Her şey yeni başlıyor

4 0 0
                                    

Kuzey sabah uyanınca kendini bir kuş kadar hafif hissetti .Günün tüm yorgunluğu üzerinden kalkmıştı. Yerinden doğruldu ve esneyerek kendine geldi. Üzerine siyah bir tişört ve siyah keten bir pantolon giydi .Odadan çıkarken tam odasının karşısında Demir bir kapı gördü ve merakına yenik düşüp kapıyı açmayı denedi ancak kapı açılmadı. Kuzey bunun üzerine mutfağa doğru gitti ve Behzat ve Amelia'nın sohbet ederek birşeyler konuştuğunu gördü .Ne konuştuklarını umursamadan,sohbetlerinin arasına daldı.
-"Behzat sana birşey sorabilir miyim"dedi Kuzey
-"Sana da günaydın" dedi Behzat şakacı bir tavırla.
-"Günaydın. Şimdi sorabilir miyim"
Behzat ,Kuzey'in bu denli merak ettiği şeyin ne olduğu ile ilgili kafasında tahminler kurarken aklına Kuzey'e cevap vermesi gerektiği geldi
-"Sor tabii ki" dedi
-"Odamın karşısında Demir kapılı bir oda var. Ne kadar denesem de kapıyı açamadım. Ne var o odada?"
Dedi Kuzey ve Behzattan hiç beklemediği bir cevap aldı
-"İnanmayacaksın ama bende bilmiyorum" dedi
-"Nasıl bilmiyorsun senin evin değil mi burası?" Dedi kuzey, çok şaşırmıştı nasıl bilemezdi tam bir trajikomedi idi
-"Eve ilk taşındığımda bende çok merak ettim. Hatta çilingir bile çağırdım ama adam ,kapını Özel bir sistemi olduğunu sadece bir anahtar ile açıldığını söyledi" dedi Behzat ve Kuzey bu konuyu çok üstelemedi ,kapısının önünde durduğu antrasit rengi temalı mutfağa girdi .Hep beraber sessizce kahvaltılarını yaptılar, hazırlandılar ve polis merkezine doğru yola çıktılar.

DAHA ANLAYAMADIN MI?..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin