three

185 11 0
                                    

"Yongbokie hazırlandın mı?"

"Evet! Bana ne alacaksın? Nasıl birşeyler yani? Aslında biraz oyuncak güzel olurd-"

"Çok soru sorma gidip istediğini alacaksın."

"Yaşasın!"

Diye bağırıp kediye dönüştü. Çok tatlıydı ama ona bakıp bakmayacağıma emin değildim. Açıkçası onu yakışıklı buluyordum.

Seungmin bana bakıp 'ona bakabileceğine inanıyorum ' der gibi gülümsedi. Bende ona karşılık verince çıktık.

Minho'yu aldık ve Felix ile Minho birbirine garip şekilde bakıyordu. Seungmin de bir ona bi Minho'ya bakıp sanırım benim gibi bu bakışmaya anlam vermeye çalışıyordu. AVM'ye kadar böyle geçti ve içeriye girdik.

Felix kendine birkaç kıyafet ve 3 tane peluş almıştı. Hepsini mağazanın arabasına koyup elindeki son kalan şeyi gösterdi.

"Hyunjin bu ne?"

"Bakayım."

Baktığımda elinde bir lip balm vardı. Bunu neden merak ettiğini anlayamadım.

"Bu lip balm, bunu alıp dudağına sürüyorsun ve güzel bir renk veriyor. Aromaları da var. Mesela, sen çilekli seçmişsin."

"Bana sürer misin? N'olur çok güzel kutusu!"

"Olmaz."

"N'olur. Küserim seninle."

"Beğenmezsen ama kutusu için almam. Sadece seversen alabilirim. Eğer sevmezsen bırakırız"

"Tamam."

Yanlış anlaşılacağımı bilsem bile açıp Felix'e yaklaştım. Sürerken sıcak nefesi yüzüme geliyordu. Uzaklaşıp baktığında beğenmediğini düşündüm.

"Beğenmedin mi? "

"Alalım çok beğendim ben bunu. "

"İyi alalım. "

Tester'ı bırakıp kapalısını aldı.

Minho bana anlamsız gözlerle bakarken arkamda durduğu için öyle gördüğünü düşündüm. Yani asla öyle birşey yapamam.

"Sonra nereye gideceği- Bundan da alalım! "

"Yuh Felix yeterince aldık. Hem sen kaykay kullanmayı bilmiyorsun ki. "

"Öğretirsin. Seninde vardı sanırım hem birlikte sürersiniz. "

"Seungmin bak bu almıyor sen alsana bana. "

Seungmin'in yanına gidip bana sinirli -sinirli değilde daha çok tatlı- şekilde bakınca aklıma ona kendiminkiyle öğretip öyle almak geldi.

"O zaman sana bu hafta kendiminki ile öğreteceğim. Eğer uslu durursan sana aynısını alıp onunla öğretmeye devam ederim. "

"Olur. Mükemmel olur! "

"Tamam o zaman şimdi yanıma gel. "

Diyip kolumu açtım. Gelince herşeyi ödeyip çıktık.

Minho geldikten sonra onu ve Seungmin'i gönderip Felix'i diğer odaya gönderdim ve veterinerle konuştum.

aslinda yzun olacakti ama usendim ya kusura bakmayin😭

ama ikinci bir texting bolumu gonderebilirim yani merak etmeyinn

bayyy

kedi (hyunlix)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin