Görevimiz Tehlike Part 2

1.3K 36 11
                                    

Rüya gibi bir gecenin ardından eve döndügümde babamdan bir ton azar işitmiştim ama açıkçası şu sıralar Efe'den başka hiçbir şey bünyemde uzun süre duramıyordu. Babamın söylenmelerine bir karşılık vermeden yanağına bir öpücük kondurup odama gectim.

Gecenin devamında film bizi pek sarmamış olacak ki, uyuya kalmıştık. Öyle yabancı bir yerde kolay kolay uyuya bilen biri değildim ama kafamı onun omzuna koyunca, evimde hissettirmişti kokusu.
İçim ısınıvermişti. İlk hangimiz teslim oldu uykuya bilmiyorum ama çalan telefonla uyandığımızda Efe'nin elleri hala saçlarımdaydı. Nefesi karışmıştı her bir saç telime. Babam aramasa belkide onla aynı sabaha uyanacaktık.

" Kokun sinmiş üstüme :) Keske çalmasaydı o telefon..."

Gelen mesaja baktım. Zaten şapşal şapşal sırıtmıştım yol boyu, bu mesaj sahi miydi şimdi.

" Keşke... En güzel anlarımın katili babam işte.
İyi geceler Efe Savcim"

"Iyi geceler Sevgilim:)"

Senin sevgilini yesinler.

---

"Ortak bu gecede gidiyor muyuz?"

" Aferin ortak bağır, daha cok bağır ki babam ögrensin her seyi!"

Uyarım üzerine sesini alçalttı Mert.

"Pardon ya! Valla ödüm kopuyor ögrenecek diye. Zaten senin baban sana bir sey yapmaz ama bir ögrensin ilk beni mafeder! "

" Oğlum abartma be! Hem ben Metin amire bilgileri geçtim, plandan da bahsettim, başta kendini tehlikeye attim diye kızdı ama sonradan plan aklına yattı."

" Efe savcı işi ne olacak? "

Efe savcı mı? Kaşlarım çatıldı! Mert nerden biliyordu dün olanları! Hangi ara kaçırmıştım ağzımdan öpüştüğümüzü!

" Sen nerden biliyorsun? " dedim fısıldayarak

" Neyi nerden biliyorum Tuğçe? İyi misin kızım aklın nerde? Metin amir planı anlatınca savcı kabul etmezse ne olacak diyorum? Sonuçta böyle bir plan için delik yetersiz. "

Salak Tuğçe aklın nerde senin! Tabiki plandan bahsediyordu. Efe deyince aklım böylesine gitmemeliydi, profesyonel olmalıydım.

Belli ki oda inanmayacaktı bana, herkes gibi. Onunda karşısında durmam gerekecekti.
Dün gece saçlarımda, ellerimde hatta dudaklarımda gezen Efe'nin dudaklarını unutup konsantre olmalıydım. Tamam bunları düşündükçe bile koşup boynuna atmak istiyordum ama işim önce geliyordu. Bir kadının daha kurban gitmesine göz yumamazdım.

" Ben eminim Mert! İçimden bir ses o adam kurbanlarını ordan seçiyor diyor ve ben içimdeki sese güveniyorum tamam mı! Savcı ne derse desin umrumda değil.! "

Ben konuşmaya devam ederken Mert Kaş göz yapmaya başladı. Aldırmadan devam ettim kendimi gaza getirmeye.

" Gerekirse ona da karşı çıkarım, hatta babama da. O şerefsizin bulunması için her şeyi yapmalıyız, zaten en küçük detaylar arkasında en büyük hikayeleri saklar, bunu unutma ortak. Efe savcı da bunu anlayacak, anlamazsa da ben yinede yapmaya devam ederim!"

" Tuğçe sus Tuğçe... "

Mert arkamı işaret ederek diliyle dişi arasında konuşmuştu. Zorlukla duymuştum sesini.

" Babam mı arkamda Mert! "

" Daha kötüsü... " dedi yutkunarak.

Arkamı döndüğümde Efe'yi gördüm. Dün bana aşkla bakan gözleri şu an sorgular halde bakıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EfTuğ- Tek Bölümlük İhtiyaçlar ;)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin