0. Levél Daniel

174 14 6
                                    

Az iskolapadban ülök és épp szünet van. Böngészem a neten és megakad a szemem egy olyan hirdetésen, amiben az áll: ,,Az országban lévő nemrég Németországból kimenekített fiataloknak levelezőtársakat keresünk. Ha ismerkedni szeretnél ne habozz kitölteni az űrlapot és érdeklődésedet jelezni felénk"
- Elférnének új barátok, talán még be is pasiznék ha fiút kapok. gondolkodom és kitöltöm a jelentkezési űrlapot.
- DD ne a telefonodon játsz hanem, gyere ki velem kosarazni. dorgált meg barátom.
- Mindjárt becsengetnek és, amúgy is találtam egy érdekes hirdetést nézd meg te is úgyis rádférne az ismerkedés A közelünkben hoztak német menekülteket és nekik keresnek levelezőtársakat, hogy feldobják kicsit a napjukat és elvonják a figyelmüket. mondom neki izgatottan.
- Érdekesnek hangzik. szuggerálja a telefonomon megnyitott hirdetést.
- Tudod, hogy nagyon rossz a németem.. húzza el a száját.
- Írd bele a jelentkezésilapba semmit nem veszítesz ha kipróbálod. Talán van köztük magyarul tanuló vagy magyar származású is próbálom lelkesíteni.
Nagy nehezen sikerül rávennem, hogy jelentkezzen. Érkezik is mindkettőnknek egy levél tőlük, amiben egy csomó dolog áll, például hogy ki lett a levelezőtársunk. Nekem egy Johannes nevű fiú, Tominak pedig egy Sofia nevű lány. Szerencse, hogy Tominak is találtak egy magyarul egész jól tudó levelezőtársat. Az e-mailben még látjuk a levelezőtársak nevét és egy tájékoztatást, hogy ez a program 1 hónapig fog tartani, utánna nekünk kell kitalálni egy programot a 30. napra, amikor találkozunk a levelezőtársunkal.
Mindezek után vége a sulinak és elkezdődik a téliszünet. Most én kezdem el kirángatni a barátomat kosarazni, mivel úgy érzem elég nagy adrenalin, izgatottság gyűlik fel bennem.
- Oké, akkor 1 v 1 jeleni ki Tomi
- Hé-Hé és az én beleegyezésem hol van? kérdezem meg tőle duzzogva
- Az nem kell a többség győz jómagam, pedig kiteszek 2 embert.
Elkezdjük a meccset, dobálgatjuk a 3 pontosakat és a bűntetőket. Én vesztem el az egészet...
Na nem baj ez, úgyis csak egy barátságos meccs nyugtatom magamat.
- Még egy dobás és megnyerem az egészet mondja fölényesen
- Jól van te skizofrén
- He?
- Azt mondtad az előbb, hogy te 2 embert is kiteszel vigyorogtam ördögin.
- Maradj csendben vesztes
- Fussál, ha kedves az életed mondtam játékosan
- VESZTES VESZTES VESZTES kezdi el kibáni futás közben.
Na várj csak mondom magamnak és elkezdek utána futni.
Támad egy jó ötletem én szépen hazamegyek meccset nézni ahelyett, hogy őt kergetnem. Kíváncsi leszek, hogy mikor fog leesni neki, hogy nem megyek utána.
Elmegyek az innen 6 percre lévő buszmegállóhoz és azonnal felszállok a buszra ami majdnem elindul amikor megérkeztem.
Hát ez az én formám.
Amint leszállok a buszról már be is sétálok a buszmegálló mögött elhelyezkedő házunkba.
Na igen sajnos pont egy ilyen forgalmas helyre költöztek a szüleim de nem nagyon bánom mert ha 18+os videót nézek és elfelejtem bedugni a fülem vagy bezárni az ajtóm legalább este se hallják.
Bemegyek a kapunkon, aztán a házba. Amint belépek csend honol a lakásra, azért benézek a konyhába hátha ott van az egyik szülőm de beérve nem láttam senkit szóval még nem értek haza. Végül felmegyek a szobámba ahol bekapcsolom a tvt és elkezem nézni a meccset. hát nem áll valami jól az a csapat aminek én szurkolok...
Éppen az utolsó rúgás történi a meccsen, amikor megszólal a telefonom.
- Ahhj miért pont most jöttél rá a trükkömre....
Felveszem a telefont
- Jónapot uram nem rendeltem semmit viccelem meg újra
- Na ne beszélj itt nekem Daniel 1 órája várom, hogy utánam fuss és nem jössz. Fogadok 2000ft-ban, hogy hazamentél.
- Jó megkapod fájdalomdíjként és igen itthon vagyok és épp az utolsó rúgáskor hívtál fel, amivel eldől a meccs.
- Ez az tudtam, hogy kifizetődő lesz a dolog. Melyik meccset nézted?
- Az Európait ahogy rápillantok a tvre már látom, hogy egy másik adás kezdődik és lekéstem az egész végét.
- Ki nyert?
- Nem tudom, már egy teljesen másik adás kezdődött el.
- Majd megnézem a neten akkor, viszont én leteszem mert le fogok merülni holnap találkozunk csá haver.
- Szia és ezzel letette a telefont.
Időközben elkezdem nézni a kedvenc paranormális jelenségek sorozatomat. Őszintén nem hiszek mindegyikben csupán csak érdekesnek találom, lehet ez lesz az a bizonyos közös program az új barátommal, hogy kipróbáljuk ezt a szellemmel kommunikálást.
Vajon Johannes mit csinál most gondolkodok, holnap biztosan írok neki és rögtön elalszok.

TalálkozásunkWhere stories live. Discover now