Anna mag nooit iets leuks doen tenminste niks speciaals zoals naar een pretpark of museum of de kermis. Ja de kermis dat is echt leuk super leuk, maar ja ik zou toch nooit naar de kermis mogen denkt Anna. Ik ben wel een keer naar de kermis geweest maar toen was ik 4jaar en ik Ben nu intussen al 12jaar.
Ik wil echt graag naar kamp want nu zit ik inmiddels al in groep 8, Maar ik weet dat dat zo en zo niet mag ik mocht ook nooit op schoolreis dus dit zou dan ook niet mogen denk ik.V.b. die avond kan Anna niet slapen omdat ze zit te twijfelen maar uiteindelijk besluit ze om het die morgen aan haar vader te vragen niet geschoten altijd mis zeggen ze toch? Maar is dat wel zo een goed idee?
V.b. de volgende morgen.
Goedemorgen pap zegt Anna slaperig die morgen.
Goedemorgen Anna, is er iets je ziet zo wit?
Nee hoor pap Maar......
Maar? Maar wat? Wil je iets vragen?
Nee laat maar pap is uhm niet belangrijk.
Kom op anna!!! Wil je iets weten over je moeder? Vraag het dan maar ik beloof dat ik elke vraag eerlijk beantwoord.
Hmmmm ik Weet niet denkt Anna.V.b. Uiteindelijk vraagt ze het, maar wel heel voorzichtig.
Uhm pap?
Ja.
Ik vraag het maar je moet beloven niet boos te worden oke?
Natùùrlijk word Ik niet boos.
Oke.
Ik wilde je vragen of ik misschien naar kamp mag? Want het is kamp en ik zit in groep 8 en dit is de laatste keer dat ik mijn vrienden zie dus pliesss mag ik naar kamp?
Maar Anna je weet dat dat niet kan je weet get het slijt me sorry het kan gewoon niet!!!
Maar pap???
Niks te maren Anne Marie van boom!!!
Maar pap pliess!
NEE.V.b. en daar licht Anne op de grond in elkaar gezakt omdat ze gestomt is en geslagen. Dat was het probleem haar vader heeft woedeaanvallen en geen werk.....