"Yavrum o kasa ne ya öyle?"
Sırıttı Pelin. Cilve yaparak kucağıma oturdu. Oturmasıyla bacaklarımı biraz daha araladım, ellerimi beline doladım ve vücudunu kendime doğru çektim. "Bunlar lezbiyen gerçekten ya." dedi gülerek Samet. Sırıttım. Pelin kucağımda kıpırdandı ve sırnaştı. "Lezbiyen değilim ama Ezgi için düşünebilirim.." dedi. Elimi tuttu ve göğüslerine çıkardı. "Sıksana.." dedi. Samet gözlerini üstümüzden çekti. Erkek arkadaşlarının yanına geri döndü.
Yanımda oturan Selin bize bakıyordu. "Ezgi gerçekten lezbiyen olabilir misin acaba?" dedi. Kaş çattım anında. Bu salak bir şeyi öğrenmemeliydi. Ağzı hiç sıkı değildi. Anında bütün okula yayardı.
"Ne alaka lan." dedim çıkışarak. "Hiç erkek arkadaşın olmadı, kızlarla oynaşıp duruyorsun." dedi. "Erkek bulamadım daha kendime göre, kızlar da yabancı değil kardeş gibiyiz." dedim ve avcumun içindeki memeyi sıkıp bıraktım. Hocanın içeri girmesiyle Pelin kucağımdan kalktı. Pelin'i altıma almama çok az kalmıştı. Hissediyordum. Bana karşı boş değildi.
Sırıttım, çekinerek gülümsedi ve yerine oturdu. Önümde oturuyordu.
Şimdi size ufak bir geçmişe dönüş yaşatayım.
İsmim Ezgi. 18 yaşındayım. Bilirsiniz bir ara 2005liler, 2006lılar ve 2007liler aynı anda yazılabiliyordu. Ben 5'liyim. Nisan ayında doğdum. Şu ara dönemin ortasındayız. Yakın zamanda 19 olacağım. Küçüklüğümden beri o siktiğiminin tipsiz erkekleri umurumda olmadı.
Barzolardı. Kırolardı. Aşk neydi bilmezlerdi. Ayrıca tipsizlerdi.
Gram çekici gelen bir şey yoktu onlarda bana.
İlk kez kızlara ilgi duyduğumu fark ettiğimde ilk okula gidiyordum. En yakın kız arkadaş olduğumuzu düşündüğüm kızı ciddi anlamda kıskanmıştım. Daha doğrusu o ara anlam verememiş, ortaokulda eşcinsellik ne öğrendiğimde anlamıştım. Sonra bir ara kabullenemedim. Erkeklerle bakmak istedim. Ulan baktıkça mi midem kalkardı..
Hareketleri, konuşma tarzları midemi bulandırıyordu.
Ama kızlar öyle miydi...
Cıvıl cıvıllardı. Naz yaparlardı. Tatlı tatlı trip atarlardı. Size enerji verirlerdi. Sizi mutlu ederlerdi. Ayrıca fizikleri.. Memelere bitiyordum ben. Tabi alt kısımları da çok severdim ama memeler gerçekten benim için dayanılmazdı.
Çok büyük ya da çok küçük sevmezdim..
Ortası idealdi.
Ama büyük mü küçük mü tercih edeceksem bu küçük olurdu. Büyük sevmiyordum sanırım.
Neyse..
Ortaokul sonda bir kızla öpüştüm. Çok erken farkındayım ama yaptım. Hata olarak bakmıyorum ben buna. Deneyimdi benim gözümde. Lise sona kadar o kızla çıktık. Ardından ayrıldık ve ben lise 2'de okuldan bir kızla gizli ilişki yaşamaya başladım. Sevim'di ismi. Yalan yok çok güzel kızdı. Fiziği beni öldürüyordu, kalın dudakları ve kalkık bir burnu vardı. Sarışındı. Ama çok boğuyordu beni. İlgi istiyordu sürekli. Yetemedim.
Lise üçten sonra tek günlük takılmaya başladım. Ya da arkadaş ayağı göt ayağı diyerek kızlarla elleştim, oynaştım. Şimdi lise sondum. Böyle devam ediyordu benim için hayat. Birine bağlı kalma derdi yoktu. Mesela Pelin'le sevişirdim, sonraki gün hiçbir şey olmamış gibi devam ederdim.
Bu arada daha önce 2 kere sevişmiştim. İkisinde de kızlar zevkten erimişti kucağımda.
Kendime güveniyordum yani seks konusunda. Ellerim çok işe yarardı. Kemikli, uzun ve ince parmaklarım vardı. Ayrıca gitar çaldığım için hızlıydı da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EBRAR -GXG-
RomanceLise sona giden Ezgi'nin öğretmeni Ebrar'a olan hayranlığının zamanla aşka dönüşmesi..