1:Giriş Bölümü

2.7K 104 178
                                    

"LAN YAVAŞ OLSANA OROSPU ÇOCUĞU!"

-Her zamanki jisung ile felixin kavgalarından birisiydi ah dert etmeyin 2 dakikaya barışacaklar.

"Iyyy hiç şaka yapmaya gelmiyor sanada küstüm siktir git!"

"Küsmesi gereken benim elinle ensemi siktin göt lalesi!"

"Ya tamam güzel omega arkadaşım benim gel bi öpeyim barışalım."

"Trip atma diye sarılıyorum bak yanlış anlama."

-Jisungla Felix böyleydi işte her zaman kavga ederkerdi ama küslüğükkeri maksimum 10 dakika sürerdi. Onlar çocukluk arkadaşıydı ikiside birbirini hiç bir arkadaşa değiştirmezdi.

"Iyyy sulu öpme huylanıyorum"

"Tamam tamam sakin ol şampiyon."

"Onu bunu boşver şu kağıttaki sözleri besteledinmi?"

-Evet Felix şarkıcıydı kendi yazar kendi söylerdi jisungta felixin yazdığı şarkıları bestelerdi ikiside konservatuar okuyup dereceyle bitirmişti aslında şuan onlara ünlü bile diyebiliriz.
.

"Şu nasıl felix 'La la la laaa' "

"Fena değil ama daha iyi olabilir şarkının türü hareketli bu çok duygulu bir tını oldu."

"Bağırmalı şarkıya la la la koyanda ebemdi zaten şarkının ismi bile bu amına koyayım."

"Hadi ama Gül kokulu betam benim yaparsın sen benim aklımda güzel bir konsept var"

"Betamın gururunu okşadın piç seni peki bi tane daha var ama emin değilim beğenmezsin diye düşündüm"

"Söyle bakayım dinlemeden bilemem değilmi?"

"Ahhh tamam şöyle iyi dinle 'la la la la la la la la la'  "

"İŞTE ARADIĞIM MELODİ BU DEMEKKİ NEYMİŞ BEYNİMİZ KULLANMAK ÖNEMLİYMİŞŞŞ"

"Tamam tamam biliyorum ben en iyisiyim övgüye gerek yok."

{••••}

"MİNHOOO HERŞEY TAMAMMI LAN??"

"SENİN SERGİN DEĞİLMİ PİÇ BANA NİYE YÜKLENİYORSUN!"

"ODADAN ODAYA BAĞIRMAYALIM SIKIYORSA YANIMA GEL GÖT!"

"GELİYORUM LAN BEKLE ECELİN GELİYOR!"

-Bunlarda hyunjin ve minho bunlarında Felix ve jisung gibi bir ilişkisi vardı ama nasıl desemm biraz daha farklıydı işte.

"GELME ÜZERİME KATİL!"

-Bunu dedikten 2 saniye sonra Hyunjin bayıldı hayır hayır şaka yapmıyorum cidden bayıldı korkudan değil ama heyecandan.Hyunjin bayılınca minho önce bi göz devirdi sonra sesini kalınlaştırarak konuştu.

"Uyan hadi amber ben geldim"

-Minhonun plan işe yaramış olacakki huunjşn felixin geldiğini zannederek birden fırladı.

"Portakal ne zaman gel- SENİ KANDIRIKÇI PİÇ"

"Offf oyalanma güzel kardeşim bak Felix gelecek sen ona tam anlamıyla açılacaksın calm down hyunjin derin nefes al"

-Hyunjin içine havayı çekerek sakinlemeye çalışıyordu evet artık omegasına duygularını bi şekilde itiraf edecekti zaten flörtöz bi ilişkileri vardı ve Felix aptal bir omega değildi herşeyin farkındaydı o yüzden bu pekte zor olmayacaktı

"Ama nefesi sakın verme hyunjin"

"LAN orospu- çocuğu"

"Tamam hadi acıdım ver"

"Sana şunu kaç defa yapma dedim ölüyordum az daha"

"Kanka biliyorsun sadistlik hoşuma gidiyor beni seven dikenime katlanacak"

"Yarında senin sergin var eğer şuan bana yardım etmezsen nah sana yarın için yardım tamammı???"

"Sen varya süzme gerizekalısın bak biz jisungla sonradan tanıştık ama şuan sevgiliyiz çok uzatmadınızmı Sencede?"

"Nerden çıktı be?"

"Çocukmu kandırıyorsun hyunjin bütün bu özeninin Felix için olduğunu seni tanımayan bile anlar önceden sergilerin sikinde bile değildi sunar geçerdin"

-Bu doğruydu bütün özen Felix içindi hyunjin bunu inkar edemezdi ama bu seferki çok ayrıydı hyunjinin bile tarif edmeyeceği kadar ayrı.

"Offf haklısın amına koyayım çok belli oluyor"

"Neyse bir an önce bitsin bizimkileri almaya gidelim çabuk ol çabuk"

{••••}

"FELİX BEN HAZIRIM"

"GELİYORUM BENDE BEKLE BENİ AYAKKABIMI GİYMEM LAZIM"

"Nasılım?"

"Bakim"

"Bak"

"Jilettt"

"BİLSEM GİYERDİM ÇELİK YELEK TAŞ GİBİ HAT-

-Çalan korna sesi ile bu mistik şarkı yarıda kesilmişti evden dışarı çıktılar jisung minhonun bulunduğu sürücü koltuğunun yanına felixte arkaya hyunjinin yanında oturdu

"Çok güzel olmuşsun sevgilim"

-Minhon bunu dedikten 5 saniye sonra jisungun şekilli ince dudaklarını kendi dudaklarıyla birleştirdi jisungun dudaklarının verdiği tat ile arkada onları şaşkınca izleyen hyunjin ve Felix minhonun aklına bile gelmemişti

-Jisung karşılık verip minhonun üst dudaklarını kendi şekilli ince dudaklarının arasına aldı ve biraz emdi ve biraz o dudakları kıvrımlarında oyalandıktan sonra ayrıldı

"Vallahi biz bakmıyoruz istediğiniz kadar yiyişin.

"Olurmu hyunjin sergine geç kalmak istemeyiz sür arabayı minho.

Burda kesiyorumm çok uzun olmadı zaten ama temin ederim smut uzun olacak :) Smuttan sonra direk final zaten adın üstünde smutshot iyi okumalar

~{•La la la•}~ Hyunlix SmutshotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin