Sıra palaya gelir pala biraz kolay geçer
Sokak Mazaki sokak kavgasından 2 kişi öldüren keremi polisler yakalar sorarlar ( Neden öldürdün ) kerem susar polis tekrar sorar neden öldürdün. kerem (arkadaşımın intikamını almak için ) 3 ay hapis yiyen kereme patronu şöyle dedi (merak etme seni kurtarcam) kerem inan masada tamam der. Kouştaki herkez otur gününü bekler. kerem orada yeni arkadaş bulur.(2 Ay sonra)
Hapisten çıkmasına iki hafta kala
Bekçi bağırır ( kerem ) kerem (efendim ) bekçi (ziyaretçin var )
Kerem ziyaretine patronun sağ kolu taha'yı yolar.taha (kerem patron seni burdan çıkarmak için para yoladı yarın bişey olmasa cıkçan söylim dedim. Kerem sevinir arkadaşına anlatır olanları arkadaşı'da mutlu olur. Akşam olur yatarlar sabah uyanır uyanmaz eşyalarını toplar hazır bir şekilde beklerken bekçi (kerem kerem) herkez'den veda'la ştıktan sonra gider. Taha ( Nihayet kurtuldun ) kerem sen gel bida bana sor nasıl gün geçtini Taha (patron çok ağır hasta belki ölebilir) kerem buna üzülür patronun yanına gitmek ister Taha onu kırmaz ve patronun evine giderler. Patronla baş başa kalan kerem geçmiş olsun patron'der . Patron ( eeeee ben sözümde durdum sende bana söz vereceksin ) kerem ne sözü patron ( ben öldükten sonra malikaneyi sen yöneltçen spor yapmayı bırakmican) kerem tamam patron söz sen istemen yeterli.