebilirim ki? Babam gitmeden iğrenç bir mafyaya bulaşmış, annemi kaçırdılar ve elimde karnımı doyurmam için bile para bırakmıyorlar mı?

"Bana öyle bakma Ian."

"Nasıl bakıyorum?"

Bilmiyorum. Sadece farklı. Herkesten farklı. Ne olduğunu bilmiyorum.

"Acıyor gibisin."

"Bunu daha önce de söylemiştin."

"Hep böyle bakıyorsun çünkü."

"Sen acıyorsun. Canın acıyor."

Beni bu kadar iyi tanıma. Hakkında hiçbir şey bilmiyorum bile. Ne ara beni bu kadar  tanıdı?

"Bana sacma teoriler sunmamani da soylemistim."

"Teori sunmuyorum, soruyorum. Neyse ne, daha fazla rahatsız etmeyeyim. Bir şey söyleyecek olursan, numaramı biliyorsun."

Hoşçakal mı demeliydim? Öylece gitmesini izledim. Şaşkınlığını anlıyorum. Kendime ben de şaşırıyorum. Nasıl böyle bir korkağa dönüştüm? Kariyerimin başında çok gençtim, bir fırtına etkisi yarattım. Her manşette vardım. Sonunda Ian'a rakip çıktığından bahsediyorlardı. Korkusuzdum, önüme geleni yeniyordum. Ya şimdi? Para için maç satan bir eziğim. Annem için zorundayım. Ama bir gün gelecek biliyorum. O gün, intikam olacak. Mahvedilen her hayat için...

-
GELIYO GELIYO INTIKAM GUNLERI GELIYO. TAEKOOK AGZINIZA SICSIN DA BI GORUN.

Duzyazim nasil hicc bilmedigim icin uzun yazmadim, bok gibi😡  derseniz texting yazarim devamini 🎉🎉

you keep me crawling. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin