NNQ အားရုပ်ရှင်ရိုက်ကူးကြသောအခါ
ဒါရိုက်တာ - ကတ် အလုပ်သိမ်းမယ်။
ရှောက်ချွင် - ဒါရိုက်တာ! ကျွန်တော်ပြောရမှာတွေကဘာလို့ဒီလောက်ရှည်နေရတာလဲ။ ချိန်ရှို့ကကျစာလုံးလေးတွေပဲ။
ဇာတ်ညွှန်းစာရွက်ထဲမှ ပြောရမည့်စာသားများ -
အပိုင်း - 46
ရှောက်ချွင် - " မင်းအခုကိုယ့်ကိုမယုံကြည်ဘူးဆိုတာ ကိုယ်သိတယ်။ ကိစ္စမရှိဘူး။ မင်းယုံအောင်လုပ်လာပေးဖို့ ကိုယ့်မှာအချိန်အလုံအလောက်ရှိတယ်။ ချိန်ရှို့ ကိုယ်ဘယ်နှကြိမ်လောက်ပြောနေပါစေ ... မင်းမယုံချင်မယုံလောက်ဘူး။ ဒါပေမဲ့လည်း ကိုယ်ကတော့ပြောရဦးမှာပဲ။ ကိုယ်မင်းအပေါ်မှာ တစ်ကယ့်ကိုစိတ်ရင်းအမှန်ပါကွာ။ မင်းမယုံရင် စောင့်ကြည့်ပေးလေ ဟုတ်ပြီလား။ ကိုယ်မင်းအပေါ် ၁၀နှစ်ကောင်းပေးနိုင်ရင် ၁၁နှစ်ကောင်းပေးနိုင်ရင် နှစ်၃၀ တစ်သက်လုံးဆိုရင်ရော ... မင်းယုံမှာလား။ အဲဒီအချိန်ရောက်ရင်တော့ မင်းတစ်ကြိမ်လောက်ကိုယ့်ကို ပြုံးပြနိုင်ဦးမလား။ ဆန္ဒရှိရှိနဲ့ ကိုယ့်အတွက်ထမင်းတစ်နပ်လောက်ချက်ပေးနိုင်ဦးမလား ... ကိုယ်လိုချင်တာ ဒီလောက်လေးပါကွာ မင်းသာကိုယ့်ကိုထပ်ထားမသွားဘူးလို့ ကတျိပေးရင် ကိုယ်တစ်ကယ်ကိုဘာမဆိုပေးနိုင်တယ်ကွာ ဒါပေမဲ့မင်းကိုလွှတ်ပေးခိုင်းရင်း မင်းဘယ်ကိုပဲသွားသွား ကိုယ်မင်းနောက်ကိုလိုက်နေဦးမှာ ... "
ချိန်ရှို့ - " ထွက် ထွက်သွား "
ရှောက်ချွင် - " မင်းသာခြေတစ်လှမ်းလောက်တိုးမယ် ပျော်ပျော်ရွှင်ရွှင်နဲ့ခေါင်းလေးငြိမ့်မယ်ဆိုရင် ကိုယ်မင်းအတွက် ဘာမဆိုလုပ်ပေးနိုင်တယ်။ လုံးဝမင်းကိုအနိုင်မကျင့်တော့ဘူး။ ချိန်ရှို့ မင်းသာ ခေါင်းလေးတစ်ချက်ငြိမ့်ပေးနိုင်မယ်ဆိုတော့ ကိုယ်တော့ပျော်ရွှင်နေမှာကွာ "
ချိန်ရှို့ - " မင်း ... ထွက်သွား "
ရှောင်ချွင် - " ချိန်ရှို့ ... မင်းယုံရင်လည်းရတယ်။ မယုံရင်လည်း ... ငါလိုကောင်ခံသင့်တာ! ဒါပေမဲ့မင်းကိုယ့်ကို နှင်မထုတ်ဘူး။ ကိုယ်အစောကြီးကတည်းက စဥ်းစားပြီးသွားပြီ။ ကိုယ်မင်းနဲ့ထာဝရအတူဖြတ်သန်းသွားချင်တယ်။ တစ်ဘဝလုံးစာ ကိုယ်သစ္စာခံပြီးသွားပြီပဲ။ ကိုယ်မင်းကို ၁နှစ်၂နှစ် ၊ ၁၀နှစ် နှစ်၃၀ စောင့်ရမှာမကြောက်ဘူး။ မင်းကိုယ့်ကိုမြင်းလိုနွားလို သတ်မှတ်ထားလို့ရတယ်။ ကိုယ်ဆန္ဒရှိပါတယ်။ မင်းကိုသာမြင်တွေ့ခွင့်ပေးမယ်ဆိုရင် ကိုယ်ကွာ ! ဘာမဆိုဆန္ဒရှိတယ်။ မင်းတစ်ခြားသူဆီပါသွားဖို့အခွင့်အရေးပေးမှာမဟုတ်ဘူး ဘယ်နှစ်ယောက်လာမလဲ ကိုယ်ကန်ထုတ်ပစ်မယ်! မင်းကိုကိုယ့်မျက်စိရှေ့ကနေ ပျော်ကွယ်သွားခွင့်လည်းပေးမှာမဟုတ်ဘူး။ မင်းဘယ်ကိုသွားသွား ကိုယ်မင်းကိုရှာပြီးလိုက်နေဦးမှာပဲ။ ချိန်ရှိူ့မင်းကအဲဒီလိုလူပါကွာ။ မင်းကိုယ့်ကိုနှင်ထုတ်လို့မရဘူး။ မင်းကိုယ့်ကိုနှင်မထုတ်ဘူးဆိုမှတော့ မင်းကိုယ့်ကို စောင့်ရှောက်ခွင့်လေးတော့ပေးပါ၊ ဒါတွေကကိုယ်မင်းကိုအကြွေးတင်နေတာတွေပါ။ မင်းမှာဘာမှာမရှိဘူးလို့မင်းပြောတယ် ... ကိုယ့်ကိုမင်းဆီပေးတယ်။ မင်းမှာဘာမဆိုရှိပြီလေ ဟုတ်တယ်မဟုတ်လား ကိုယ့်ကိုစောင့်ရှောက်ခွင့်လေးပေးပါ။ မင်းလိုရင်ရှိနေပေးမယ် ... မင်းကိုယ့်ကိုစိတ်ရှုပ်နေရင် ကိုယ်အကွာအဝေးလေးကနေမင်းကို စောင့်ကြည့်နေမယ် ... "
လီချိန်ရှို့ - " မင်း မပြောနဲ့တော့ "
-------
YOU ARE READING
QunXiu
Fanfiction188 မူလတန်းအဖြတ်လေးတွေနဲ့ တစ်ခြား Qun Xiu Fan Art Tran လေးတွေအတွက်ရယ်။ ဒီမှာလာတင်ပေးမယ်နော်။