YENİ KIZ

270 20 4
                                    

EBRAR'DAN

Yine sıcacık yatağımdan Hande'nin bilmem kaçıncı arayışından sonra, telefonu açtım ve ızdırap başladı

Hande: Yaa kızım bir defa ilk aradığımda aç yaa nedir senden çektiğim

Ebrar: Hande sende bin kere arama canımın içi açmıyosam açmıyorumdur

Hande: Öyle diyon da öyle olmuyo canım neyse yarım saatin var geldin geldin gelmedim valla bu sefer korumam

Ebrar: Tamam tamam geliyorum

Sonunda kapatmıştım aslında iyilik yapıyodu ama uyku yani bu insan pat diye uyanamıyo. Hemen kalktım banyoda işlerimi bitirdim hazırlandım ve şimdi çıkıyodum bugün yeni bir kız gelicekti büyük ihtimalle antreman çıkışına doğru gelicekti kimdi bilmiyordum devlet sırrı gibi saklıyolardı ve bu beni daha çok merakkandırıyodu.

Arabamın anahtarını aldım hızlıca bindim ve sürmeye başladım 10/15 dk da gelmiştim giyinme odasına girdim hızlıca üstümü değiştirdim içeriye girdim ardından Santarelli geldi ve antremana başladık.

4/5 saat sonra antrenman bitti saate baktım saat 5'e geliyodu (12 de başladı öğlen) o sırada antrenöler geldi hepimiz anında toplandık kaptan da bekliyodu kim olduğunu bildiği için biraz daha az heycanlıydı hepimiz bu devlet sırrı kızı merak ediyoduk ve içimdeki değişik bir his vardı kızın hakkında tek bildiğim benim mevkimde oynadığıydı aslında sorun değildi mevkimin  değişmesi ama kızı gerçekten merak ediyordum o sırada kapı açıldı ve o girdi.











Hiç beklemiyordum onu geliceğini hiç düşünmemiştim ve gelen kişi...............


______________________________________

İlk bölümün sonuna gelmişke kısa oldu ama olsun bi dahaki bölüm daha uzun olcak bu arada yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorumm hadi öptüm mm by

SÜPRİZ OLDU /#ebgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin