Rehabilitasyon merkezinden çıktıktan sonra mezarlığa geçtim. ONUR BİLGİN ve ELİF BİLGİN yazan mezar taşlarına oturdum.
"Annem...babam... Sizi o kadar çok özledim ki. Şimdi Umut'un yanından geliyorum. Merak etmeyin ikimizde iyiyiz... Yani iyi olmaya çalışıyoruz. Umut siz gidince bazı sorunları oldu. Bu olanlar yüzünden 1,5 yıl başka biryere gitmek zorunda kaldı. O yüzden gelemiyor yanınıza. Ama merak etmeyin en kısa zamanda getirmeye çalışıcam... Şimdi gitmem gerekiyor. Ama üzülmeyin haftaya birdaha gelicem."
Ne ara oturduğumu bilmediğim mezar taşından kalktım ve mezarlıktan çıktım. Çıkar çıkmaz hemen bir sigara yaktım ve evimin yolunu tuttum.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Eve gelir gelmez Eda üstüme atladı.
" EDA!!N'apıyosun!!!"
"Biricik ev arkadaşımı,19 yıldır yani doğdun doğalı bunu dile getirmeden duramayacağım kusura bakma yaneee. Off çok uzattım. Seni özledim işte.s.s yanee."
"Of Eda kaç yıl oldu 5? 6? Yaa çocuk seni unuttu bile. Ama sen hâla çocukla konuşurken ki halinlesin... Ha bu arada sırtıma niye çıktın be?"
"Nasılmış Nefes hanım. Sende benim sırtıma çıkardın. Annenle baban ölmede-"
Ne dediğini anlamış olacak ki birden sustu. Bende üstelemedim artık alışmıştım ya da alışmış gibi yapıyordum. Off yine de alışmış gibi duruyo muydum? Evet. O zaman sorun yok. Tam kapıyı açmıştım ki Eda kolumu tuttu.Ama ben direniyodum. Ona cevap vermeyecektim.
"Nefes Üzgünüm... Nefes nereye?..Nefes cevap versene?"
"İşe gidiyorum Eda. İşe"
" Peki ama ben de geleceğim. Bak itiraz etme 2 yıldır Nerede çalıştığını söyöemiyorsun"
" Tamam Eda ama şimdiden anlaşalım. Sorgulamak yok."
"Tamam Sorgulamak yok. Hem en kötü ne olabilir ki?"
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
EDA'NIN ANLATIMINDAN
En son ne demiştim ben.EN KÖTÜ NE OLABİLR Kİ Mİ?
Daha kötüsü olamaz herhalde. Of Nefss yaa. Sana başka iş mi yok kızım." Nefes burası da neresi?"
" Ya kızım bilmemezlikten gelme"
"Evet Nefes biliyorum ama bilmemezlikten geliyorum. Çünkü burda ' BAR ' yazıyor!!"
Birden alkışlamaya başladı.
"Bravo. Bildin. Hadi şimdi içeri ya da eve"
"Kızım burda çalıştığını öğrendikten sonra seni tek bırakırmıyım."
"Tek değilim Ela da burda çalışıyor."
"Lan bizim Ela mı hani kısa boylu olan"
"Evet Eda BAYAR. Tebrikler. Kazandınız."
'Ne kazandım bee"
"Of kızım ya bir susta ağzın dinlensin. Hem geç kaldım."
"Ay tamam tamam. Hem sen barda ne işi yapıyorsun?"
"Az sabret göreceksin."
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
NEFES'İN ANLATIMINDAN
İçeri girerken bir gözüm Edadaydı. Artık alıştığım ama belki de Eda'nın ilk kez kokladığı bu koku sayesinde yüzünü buruşturduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFES
General FictionRehabilitasyon merkezinden çıktıktan sonra mezarlığa geçtim. ONUR BİLGİN ve ELİF BİLGİN yazan mezar taşlarına oturdum. "Annem...babam... Sizi o kadar çok özledim ki. Şimdi Umut'un yanından geliyorum. Merak etmeyin ikimizde iyiyiz... Yani iyi olmaya...