Maafkan sayang

6.9K 24 4
                                    

Peristiwa ni berlaku 3 tahun lalu , semasa aku mengikuti hari keluarga yang dianjurkan oleh sekolah isteriku ,di sebuah resort di kuantan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Peristiwa ni berlaku 3 tahun lalu , semasa aku mengikuti hari keluarga yang dianjurkan oleh sekolah isteriku ,di sebuah resort di kuantan. Bini orang ni pula rakan sekerja isteriku , juga seorang guru ,namanya tak perlulah aku beritahu ( untuk cerita ini aku gunakan nama Faezah untuknya ) , orangnya agak cantik berkulit putih , potongan badannya aku tak tahu sangat sebab dia selalu memakai pakaian yang longgar , cuma ada sekali ternampak semasa dia memakai pakaian sukan di hari sukan sekolah , boleh tahan dengan punggung yang agak melentik dan buah dada yang menonjol , tidak la besar sangat . Suaminya juga aku kenal ,namun tidak rapat , cuma kadang kadang berjumpa semasa ada majlis tertentu di sekolah isteri kami .
Mulanya aku tak terfikir nak buat projek dengan Faezah, sebab dia bini orang dan rakan sekerja isteriku , lagi pula tiada apa tentang faezah yang mampu menarik nafsu ku , mungkin cuma wajahnya yang putih bersih dan bibirnya yang seksi , sedikit menarik perhatianku atau mungkin lelaki lain . Bibirnya memang seksi , tapi aku tak tahu nak cakap macam mana , kau orang bayang kan ajelah sendiri . Pertama kali aku bercakap dengan faezah , semasa raya aidilfitri 2009 , ketika itu aku , isteriku dan 3 orang anak kami pergi beraya di rumahnnya . Buat pertama kali aku tetarik dengannya bila melihat dia berbaju kebaya , berkain belah dan sedikit solekkan , memang aku tergamam sekejap masa tu melihat penampilan dia yang tak pernah aku Nampak sebelum ini , dia tahu aku tergamam sebab diapun tengok mata aku masa tu , untuk seketika aku terlupa bini aku ada di sebelah . Pada hari tu baru aku tahu agak banyak tentang Faezah , orangnya agak mesra , mudah berbual , berfikiran terbuka , rasanya lebih kurang bini aku je cara faezah bergaul dengan orang . dipendikkan cerita , masa raya tu , hubungan aku dengan faezah bermula , kami berbual tentang keluarga masing masing , isteriku dan faezah bercerita tentang persiapan dan rancangan raya masing masing , kadang kadang tu aku mencelah juga , rupanya banyak mulut juga faezah ni , sama macam bini aku . aku ni bukan pemalu tapi tak pandai berbual ,semasa isteriku sedang melayan anak anak kami, aku berbual dengan faezah , aku menanyakan dimana suaminya kerana dari tadi aku tak Nampak suaminya , dia kata isterinya keluar dengan kawannya , seketika aku ternampak betisnya yang putih , kerana kain belahnya terselak , tak sedar aku , sejak bila lagi kainnya terselak , yang pastinya nafsu aku mula terangsang melihatkan betis putih faezah . setelah isteriku kembali berbual dengan faezah , aku meminta izin untuk ke tandas , faezah mengarahkan aku menggunakan tandas di bilik tidurnya kerana tandas di dapurnya kotor , katanya . aku segera ketandas di bilik tidurnya , semasa aku masuk tandasnya aku ternampak colinya tergantung , aku menarik nafas panjang melihat coli faezah yang lebih besar dari isteriku punya ,entah lah saiz berapa , aku tak tahu sangat tentang saiz coli ni . nafsu ku teransang melihat coli faezah , sambil aku melepaskan hajat kecil , zakarku mula mengeras , mungkin kerana teransang dengan coli faezah , tiba tiba terlintas pulak nak melancap bermodalkan coli faezah , aku perlu buat dengan cepat , bimbang apa kata faezah dengan isteri aku nanti , lama di tandas . semasa aku melancap , aku terpandang sebuah botol yang isi berwarna hitam , aku buka botol tu dan sangkaan ku betul , minyak lintah , walaupun tanpa label aku tepat mengagak . mungkin milik suami faezah , tanpa fikir panjang aku sapukan pada zakar aku untuk lancarkan proses lancapan aku , akhirnya air mani aku terpancut selepas beberapa minit melancap bermodalkan coli faezah yang aku cium , inilah pertama kali aku buat gila kat rumah orang . aku segera keluar sebab mungkin mereka perasan aku dah lama di tandas . melihat mereka masih lagi rancak berbual , aku fikir mereka tak sedar aku lama di tandas . dah sejam setengah aku di rumah faezah , aku ajak isteri aku pulang . itulah permulaan hubungan aku dengan faezah , aku dapat rasakan dia sedar tentang perhatian aku terhadapnya sebab semasa pulang dia melihat tepat ke mata ku , aku balas dengan senyuman ,isteri aku tak sedar apa yang berlaku . Semasa pulang baru aku sedar , aku lupa jirus air mani aku di tandas faezah tadi , alahai , kantoi la aku kali ni , ahhh lantaklah . cuma aku bimbang kalau suami dia yang jumpa nanti . tak nak apa apa hal berlaku , aku suruh isteri aku tel faezah minta maaf sebab aku lupa jirus masa kencing tadi . buat malu je bebel isteriku sambil menelifon faezah , aku senyap dan fikir lebih baik faezah yang jumpa sebelum suaminya . sesampai di rumah , zakar aku kembali mengeras , pelik jugak sebab aku tak teransang pun masa tu , tentang faezah pun aku dah lupakan . apapun zakar aku yang mula mengeras , apapun aku bersabar sehingga malam , sebab anak anak aku masih ada lagi , sejak petang tadi zakar aku asyik menegang je , aku rasa mungkin sebab aku guna minyak yang ada dalam tandas faezah pagi tadi , bila malam tiba dan anak anak aku tidur , aku terus kerjakan isteri aku lepas beromen beberapa minit , malam tu memang satu kenangan manis buat aku dan isteri aku , apa taknya , sampai satu jam aku kerjakan bini aku , sebelum ni paling lama pun 15 minit , aku betul betul puas malam tu , walaupun dah lebih setengah jam sorong tarik pelbagai posisi air mani aku tak mahu keluar , rasa macam nak keluar tapi tak keluar , dah habis keras dah zakar aku , akhirnya keluar juga selepas sambil sorong tarik tu , aku dan isteri aku berkucupan dan main lidah . Fuh memang puaslah malam tu , lepas bersetubuh , isteri aku cakap puas sangat kemudian dia Tanya macam mana aku boleh bertahan sehingga sejam , aku senyum je masa tu , aku kata , aku makan ubat . 4 hari berlalu , isteri aku inginkan persetubuhan , aku pun punya hasrat yang sama , malam tu kami bergomol , tapi macam biasa 15 minit je bertahan sekali dengan romen , isteri aku klimax sekali , lepas berehat seketika isteri aku Tanya kenapa aku tak makan ubat , aku faham maksudnya dan jawap lain kali aku makan ubat , ubat yang hari tu pun kawan yang bagi kata ku . Keesokkannya aku kekedai kedai jamu mencari minyak lintah seperti yang aku Nampak di bilik air faezah , namun aku tak jumpa yang serupa , apapun aku beli juga minyak lintah lain , untuk persediaan bergomol dengan isteriku . buat beberapa hari aku terlupa tentang faezah .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bini Orang kekasihku 1Where stories live. Discover now