Bir kaç saniye baktık birbirimize.Sonra birden kendime geldim, ve kalktım. (Teşekkür anlamında) başımı eğdim.Utancımdan yerin dibine girmiştim.Ve içimden.Sessizce
ben:AAAAAAAAAAGAGAAGAGAAAAAAAAAA
diye bağırdım ve kalbimin sesini duydum.
GÜM GÜM GÜM GÜM
diye atıyordu. AŞIK OLDUĞUN ÇOCUĞUN KOLLARINA DÜŞMÜŞMÜŞTÜMMM.
Resmen şaka gibiydi.
Hiç bir şey olmamış gibi çıktım lavabodan.Ve sınıfımıza doğru gittim. Sınıfımıza yeni bir kız daha gelmişti. Onunla konuşmaya çalıştım ama çok sessizdi.Ama gözlerinde güven vardı.Ve çok tatlıydı. Onunla biraz sohbet ettikten sonra telefon numarasını istedim.Vermekte biraz çekindi ama yinede verdi.Sonra gidip sırama oturdum.Ve onu telefonuma kaydedecekken ismini öğrenmediğimi fark ettim.
Çok malımm!
Hemen çapraz sıramda oturduğu için ona doğru uzandım ve ismini sordum.Çok güzel bir ismi vardı.
"Bae Su-zy"
İsminin çok güzel olduğunu söyledim. Yanakları kızardı ve teşekkür etti.Gülümsedim ve sırama döndüm.
"okul bitti"
Sonuda okul bitmişti.Eve doğru yürümeye başladım. Müzik eşliğinde.
Çok güzel yollar vardı...
Sonunda eve vardım.Direk pijamalarımı giydim kahve yaptım ve yatağıma uzandım. Çok yorgundum.Telefondan en sevdiğim animeyi açıp izlemeye başladım.3 bölüm izledikten sonra çok sç olduğumu fark ettim.Kızarmış tavuk söyledim kendime.Uzun zamandır canım çekiyordu zaten.. 10-15 dakika sonra yemeğim geldi ve anime izleyerek yemeğimi yemeye başladım.
Baya bi doymuştum.Bir anda aklıma bu gün yaşadığım olay geldi.Çok utanç vericiydi!!!!!
Neyse sonra tabağımı falan yıkadım ve ödevlerime başladım.1 saate anca bitirebilmiştim.Gerçekten çok yorucu bir gündü. Kafamı yastığa koyar koymaz uyumuşum.Sabah kalktım ve saate baktım.Ve bakakaldım.Saat tam olarak 12:57'idi.
Nasıl olduğunu bir türlü anlayamamıştım.Direk hazırlandım ve çıktım evden. Ama okul kapalıydı. Bir an duraksadım. Ve. "NE?!¿" dedim.Sonra telefonuma baktım ve günlerden cumartesiydi.Gerçekten şaka yapmıyorum çok malım.
Zaten çantamıda evde bırakmışım.🤦♀️
Ev dönmeye karar verdim.
Ve tam arkama döneyim derken...Birine çarptım!