⋆*・゚1⋆*・゚

31 4 0
                                    

❀。• *₊°。 ❀°。

Güneşin parlaklığının azalması ile şaşkınlığımı gizleyemedim, kafamı sarayın cam çatısına çevirdim. Güneş benim kontrolüm dışında enerjisini aya veriyor, Tresia* ise bütün enerjiyi alıyordu. toplantı odasından çıkanlara baktım, en öndeki adamla göz göze geldik. O, sarayda oluşmuş paniğe rağmen sakinliğini koruyordu. onun parlayan sarı saçları böyle durumda bile ilgimi çekerken benim bal köpüğü gözlerim onun okyanus mavisi gözleri ile buluştu. Etrafta savaş konseyi üyelerinin muhafızlara ne olduğuna dair sordukları sorular ve çıkartılan uğultular kulağımı dolduruyordu. koşar adımlarla sarışın adamın yanına gittim.

"Armin, ne oluyor?"

Ellerini ellerimin arasına aldım, onun elini sıktım. doğu kanadına giden koridorda ağlama sesi yükseldi. Başımı koridora çevirdim, kızımın bakıcısını gördüm. kucağında daha üç yaşını doldurmamış kızımla geldiğini gördüm. Armin'in gözlerinin benden küçük kıza doğru döndü.

"Tresia, intikam istiyor. savaş başlatacak.."

Elini mat, siyah saçlarımda gezdirdi. Bakıcı kızımı bize uzattı. Armin, kızımızı kucağına alırken kendimi kötü hissediyordum. Titrerken elimi anlıma koydum. Armin'in sesini duydum.

"iyi misin..?"

Güneş ışığının gücü tamamen bittiğinde benimde enerjimin bittiğini hissetim. kaslarım kasıldı ve aniden gevşerken bilincim gitti, en son hatırladığım ise Armin'in beni endişeyle tutmaya çalışmasıydı.

‧̍̊·̊‧̥°̩̥˚̩̩̥͙°̩̥‧̥·̊‧̍̊ ♡ °̩̥˚̩̩̥͙°̩̥ ·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙·̩̩̥͙*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ °̩̥˚̩̩̥͙°̩̥ ♡ ‧̍̊·̊‧̥°̩̥˚̩̩̥͙°̩̥‧̥·̊‧̍̊

Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın.

Tresia ise ay tanrıçasının adı. Armin ise suyun, okyanusun Ejderi

ejder ise tanrıların güçlerini veren varlıklar(?)

beğendiyseniz mutlu oldum, okuduğunuz için teşekkür ederim♡

Okyanusun Dibi༊*·˚ (Armin Arlert x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin