Görevimiz Tehlike | Part 1

1.1K 36 26
                                    

" Tuğçe! Sen bakacakmışsın davaya? Ne demek oluyor bu! Görüşürüz akşam senle! "

Babamdan gelen mesajı okuyup telefonu arka cebime koydum.

" Kusura bakma Eren komiserim bu dava benim!"

Bu babama ilk baş kaldırışım değildi tabiki, daha önce bir çok kez denemiş ama başarısız olmuştum. Tabi bu kez Metin amir diye bir fark vardı ortada altını çizmek isterim. O vermişti sonuçta bu görevi bana, ona desindi babam ne diyecekse.

Kafamda şimdiden kendimi savunma cümlelerimi hazırlamaya başlamışken adımın söylenmesi ile döndüm gerçekliğe.

" Tuğçe hadi ortak! neyi bekliyoruz? "

Mert! Ortağım! İkimizde babamın masa başına bağladığı genç yetişkin yıldızı parlayan elemanlardık ve bu baş kaldırışımız bizim için büyük bir adımdı. Mertin gözlerindeki heyecandan anlaşılıyordu bu.

" Geldim geldim hadi gidelim bakalım."

Kendime olan sonsuz güvenimle indim arabadan. Elimizde büyük bir dava vardı ve bu dava Metin amir tarafından bana verilmişti.

2 gün önde 24 yaşlarında bir kadın cesedi bulmuştuk otoyol kenarında, bir ormanlık alanda. Ertesi gün aynı yerden 5 kilometre uzakta bir başka kadın cesedi, ve yine 24 yaşlarında.

Babama kalsa bu iki davanın arasındaki ilişki olma ihtimali yoktu, bana kalsa bağlantılıydı. Tamam iki kadının ortak bir hikayesi yok, onları birbirine bağlayan bir şey de yok ama bir detay vardı tabiki ki beni bu düşünceye sürükleyen. İki kızda kıvırcık saçlıydı! Hayır delirmedim! Ne alaka demeyin ya! mantıklı bir kere! Tabi bu fikirlerimde bana katılan tek kişi ise ortağım Mert kankamdı.

Pardon size durumu açıklamadım. Biz şimdi neredeyiz ve ne yapıyoruz!

Ben biraz takıntı yapmış olabilirim bu dosyayı, öyle ki mesai saatleri dışında pek çok araştırma yaptım ve araştırmalarım beni buraya getirdi. Ölen kadınların evlerinde bulduğum o kartvizit. İkisinde de bu mekanın kartı vardı ve bu tabiki tesadüf olamazdı. Babama bu kartı bulduğumuzu söylememiştim tabiki, bu dava benimdi bilgiler de benimdi!

Zaten kendimi yem yapmama razı olmazdı. Ne babam nede Efe. Zaten emin olmadan kimseye söyleyemezdim. Deneyecek ve görecektik.

Efe demişken... Savcıdan delil saklamak suç mu? Cezası nedir? Valla hukuki tarafını çözeriz de sevgili olarak bilemiyorum... Bu akşam beni evine çağırmıştı, yemek yapacaktı bana şapşal. O yüzden başıma bir şey gelmese iyi olurdu. Bir dakika sevgili mi dedim ben... Flörttük biz henüz. Bir şey diyemezdi yani...

Kendimi Efeye nasıl savunacağımı da kafamda hazırladığıma göre başlasın bakalım gizli görev.
Görevimiz tehlike.

Özenle yaptığım saçlarımda gezdirdim elimi.

" Tuğçe dikkat et tamam mı? Benim zaten gözüm üstünde olacak ama yinede dikkat et."

" Ortak sakin ya, bir görünüp çıkıcaz zaten. "

" Ben anlamadım ama diyelim bu katil senin dediğin gibi burda takılıyor, kıvırcık saçlı kadınlar ilgi alanı... orasını anladım ama anlamadığım bir şey var. Yani bu güzelliğinle bir çok erkek asılacak zaten sana, nerden bilcez hangisi seri katil? Alınlarında yazmıyor ya!"

" Ya Ortak amma kafa ütüledin! Bu buraya ilk gelişimiz yavrum, son gelişimiz olmayacak!"

Kafamda sürüyle tilki dönüyordu, hiçbirinin de kuyruğu birbirine çarpmıyordu..

EfTuğ- Tek Bölümlük İhtiyaçlar ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin