heyy guys . wuuuu . just now i feel who i need to trust and its was okey . jadikan ia sebagai pengajaran dan perlu berjaga jaga bila berkawan .
when we talk about "FRIEND" satu je kau kene ingat . kawan bertahun tahun tapi kalau tak reti appreciate , pinggir kau apa semua , tolong jauhi manusia "TAK GUNA" seperti mereka . orang orang macam tu tak layak untuk digelar "KAWAN" JAUH SEKALI "SAHABAT" . if u think that you are the best person and can make people proud of you , yaaa do it . tapi kalau kau jenis yg bangsat pilih pilih kawan lagi lagi yg bukan seagama dengan kau right , kau boleh duduk dalam hutan . kau jangan fikir yang kau bagus kau boleh treat orang macam tu . bukan nak cakap besar tapi aku akan gelak puas puas kalau hidup kau hancur ! kita tengok lah nanti masa susah kau nak berpaling pada siapa kan . aku perhati je nie . aku tak heran kalau aku hilang orang orang macam korang walaupun dah bertahun aku kenal dan aku akui memang sakit dan memang payah tapi kalau orang dah cakap kita nie "TAK SEDAR DIRI" , i think i should think with twisely maybe untuk terima semua nie . kali nie memang aku tak hadap lah . kau tengok je nanti ! sem 1 apa yang korang dapat ! aku tengok je .