5 частина( душ)

467 33 0
                                    

Феля це побачив і швидко надів футболку. Хёнджин підійшов до нього і сказав:
Х: давай сідай, зараз будемо дивитись фільм.
Ф: добре, люблю фільми. А ти вкусняшки купив?
Х: звичайно так, ось тобі попкорн, цукерки, фруктики, солодку водичку і т.д.

Вони лягли на ліжко, але Фелікс ляг на крайок ліжка. Хён побачив,' і притягнув його до себе. А Фелікс не заперечував. Хёнджин включив телевізор і знайшов прикольний фільм.
І тут... У фільмі починається 18+ сцена.
Ф: блін, Хён в тебе такі гарні стіни
Х: може тут іще хтось гарний?. Подивився на Фелікса.
Ф: еммм, може я ??
Х: Ти також. Але я тобі натякаю, а ти... Капець. Короче, пішли дальше дивитись, вже ця сцена пройшла- засмучено сказав він. Через 5 хвилин, Фелікс досі дивився на Хёна і думав :
Ф: 💭 Він засмутився????
Та ні, не може бути, через що?
А може через те, що він хотів, щоб я його назвав?💭
Але його думки перервав голос Хёна.
Х: ти будеш дивитися?- сказав він, даже не дивлячись на Лікса.
Ф: а..а так буду дивитися.
Фелікс почав дивитися фільм.

Вже під кінець кіна, Хёнджин побачив що Фелікс спить. Хён тихенько встав, накрив його покривалом і пішов на диван, спати.

На ранок, Феля прокинувся першим. Він не побачив біля себе Хёна, тому швидко встав, і почав шукати його. Фелікс подивився всі кімнати. Залишається тільки одна кімната. Лікс зайшов туда, і Слава Богу побачив Хёнджина.

Феля з полегшенням вийшов з кімнати, закрив двері і пішов у душ. Взяв новий одяг, рушник, попрямував робити водні процедури.

Тим часом Хён встав і також хотів піти у душ. Хлопець взяв все необхідне для душу та подався туда.
Красень відкрив двері. Побачив як там хтось миється.
Звичайно це був Феля, виявилось, Фелікс забув закрити двері.
Хёнджин десь 7 хвилин дивився на оголене тіло Фелікса. Феля цього не бачив, бо любив закривати очі, коли робив свої водні процедури.

Раптом до Лікса приєднався Хён.
Ф: БЛЯТЬ, ЩО ТИ ТУТ РОБИШ????- кричав хлопець і почав прикриватись руками.
Х: та не ори ти. Ти забув закрити двері, тому я зайшов.
Ф: зайшов, побачив що я тут, ВИХОДЬ- знову закривав Феля

Ф: зайшов, побачив що я тут, ВИХОДЬ- знову закривав Феля

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Хёнджин закрив йому рот, щоб він не кричав. Приблизився до його вуха і сказав.
Х: ох, ні. Ти так швидко не викрутишся.
І почав цілувати його шию. В той час як руки блукали по тілу Фелікса.
Ф: до..си.. ахх ть...- стонав він у руку Хёна.
Х: я знаю, що тобі це подобається
Ф: ТАК ПОДОБАЄТЬСЯ, АЛЕ НЕ В ДУШІ- після цих слів, знову простогнав.
Х: тихіше малиш, тобі сподобається. Почав наближатися до його сосків.
Ф: ааахххх
Поки Феля стогнав і не міг думати, як пити з відси. Хёнджин грався з його сосками, то цілував, то смоктав, то брав його груди у свої руки і м'яв.

Після цього Хёнджин побачив, що Феля був вже збуджений. Відійшов від нього і тупо вийшов.?? Так, тупо вийшов.

Ф💭 чому він приваблював мене, а потім просто уйшов??💭

З такими думками, він вийшов з душової, переодягнувся і пішов на кухню. Хёнджин пішов у душову кімнату. Феля поїв, пішов на роботу.

Хёнджин в цей час замітив вібратор у душовій.
Х: хаха, мій ідеальний план спрацював.
Хён взяв цей вібратор, включив і почав насолоджуватися цим.

Ви мабуть спитаєте
👥: чому Хён не тр@хнув Фелікса?
А я вам скажу. Це був його план. Привабити Фелю і не дати..

👥: Чому??

Хёнджин сам не знає. Але думає що хотів просто поіздіватися з нього. Хоча він тоже цього хотів.

________________________________
Ось і нова частина. Нема що сказати. Ого. Якось багато слів 590.

Всіх люблю і обнімаю 💓💓

Поставте ⭐⭐⭐. Вам не важко, а мені приятно

ХЁНЛИКСЫ ( Закінчено)Where stories live. Discover now