3.tae🥺

28 5 0
                                    


V autě jsem seděl vedle Jungkooka už sem chtěl být  venku z tohoto prokletého auta  sedět vedle něj byli muka.
Koukám z okna a nevnímám  Jimina s Jungkookem kteří si povídali ty sladké řečičky samozřejmě já blbec si nechal sluchátka v kufru.

Povzdechnu si a koukám z okna. Všimnul jsem si v odrazu v okýnku jak se na mě Jimin kouknul.

,,Tae jsi v pořádku.“

,,Ano jsem.“

,,Tae vidím.“

,,Jen mi není dobře stačí.“ Jimin jen kývne a dál nic neříká.

Jsem rád že to dál neřešil ale párkrát se na mě ještě kouknul.

Konečně jsme se dostali na letiště já rychle vystoupil vzal  si kufr a čekal na kluky až také vystoupí.

Při čekání ke mě přišel Jungkook.

,,Tae mužem si promluvit.“

,,A o čem si chceš promluvit.“ kouknu na něj.

,,Tae vidím že se něco děje.“

,,Nic se neděje Jungkooku jsem v pořádku.“ zamumlám.

,, Myslím že nejsi nejsem blbej znám tě mám tě přečteného.“ popadne mě za loket klukům řekne že jdem na WC a odtáhne mě tam.

,, Jungkooku můžeš mě pustit.“ šeptnu.

Jungkook mě pustí.

,,Tae vidím že důvod tvich nálad jsem já takže to vyřešíme tu.“

,, Jak jako tu na WC, trochu nechápu.“ kouknu na něj.

,,Tae mi dva nikdy by nám to neklapalo vím že ke mě máš nějaké city ale já ti je nemůžu opětovat já to tak necítím byl bych rád kdybys to pochopil a přenesl se přez to.“

Chvíli mlčím a koukám na něj.

,,Tae vnímáš co jsem ti říkal.“ zamává mi rukou před očima.

,, Ano vnímám tě.“
Zamumlam a vydám se pryč z WC.

Pohledem po letišti najdu mezi ostatními Jimina tak se k němu rozběhnu, on si mě všimne tak roztáhne ruce a já mu vběhnu do náruče.

,,Tae zlato co se děje mluvil jsi s Kookem.“ já jen přikývnu a víc se na něj natisknu.

,, Předpokládám že to nebyl dobrý rozhovor.“

,,Nebyl ale beru jeho rozhodnutí a přenesu se přez to.“

,,Mrzí mě to Tae ale je to tak lepší.“ ozve se za námi Jungkook.

Já jen kyvnu a odstoupím od Jimina aby mohl jít ke Kookovi.

,,Kluci pojďte už na nás čeká letadlo.“ křikne RM.

Jungkook a Jimin se vydají k místu od kuď půjdem k letadlu já stojím na místě a nechám je odejít bezemně když vím že už jsou v letadle vydam se k východu z letiště stopnu si taxi a nechám se odvést kousek dál od našeho společného domu vistoupim zaplatím mu a počkám až odjede. Pak se vydám směr nás dům. V kapse mi vibruje mobil ale já to ignoruju.

Manažer ví že neletim volal jsem mu že se nezúčastnim kvůli zdravotním problémům a on mi řekl ať zůstanu doma až mi bude líp připojím se ke klukům dýl.

Vešel jsem do svého pokoje a lehl si do postele.

Jsem úplně v háji jsem nešťastně zamilovanej.

Na nočním stolku mi už přez dvě hodiny vibruje mobil tak se rozhodnu ho vzít.

Volá mi Jimin.

,,Tae dohaje kde jsi proč nám nebereš mobil a proč nejsi s náma."

,,Jimine kdyby jste se zajímali jestli jdu za vama tak jsem tam s vama.“

,,Tae dopekl kde teď jsi.“

,,Jimine jsem doma a srovnávám si myšlenky hlavně nejezděte domů nemá to smysl.“

,, Tae jedu za tebou a je mi to úplně jedno.“

,,Jimine ani to nezkoušej.“ odpovím a zavesim.....

BTSKde žijí příběhy. Začni objevovat