Okul sabahı,hiç kimse sevmez bende o hiç kimsenin içindeyim.zaten hiçbir kişi sizi umursamıyorken hiç kimse olmanız normal oluyor.aa saat 7 olmuş okula geç kalmışım ne kadarda üzüldüm.çantama bugün olan ders kitaplarımı koydum ve aşağı indim.hava o kadar soğuk ki soğuktan her yerim kıpkırmızı oldu zorlukla durağa kadar yürüdüm lanet otobüs gelmek bilmiyordu!sabırla otobüsü bekledim saat 7.30 olmuştu 1 dk daha geç kalırsam okula gitmeme değmiyecekti.Allah'tan otobüs 2 dk sonra geldi,donmuş bedenim ile otobüse adım attım.herkes her zamanki gibi alaycı bakışlarla bana bakıyorlardı.anlamıyorum,ben onlara ne yaptım?
Sonunda okula gelmiştim otobüsten inerken beni ittirdikleri için yere yığıldım herkes üstüme basarak indiler.üstümden neredeyse 100 kişi geçmiş gibi hissediyordum her yerimde ayak izleri vardı ayağa acılar içinde zar zor kalktım.okula doğru yönelirken okulun big boyu hyunjin önümde duruyordu.kısık bir sesle"ee,geçebilir miyim?"dedim.o ise omzuma yumruk atarak beni sarstı ve yoluna devam etti.her zamanki gibi derslere girmiyordu,girdiği derslerde öğretmenlerin zoruyla oluyordu o derslerdede uyuyor yada dersi kaynatıyordu.ben o kadar acı içinde yoluma devam ettim,sınıfa çıktığımda herkes ters gözlerle bana bakıyordu.sanırım öyle bakmalarının sebebi üzerimdeki yüzlerce ayak iziydi.elimle üstümü çırptım ama fayda etmedi aksine ellerimde kirlendi,temizlemeye vaktim yoktu zaten geç kalmıştım,sırama oturdum montumu çıkarttım ve kıvırarak sıramın altına koydum sıra arkadaşım kalemlerini düzenliyordu benim sıraya oturduğumu görünce bir telaş içinde kalemliğine koydu sanırım kirleteceğim sandı,aslında umrumda değildi onun kalemlerine kalmamıştım benimde idare edebileceğim kadar kalemim vardı zaten.ilk ders türkçeydi,en sıkıcı ve en boş dersti bence.nihayet teneffüs olmuştu hemen kantine indim,karnım deliniyordu açlıktan hemen simit alıp yukarı sınıfa çıktım,tam sınıfın kapısının önündeyken kozlarım benim hakkımda konuşmasını duydum,benim hakkımda dedikodu yapıyorlardı ama anlayamamıştım sanırım erkek olup bu kadar zorbalığa uğrayan birini ilk defa görüyorlardı.sınıfa hızla girdim bütün kızlar susmuştu tabikide yine yanlarında hyunjin vardı,tabii kim sevmezdiki öyle yakışıklı birini.teneffüs bitmişti ikinci ders için kitaplarımı hazırlarken ensemde bir şey hissettim,elimi enseme doğru götürdüğümde ıslak bir kâğıt olduğunu anladım hemen neşemden alıp çöpe attım,tabiki o kağıdı atan hyunjindi sınıfımızda ondan başka yakışıklı serseri yoktu,hoca gelmişti herkes ayağa kalkmıştı ki ben kalkamamıştım,sanki pantolonum sırama yapışmıştı ki öylede olmuştu
Ben kağıdı çöpe atmak için gittiğimde hyunjin sırama yapıştırıcı dökmüştü,hoca kızınca kalkmayı denedim ne kadar zorlasamda olmuyordu en son ellerimde sırayı tuttum ve hızla ayağa kalktım kalkmıştım ayağa ama pantolonumun bir kısmı gitmişti tabi.hoca"felix sen evine git pantolonunu değiştir"dedi.çok utanç verici bir andı hemen montumu belime sardım ve evime doğru yol aldım.okuldan sonra eve gidemezdim annem çok kızardı buna.eve gidemiyecektim parka gidemezdim çünkü parkın buradan daha soğuk olduğunu biliyordum bana kapalı bir alan lazımdı,kafe olmazdı hiç param yoktu,son paramıda simite vermiştim.Google'dan kapalı sıcak yerler aradım ve bana bir konum çıkarttı.konumda nereye gittiğim hakkında hiç birşey yazmıyordu sadece konum vardı,konum çok uzak değildi okula,hemen gidebilmiştim.bir apartmandı 6.katta bir daireydi kapıyı çaldığımda 1.90 boylarında bir adam beni karşıladı "merhaba genç beyefendi"dedi.ben hiçbirşeyden habersiz "merhaba"dedim ve içeri girdim.içerde yoğun bir koku vardı ama kokuyu çıkartamıyordum,beni karşılayan 5 tane güzel kadın vardı hepsinin göğüs dekoltesi dikkat çekiyordu,kadınların hepsi sanki gözüme sokmak istiyormuş gibi sürekli eğiliyor veya bana yaklaşıyorlardı,sordum"burası neresi"bir tane kıpkırmızı dudaklı kızıl saçlı neredeyse göğüsünün heryeri gözüken bir kadın "cennet"dedi.ben soruyu tekrarladım"burası neresi ve kimin evi?" Yine aynı kadın"burası cennet!burası hepimizin evi,buraya paraya ihtiyacı olanlar geliyorlar,ve bedenlerini satıp para kazanıyorlar"ben şok içerisinde hemen uzaklaşmaya çalıştım kadınlar beni azdırmaya çalışıyorlardı sert bir tavırla "bırak!"dedim ve o fuhuş evinden çıktım.eve koşarak gittim.annem evde yoktu,dün anahtarımı çantamda unuttuğum için dua ediyordum.eve geçtim üstümü çıkardım ve baxırımla evde gezindim kendime yemek koydum ve yedim.annem eve gelmişti kendi halinde yemek yapıp şarkı söylüyordu ben odama geçip kapıyı kapattım,ardından telefonum çaldı bilinmeyen bir numara beni arıyordu,telefonu açtım ve "alo"dedim.telefonu açan hyunjin di "bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum"dedi.ben bunun o gittiğim yer ile alakalı olduğunu anlamıştım.sanki bilmiyormuş gibi"neyden bahsediyorsun?"dedim,o ise"babamın yeri,babamın yerine giderken gördüm seni"dedi.ben telaş içinde "ba-babanın yeri?"dedim."evet,babam fuhuş evi açtı,aslında 5 yıldan beridir babamın yeri,sen biliyorsundur"dedi.ben;"ben-ben özür dilerim bilmeden gitmiştim"
Hyunjin;"Bilmeden bir fuhuş evine gitmek?şüpheli geliyor"
Ben;"hayatımda hiç fuhuş evine gitmemiştim bilmiyordum"
Hyunjin;"saçmalama sen hiç mi boşalmıyorsun"
Felix;"ben-ben aslında kadınlardan hoşlanamıyorum"
Hyunjin;"gay misin?"
Ben;"hayır!erkeklerden hoşlanıyor muyum bilmiyorum ama-"
Daha sözümü bitirmeden sözümü kesti
Hyunjin;"sende mi Gay sin yani?"
Ben;"sende mi derken?"
Hyunjin;"aslında bende bir zamandan beridir sınıfımızdaki birinden hoşlanıyorum"
Ben;"nasıl yani,sen kalpsiz yakışıklı,sert birisi değil misin?"
Hyunjin;"aslında öyle göründüğümü bir çok kişi söylemişti ama..."
Ben;"ama?"
Hyunjin;"boşver sene yarın için heyecanlı mısın?"
Ben;"neden heyecanlı olayım?"
Hyunjin;"bilmem sen okuldan birisini görünce heyecanlanmıyor musun?"
Ben;"kim mesela?"
Hyunjin;" bilmiyorum işte mesela,yakışıklı,sert,kalpsiz birisini görünce heyecanlanmaz mısın?"
Sanki kendini tanıtıyordu hatta evet kendini söylemeye çalışıyordu!
Ben;"bilmem,kulağa hoş geliyor"
Hyunjinin telefonundan nefes sesleri geliyordu
Ben;"hyunjin?"
Hyunjin;"efendim"
Ben;"iyi misin?"
Hyunjin;"sen merak eder miydin ya?"
Ben;"ben sen miyim ki kalpsiz olayım?"
Hyunjin"şey-tamam yarın konuşalım mı?"
Ben;"okulda zorbalanan bir oğlanla okulun en havalı oğlanı konuşursa senide sevmemeye başlamazlar mı?"
Hyunjin;"gizli bir yerde buluşuruz,-1'inci kattaki koridora ne dersin?"
Ben;"olabilir"
Hyunjin;"bekliyorum seni unutma!"
Ertesi gün olmuştu hiç okula gideceğime bu kadar heyecanlanmamıştım.
Herşeyimi hızla çantama sıkıştırdım,koşarak durağa gittim ve otobüse bindim bu sefer otobüsten ilk ben inmiştim koşarak -1'İnci kattaki koridora gittim gittiğimde hyunjin çoktan oradaydı üstünde bembeyaz bir gömlek vardı 3 düğmesinden 3'üde açıktı altında simsiyah bir kot vardı hiç kot giyindiğini görmemiştim.seslendim"geldim!"
Hyunjim;"sonunda"
Ben;"bugün çok yakışıklı olmuşsun"
Ne kadar utanmamda ağzımdan çıkmıştı
O kelimeler...
Hyunjin;"sende çok ateşli duruyorsun"
Utançtan yerin dibine girmiştim,hiç alışık olmadım şeylerdi bunlar
Ben;"eee ne söyleyeceksin?"
Hyunjin;"dün demiştim ya bir zamandır sınıfımızdan bir erkekten hoşlanıyorum diye"
Ben;"o kişi erkek miydi ben-"
Hyunjin;"evet erkekti"
Her kelimesinde bana daha da çok yaklaşıyordu
Hyunjin;"çok sıcak olmadı mı?"
Ben;"hava 10 derece ama-"
Hyunjin;"bence biraz fazla sıcak oldu"
Üstünü önümde çıkartmaya başladı,ilk üstünü çıkarttı,baklavalarından akan ter damlalarını görebiliyordum,çok sexy bir şekilde soyunuyordu sanki büyülenmiş gibi onu izliyordum,onun soyunuşunu izlemek o kadar keyifliydi ki...
Hyunjin;"bence sende çıkartmalısın"
Ben;"ama-"
Sözümü daha bitiremeden ellerini çantama doğrulttu çantamı omuzlarımdan çıkartıp yere fırlattı,onu durdurmaya çalıştım ama çok güçlüydü elleri tişötümün altına yöneldi tişörtümü yavaş yavaş çıkartıyordu,ellerim onun baklavalarına değiyordu ve hoşuna gidiyordu...
Ben;"ne yapmaya çalışıyorsun?"
Hyunjin;"sıcakta sevişmek istiyorsan..."
Ben;"ne ne demek istiyorsun?"
Hyunjin pantolonumun fermuarını açmaya başlamıştı,yavaşça damarlı ellerini tenimde hissettim yavaş yavaş alta doğru iniyordu dudakları kıpkırmızı olmuştu çok öpülesi duruyordu,elleri vücudumda geziniyordu beni yaslamış olduğu duvar ise vücut ısımdan sımsıcak olmuştu...dayanamıyordum,çok fazla yaklaşmak istiyordum o sırada ise hyunjin çoktan pantolonumu aşağıya kadar indirmişti olmasından daha çok terliyordu beni kucağına aldı ve yere yavaşça bıraktı ben tamamen çıplaktım hyunjin ise bir telaş ile kendisini soymaya çalışıyordu,aradan fazla geçmeden üstüme atladı ve sokmaya başladı
Yarraklarını son darbesine kadar hissedebiliyordum canım ne kadar yandaşa hoşuma gidiyordu,çok fazla terlemiştim be kucağına alıp dudağımdan öpmeye başladı
YOU ARE READING
Koridor
RomanceYazdığım kitapta hyunjin ve felix okul kolidorunda birden sevişmeye başlamaları