Sil Baştan

211 2 6
                                    

ŞİMDİ HER ŞEYİ EN BAŞINDAN ANLATIYORUM:
fnaf 1:Bu ilk oyunda 5 çocuk kayboluyo ve bedenleri bulunamıyo ve bunun üzerine pizza salonu kapatılıyor ta ki aralık 1993'e kadar. o gece saat 10 gibi bi doğum günü partisi düzenleniyo partiden sonra Margaret adlı bayan,arkadaşı Sylvia,Ben,Coline ve Bobby restorantı gece kapatan 5 kişiden biriydiler.Margaret kasa bölümündeydi,Bobby ise mutfakta.Diğerleri ise ana giriş bölümünde.Onlarla birlikte bir adam vardı.O saatlerde sessizce saklanıyordu. 19 yaşındaki nathan dunlap kovulmadan önce aşçı olarak çalışıyordu Küçük kalibreli bir silah çekti ve ana giriş bölümündeki 3 kişiyi vurdu.Bobby mutfakta bekliyordu.Margaret kasadaki parayı hemen almaya çalışıyordu.İlk Sylvia sonrasında Ben,ondan sonra da Coline'yi öldürdü.Bobby'i çenesinden vurdu.Yere düştü.Margareti 2 kere karnından vurdu ve öldürdü.$1600 dolar alıp kaçtı.Ama bir yalnışlık vardı,hepsi katledilmemişti....
Aralarında kaybolmuş ve bulunamamış olanları vardı.
Örnek: Golden Freddy (Halüsinasyon olarak biliniyor ve Halüsinasyonlara yol açıyor)
Bir kişi hayatta kaldı.Bobby.Çenesine alınan ateşden kurtulmuştu.Ölü numarası yapmıştı.Gece 4 de telefonda konuşan adam ''Ölü numarası yap'' diyordu.Eğer bir Freddy giysisinin içine tıkanıp kalmak istemiyorsan.
Hayatsız bir beden vardı.Golden Freddy.
Mutfağın kamerası neden kapalı?
Orada Golden Freddy saklanıyor.Bobbynin kurtulduğu yerde.
Birşey keşfettim.Bonnie Supply Closet olan yere giriyor.Ben ise burdaydı.Foxy ise Pirate Cove'da,Margaretin en yakın olduğu yer.Sylvia ise tuvalet bölümündeydi.Chica ise hep o civarlarda geziyor.Freddy ise genellikle kızlar tuvaletinde gözüküyor.Bu demek oluyor ki,Coline.Mike Schmidt ise oynadığımız karakter.Katil sensin.Nathan gibi sende kovuldun.(Profesyonel değilsin yazıyor) Animasyoncu giysilerinden biri giyildi.Çocuklar arka odaya çekildi.Onları teker teker ''öldürdü'' ve bedenlerini animasyon giysilerinin içine yerleştirdi.Amacı restorantı kapattırmaktı.Halüsinasyon görüyorsunuz.IT'S ME,ITS ME.
Evet katil sensin.Teori işe şu.
Freddy Fazbear's Pizza bir rüya.Kafanda yarattığın başka bir dünya.Onların hayatını sen aldın.Ruhlarını sen aldın.Her gece sonra neden kendini aynı yerde görüyorsun?
Fnaf 2: fnaf 2, fanf 1 den önceki yıllarda yani 1987 yılında geçer bu da hikayemizin ilk başladığı oyun oluyor bunu destekleyen bir çok teori var bunlardan bir kaçı foxy yi ünle eden 1987 olayı (1987 de foxy bir kızı alnından ısırdı) mantıken düşünürsek bir insanı alnından ısırmak baya bir güç ister, bunu başaran foxynin çenesi mantıken yamulur fnaf'ın il versiyonunda olduğu gibi oysaki fnaf 2 de foxynin çenesi gayet iyi durumdadır. 2. olarak telefondaki adam tek normal sandığımız kişi ve hepimiz biliyoruz ki adam fanf ın ilk versiyonunda fredy ve diğerleri tarafından öldürülüyo peki ölü bir insanın fnaf 2 de ne işi var hem fnafın ilk versiyonunda bizden önceki görevlinin o olduğunu söyledi oysa 2 de bizden sonra olacağını söylüyor. 3. olarak fnafın ilk versiyonu bu kadar az odaya ve robota sahipken, fnaf 2 nin daha çok odaya ve robota sahip olması telefondaki adam bize fnaf 2 de bu yerin gelecekte bu yerin kapanıp daha az bütçeli şekilde açılacağını söylüyo
fnaf 3: bu oyunda ise o sonda gördüğün puppet dan başlıyalım bu ucubik kukla kaybolan 5 çocuktan birinin annesidir ve çocuklar onları öldüren adamdan intikam alsın diye robotların içine çocukları koyan kişi de bu kadındır sonrasında kendini puppet'a dönüştürür. o gelen sprin trap de katildir fanf ın ana konusunda pizzacıdaki arkadaşları öldürüp saklanan kişi bu adamdır adam onları öldürdükten sonra spring trap in kostümünün içine saklanır ama kostümün içindeki çoğu metal ve telden hızlı hareket edemez dikkatli ve yavaş olmalıdır bu sırada o 5 çocuğun hayaleti robotlarla birlikte intikam almak için gelir o sırada bizim zavallı katilimizde panik yapıp kaçmaya çalışırken ani hareketleri yüzünden ölür sonrasında robotun içinde yeniden hayat bulur sonrasında bu oyuncakların konulması için bi müze açılır sen ise bu müzeye gelenler için şov yapan fredy'yi oynarsın geceleri de müzeye bakarsın saat 6 ya kadar sprin trap aslında çocukların hayaletlerinden kaçar ama o sırada seni gözüne kestirdiği için öldürmeye çalışır eğer oyunu iyi sonla bitirirsen çocuklar sprin trapin ruhunu öldürür ve robotlardan kurtulurlar eğer kötü sonla bitirirsen çocuklar kurtulamaz sprin trap hayatta kalır benim bildiklerim bu kadar buraya kadar okuduysanız büyük sabrınız ve ilginiz için teşekkür ederim! :)

Freddy Fazbear'ın KitabıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin