Teneffüs olmasını beklerken bir anda kapıdan tık-tık sesi gelmişti.
Hoca "GEL!" diye bağırınca kapı açılmıştı. Bu çocuk bana bir yerden tanıdık geliyordu fakat nereden olduğunu anlayamamıştım.
"Evet arkadaşlar bu yeni sınıf arkadaşınız Lee Min-ho"
Ne?! Lee Min-ho mu??? Lee Min-ho okulun popüler zorbalarından biriydi ve şimdi bizim sınıfa mı trasfer olmuştu?
Sanırım sonum bu sınıfta gelecekti..
Ben bunları düşünürken hoca bir anda Minho'nun benim yanıma oturmasını söylemişti. Minho gülümseyerek bana bakmıştı, fakat ben ona side eye atmıştım.Side eye attım çünki ona gülümseme gibi bir seçeneğim yoktu. Minho yanıma oturmuştu ve bir anda ince ve damarlı elini bana doğru uzatmıştı.
"Selam Han-Ji"
Han-Ji dediği anda her şeyi anlamıştım. Lee Min-ho benim internetten tanıştığım sapığımdı.
Hiç bir şey demeden elini sıkmıştım ve önüme dönmüştüm. Tam hoca soruya beni kaldıracağı anda zil çalmıştı.
Ben sıradan kalkmak için Minho'nun kalkmasını beklemiştim fakat Minho'nun böyle bir isteği yoktu.
"Minho, kalkar mısın?"
"Minho yerine babacığım dersen kalkarım yavru sincap"
"Yavru sincap? Yeni hitabın bu mu Lee Min-ho?"
"Bana Lee Min-ho deme"
Onu sinir ettiğimi düşünmüştüm fakat o aksine azıyordu.
"Hmm, ne dememi istersin Lee Min-ho?"
Bunu bilerek yapıyordum, evet bilerek ona Lee Min-ho diyordum. Çünki ona Lee Min-ho değil babacığım dememi istiyordu.
"Ahm, beni cidden çıldırtıyorsun bebeğim"
"Amacım bu Lee Min-ho"
"Benimle gel"
Demişti ve kolumu tutup sıradan kalkmıştı. Aslında gitmemek için direnmeyecektim. Fakat o işini sağlama alıyor ve kolumu sıkıyordu.
Tuvalete geldiğimizde beni savururcasına içeriye itip kapıyı kilitlemişti.
"Seni öpmeme iznin varmıdır Han-Ji? Senin her zerreni hissetmek isteyen birinin seni öpmesine iznin varmıdır?"
Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ama ani bir cesaretle bunu kabul etmiştim.
"Evet izin veriyorum babacığım"
Minho gülümsemişti ve bir anda dudaklarıma yapışmıştı. Sert öpeceğini sanmıştım fakat beni yanıltmıştı.
Olabildiğince yavaş ve dikkatli şekilde öpüyordu beni. Ben ise bu öpüşmeyi sert ve ıslak bir öpüşmeye çevirmek için onu serçe öpmeye başlamıştım.
Aslında önlemesi gereken kişi bendim fakat ilk inleyen kişi Minho olmuştu.
"Ahmm, mhh.."
"Sanırım artık babacığın benim, değil mi?"
Minho kontrolünü kaybettiği için konuşmadan kabul etmişti.
"Hmhm"
__________________________________________
KISA BÖLÜM YAZIP SİZE KALP KRİZİ GEÇİRTMEK HOŞUMA GİDİYOR PUHHAHAHAHAJSHFNWJHWNHDJEYCHEJGENHFNDHDHENFHBDHXBDJDHFBDJ
YENİ BÖLÜM YARIN VEYA PERŞEMBE GÜNÛ GELİRR 😻😭💝