Jimin:
Jako každé ráno mě vzbudil budík který dnes zvonil už kolem 3:30 musel jsem tedy ne jenom já ale i kluci co tu byli vstávali jsme tak brzy protože jsme museli být kolem Půl Páté na letišti vůbec se mi nechtělo.
,, Kluci budiček vstávat snídaně už na vás čeká v jídelně.“ křikl na nás náš Jin.
Vyhrabal jsem se z postele udělal raní hygienu, oblékl se a vydal se na snídani co mě překvapilo že tam byl jen Jin a Suga.
,, Dobré ráno, kde jsou ostatní.“ posadim se vedle Sugi.
,, Dobré ráno i tobě, no tak RM už je po snídani a snaží se dostat J-Hopa a Jungkooka z postele.“ odpoví Suga.
,,A Tae toho ne.“
,, Milí Jimine Tae je už od 3:00 v obýváku a kouká na pohádky které tam jedou.“
,,Proč tak brzy mohl ještě půl hodiny spát.“
,,Nevím Jimine ale mám pocit že ho něco trápí ale to mi nechce říct.“
,,Pak s ním promluvím ano.“
Do jídelny dorazí zbytek kluků.,,Proč Tae kouká na pohádky, neříkejte mi že má zase svou náladu.“ poví Jungkook.
,,Asi to bude tím že si ho pořádně neunavil.“ poškadli Jungkooka J-Hope.,, Nikdy rozumíš nikdy bych s ním nic neměl.“ odpoví na hlas až to bylo slyšet v obýváku.
,, Ale prosimtě nejde přehlédnout jak na sebe pořád koukáte pohledem nejraději bych tě přehnul přes ten stůl klidně hned.“
,,To se ti jen zdá vždyť mám přítele a Tae je rád sám.“ broukne Jungkook.
,,Ano já jsem rád sám.“ Šeptne Tae.
Tohle je můj první pokus o příběh budu hodně ráda když mi zanechte jakoukoliv odezvu...